*kontplassenquote:Op donderdag 11 april 2019 17:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Af en toe komt @:JR-style-93 langs om met haar te kont plassen.
Sidekick:quote:Op donderdag 11 april 2019 22:43 schreef T3hTommay het volgende:
JAAAAA VANAF VOLGENDE WEEK DOORDEKKEN
Vanaf ongeveer 5:40
Johan in een trui, dat is wel vrij zeldzaam.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gebutste Johan Derksen is back in business![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
De buren van Derksen zitten inmiddels zonder bloemenvazen. Deze leende Derksen voor de bloemenzee die hij in huis kreeg tijdens zijn korte revalidatie![]()
![]()
![]()
Gespannen voor zijn rentree is hij dus allerminst. ,,Als ze me vanavond af willen zeiken bij de uitzending, zeiken ze me maar lekker af. Daar heb ik schijt aan. Die uitzending poepen we er zo weer uit.”![]()
![]()
https://www.dvhn.nl/drent(...)%2Fwww.google.nl%2F#
Gras:quote:
Arm in gips past niet in overhemdquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Johan in een trui, dat is wel vrij zeldzaam.
Toch maar eens wetenschappelijk laten testen die sidekicks......quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:07 schreef Landgeld het volgende:
Die sidekicks kunnen alleen maar lachen. Zwaar irritant...
quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Johan in een trui, dat is wel vrij zeldzaam.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gebutste Johan Derksen is back in business![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
De buren van Derksen zitten inmiddels zonder bloemenvazen. Deze leende Derksen voor de bloemenzee die hij in huis kreeg tijdens zijn korte revalidatie![]()
![]()
![]()
Gespannen voor zijn rentree is hij dus allerminst. ,,Als ze me vanavond af willen zeiken bij de uitzending, zeiken ze me maar lekker af. Daar heb ik schijt aan. Die uitzending poepen we er zo weer uit.”![]()
![]()
https://www.dvhn.nl/drent(...)%2Fwww.google.nl%2F#
Hoe kan een post een gaylord zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |