Je kan moeilijk je matras gebruiken toch?quote:Op maandag 8 april 2019 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je daarvoor handen gebruiken?
Ja, echt heel sneu.quote:Op maandag 8 april 2019 21:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Altijd een beetje sneu die voetballertjes met veel te lekkere wijven
Ik word in SPT onterecht de hele tijd hiermee geziekt, Scrummiequote:
quote:Op maandag 8 april 2019 21:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Waarom hebben Slobeend en Masterminded ruzie?
Werkt uitstekend.quote:Op maandag 8 april 2019 21:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je kan moeilijk je matras gebruiken toch?
Hebben ze ruzie?quote:Op maandag 8 april 2019 21:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Je mist een wielren meme. (wiElREnneN is geeN SpOrt)quote:Op maandag 8 april 2019 21:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee waar dit over gaat. Kan ik het ergens teruglezen?quote:Op maandag 8 april 2019 21:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik word in SPT onterecht de hele tijd hiermee geziekt, Scrummie.
Ja dat zeg ik.quote:
Eens.quote:Op maandag 8 april 2019 21:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je mist een wielren meme. (wiElREnneN is geeN SpOrt)
quote:Op maandag 8 april 2019 21:59 schreef Coco. het volgende:
Ik mis de tijd dat Stijn gewoon ruzie had met GGMM.
quote:Op maandag 8 april 2019 21:59 schreef Coco. het volgende:
Stijn en ik liggen elkaar wel de laatste tijd.quote:Op maandag 8 april 2019 21:59 schreef Coco. het volgende:
Dit gaat over een Eurosport Player waarin je wielrennen kan zien. Ik wil daar niet voor betalen, andere mensen doen dat wel en maken er een gimmick van. Heel vervelend.quote:Op maandag 8 april 2019 21:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar dit over gaat. Kan ik het ergens teruglezen?
we maken ook geen kans naja gelijkspel is ook top maar dit juventus tsja met cr7quote:
Betalen om wielrennen te kijken.quote:Op maandag 8 april 2019 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit gaat over een Eurosport Player waarin je wielrennen kan zien. Ik wil daar niet voor betalen, andere mensen doen dat wel en maken er een gimmick van. Heel vervelend.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit zo blijkt maar weer hé Renéquote:Op maandag 8 april 2019 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn en ik liggen elkaar wel de laatste tijd.
Wie had dat ooit gedacht.
Gelijkspel en we staan voor oostenrijkquote:Op maandag 8 april 2019 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
we maken ook geen kans naja gelijkspel is ook top maar dit juventus tsja met cr7
met de billen bloot
quote:Op maandag 8 april 2019 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Betalen om wielrennen te kijken.
Nee dit kan niet.
Hm oke. Volgens mij is dit zoiets dat leuker is als je erbij bent. Maar bedankt voor je uitlegquote:Op maandag 8 april 2019 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit gaat over een Eurosport Player waarin je wielrennen kan zien. Ik wil daar niet voor betalen, andere mensen doen dat wel en maken er een gimmick van. Heel vervelend.
Zijn wel meer sporten Hans.quote:Op maandag 8 april 2019 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Betalen om wielrennen te kijken.
Nee dit kan niet.
als juventus met 0-4 wint en dan uit 1-1quote:Op maandag 8 april 2019 22:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gelijkspel en we staan voor oostenrijk
quote:Op maandag 8 april 2019 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
curling is dan ook genot.
ik dacht dat dat alleen voor homo's was
Ik walg van je!1!!11!1!quote:
Ik zie Paxcon dat niet snel doen.quote:Op maandag 8 april 2019 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
curling is dan ook genot.
ik dacht dat dat alleen voor homo's was
2,3 voor juve is wel een lekkere quotering.quote:Op maandag 8 april 2019 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
we maken ook geen kans naja gelijkspel is ook top maar dit juventus tsja met cr7
met de billen bloot
draw no betje niets mis mee.quote:Op maandag 8 april 2019 22:03 schreef Adames het volgende:
[..]
2,3 voor juve is wel een lekkere quotering.
Marcel van der Kraan is een smetje op deze tafel.quote:Op maandag 8 april 2019 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, ik zap naar het warme bad van kale Kees.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik Marcel niet echt goed ken.quote:Op maandag 8 april 2019 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Marcel van der Kraan is een smetje op deze tafel.
Vriendje van Eric Gudde.quote:Op maandag 8 april 2019 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik Marcel niet echt goed ken.
Hij is Feyenoord-watcher en buitenlandschrijver bij de Telegraaf.quote:Op maandag 8 april 2019 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik Marcel niet echt goed ken.
En viesbruin.quote:Op maandag 8 april 2019 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij is Feyenoord-watcher en buitenlandschrijver bij de Telegraaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |