QFTquote:Op maandag 8 april 2019 10:53 schreef Nexum het volgende:
JONGENS wat is die Philadelphia met fijne kruiden toch godsgruwelijk lekker op brood![]()
[ afbeelding ]
Het is niet zo heel spannend, je hebt vast wel 1 nummer wat je mooi vindt en waarvan je de artiest graag nog eens zou terug zien op het ESF?quote:
Ik vind hem zooo lekker dat ik gisteren zelfs een beetje ervan door m'n pasta pesto had gedaan om te kijken of dat zou smaken, en JA HOOR, it didquote:
Ik gooi hier ook altijd wat van door de pasta pestoquote:Op maandag 8 april 2019 10:56 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik vind hem zooo lekker dat ik gisteren zelfs een beetje ervan door m'n pasta pesto had gedaan om te kijken of dat zou smaken, en JA HOOR, it did
Ik bedoel voor het spel zelf, dat is een kennisquiz.quote:Op maandag 8 april 2019 10:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het is niet zo heel spannend, je hebt vast wel 1 nummer wat je mooi vindt en waarvan je de artiest graag nog eens zou terug zien op het ESF?
Pindakaas in het algemeenquote:
Oh zoquote:Op maandag 8 april 2019 10:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik bedoel voor het spel zelf, dat is een kennisquiz.
de laatste was wel bijzonder.......maar heel eerlijk hoeft er voor mij geen nieuw seizoen te komen....quote:Op maandag 8 april 2019 11:01 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ik ben vergeten gisteren Luizenmoeder te kijkenDat slinger ik zo even aan.
quote:Op maandag 8 april 2019 11:01 schreef Aoibhin het volgende:
Bedacht ik me ook nadat ik wel het programma erna had gezien, Morten. Was de eerste aflevering, dat wordt denk ik wel een goede serie.quote:Op maandag 8 april 2019 11:01 schreef Aoibhin het volgende:
Oh, was Morten wat ja?quote:Op maandag 8 april 2019 11:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Bedacht ik me ook nadat ik wel het programma erna had gezien, Morten. Was de eerste aflevering, dat wordt denk ik wel een goede serie.
Daarna dus nog de Luizenmoeder gekeken, en het was overduidelijk de laatste aflevering.
Bij zo'n eerste aflevering is dat nog vaak wel wat lastig te zeggen, maar volgens mij zijn de verhaallijnen prima uitgezet. En die zijn wel interessant.quote:Op maandag 8 april 2019 11:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh, was Morten wat ja?Ik zie echt al weeeeeeeken de filmpjes, dus heb m ook maar opgenomen
Ben benieuwd! Eerst maar even GTST inhalen van afgelopen week
Ja, fair enough. Ben benieuwdquote:Op maandag 8 april 2019 11:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Bij zo'n eerste aflevering is dat nog vaak wel wat lastig te zeggen, maar volgens mij zijn de verhaallijnen prima uitgezet. En die zijn wel interessant.
Maar dan zonder de pindakaasquote:
quote:Op maandag 8 april 2019 11:22 schreef Dave het volgende:
Dat is toch geschreven door die politiek verslaggever en haar vriendin? Dominique van der Heijden, met die krullen.
quote:Op maandag 8 april 2019 11:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee man, snickers op brood. Heerlijk man.
@:Kreator - kop maar in hoor![]()
Ik miste de referentie ook. Dus dan zou ik iets gezegd hebben als 'ik heb mijn snicker liever ergens anders tussen. En dan zou jij zeggen dat ik de grap niet begreep en dan zouden we daar 4 posts over praten. Dus mijn oplossing leek me praktischer.quote:
#indewar.quote:
Ok, dan maak ik 'm zelf wel even.quote:Op maandag 8 april 2019 11:55 schreef Kreator het volgende:
Onder andere.
[..]
Ik miste de referentie ook. Dus dan zou ik iets gezegd hebben als 'ik heb mijn snicker liever ergens anders tussen. En dan zou jij zeggen dat ik de grap niet begreep en dan zouden we daar 4 posts over praten. Dus mijn oplossing leek me praktischer.
[..]
#indewar.
There, fixed it. Whehehehe.quote:Op maandag 8 april 2019 11:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee man, snikkels op brood. Heerlijk man.
The ESF is softening you.quote:
Daar heb ik gisteren nog mee in een museum gewandeld en ik kreeg handkusjes van haar dochter (5) nadat ik met haar op de wipwap had gezeten.quote:Op maandag 8 april 2019 11:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Heeft dit iets met een zekere collega te maken?
Of zoals @Dave zou zeggen: "vannacht stelde je je ook al zo kwetsbaar op. hehe"quote:
quote:Op maandag 8 april 2019 12:07 schreef Kreator het volgende:
Of zoals @:Dave zou zeggen: "vannacht stelde je je ook al zo kwetsbaar op. hehe"
Handkusjesquote:Op maandag 8 april 2019 12:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar heb ik gisteren nog mee in een museum gewandeld en ik kreeg handkusjes van haar dochter (5) nadat ik met haar op de wipwap had gezeten.
#metoo
[..]
Of zoals @:Dave zou zeggen: "vannacht stelde je je ook al zo kwetsbaar op. hehe"
Ik vermoed die van mij dan ook.quote:Op maandag 8 april 2019 13:09 schreef Dave het volgende:
Mijn reistijd enkele reis bedraagt 2 tot 4 uur volgens Google
Hoe kun je daar nou voor kiezen?quote:Op maandag 8 april 2019 13:13 schreef Cyan9 het volgende:
Wie gaat er waarschijnlijk verhuizen in de songfestival week?
Ja, deze jongen dus.
Deze jongen waarschijnlijk ook.quote:Op maandag 8 april 2019 13:13 schreef Cyan9 het volgende:
Wie gaat er waarschijnlijk verhuizen in de songfestival week?
Ja, deze jongen dus.
quote:Het gerucht is waar: het einde van zijn carrière voor Waylon!
Niet dat ik weet.quote:
Hahaha. Linkje?quote:Op maandag 8 april 2019 13:28 schreef Dave het volgende:
Dat fake news op Facebook neemt ook steeds vreemdere vormen aan:
[..]
Is inmiddels van m'n timeline, maar dit lijkt er op: https://www.metatooh.com/het-gerucht-is/quote:Op maandag 8 april 2019 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha. Linkje?
Soms zie ik van die gesponsorde dingen langskomen. Met idd enorme fake news. Misschien kan Kajsa Ollongren er ff achteraan.
Fake titel idd, want heel het bericht gaat niet over stoppen of einde.quote:Op maandag 8 april 2019 13:39 schreef Dave het volgende:
[..]
Is inmiddels van m'n timeline, maar dit lijkt er op: https://www.metatooh.com/het-gerucht-is/
klopt inderdaad.......was ook wel verrast toen ik daar achter kwam...quote:Op maandag 8 april 2019 13:55 schreef Dave het volgende:
Oh, ik wist niet dat Miljuschka Witzenhausen de dochter is van Astrid Holleeder.
Oh grappig, ik vond haar 'ik-praat-er-niet-over'-tactiek altijd een beetje omslachtig. Dacht dat het een beetje een publiek geheim wasquote:Op maandag 8 april 2019 13:55 schreef Dave het volgende:
Oh, ik wist niet dat Miljuschka Witzenhausen de dochter is van Astrid Holleeder.
dat is toch al erg lang bekend?quote:Op maandag 8 april 2019 13:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
klopt inderdaad.......was ook wel verrast toen ik daar achter kwam...
Ja ik wist het toen Astrid dat boek ging uitbrengen......quote:Op maandag 8 april 2019 14:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is toch al erg lang bekend?zelfs ik wist het en ik raak geen roddelblad aan
Reden waarom ze dat doet is omdat Miloushka helaas zelf al jaren beveiligd wordt en haar gezin ook. Heeft ook dreigementen gehad enz.quote:Op maandag 8 april 2019 14:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh grappig, ik vond haar 'ik-praat-er-niet-over'-tactiek altijd een beetje omslachtig. Dacht dat het een beetje een publiek geheim wasMaar t helpt dus wel
Misschien kijk ik ook wel gewoon teveel Boulevard en Shownieuws voor een goed referentiekader in deze![]()
![]()
Ik vond het tegen vallenquote:Op maandag 8 april 2019 11:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
de laatste was wel bijzonder.......maar heel eerlijk hoeft er voor mij geen nieuw seizoen te komen....
Ik wilde hier net komen posten dat we de balkonstoelen uit de berging hebben gehaald en dat ik nu voor het eerst op het balkon zit.quote:Op maandag 8 april 2019 15:01 schreef Dave het volgende:
Van 't weekend hagel en sneeuw, lees ik net.
Helaas nietquote:Op maandag 8 april 2019 15:12 schreef Guanabana het volgende:
Of is het een of andere grap die ik niet vat?
Nee, las ik net op Telegraaf. Alhoewel, dat is natuurlijk op zich al een grap.quote:Op maandag 8 april 2019 15:12 schreef Guanabana het volgende:
Ziet er hier goed uit aankomende week, wordt alleen kouder.quote:Op maandag 8 april 2019 15:12 schreef Guanabana het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)lokjes-en-hagelbuienquote:Op maandag 8 april 2019 15:19 schreef Koen66 het volgende:
hagel en sneeuw? waar staat dat dan?![]()
Niet op KNMI site in ieder geval. minimaal 0 graden weliswaar maar geen neerslag
Kunnen alsnog verwijderd worden toch?quote:Op maandag 8 april 2019 15:33 schreef Greys het volgende:
Gifjes door een ander gepost gaan me bij nader inzien iets te ver maar dat is nu al te laat.
Nee hoor, tis goed zo en ik moest er zelf in eerste instantie ook heel hard om moest lachen.quote:Op maandag 8 april 2019 15:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kunnen alsnog verwijderd worden toch?
Er zijn mindere leuke hoofden om online te zienquote:Op maandag 8 april 2019 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, tis goed zo en ik moest er zelf in eerste instantie ook heel hard om moest lachen.Om dat al die quotes ook te gaan verwijderen is dan weer iets te. Pas tijdens het honden uitlaten dacht ik 'Hm, toch vind ik dat dat altijd aan de persoon zelf is om iemands hoofd online te gooien als het om een user gaat'. En echt geen drama maar gewoon voor een volgende keer.
Even ter subtiele (DIT WAS WÉL SUBTIEL TOCH?
) herinnering dat dat op internet best een belangrijk dingetje is in mijn boekje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankquote:Op maandag 8 april 2019 15:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Er zijn mindere leuke hoofden om online te zien
quote:Op maandag 8 april 2019 15:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Er zijn mindere leuke hoofden om online te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Nee, begrijp ik heel goed, je houdt het liefst zelf grip op wat je plaatst, waar je het plaatst en of het mét of zonder spoilers is.quote:Op maandag 8 april 2019 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank
Maar daar gaat het niet om.![]()
Het was wel een verdomd toffe dag zeg. Ik glunder nog na en mis alle leuke mensen die we daar tegenkwamen nu al. Andy Eurovoxx bv zouden jullie allemaal mee naar huis willen nemen denk ik, wat een super aardige man is dat.
Als je mijn gifje weg wil halen, doe het gerust hoor. Ik heb er verder niet zo bij nagedacht, omdat het plaatje eerder al langskwam zonder tekst.quote:Op maandag 8 april 2019 15:33 schreef Greys het volgende:
Ik zal het allemaal sportief uitzitten en moest er ook hard om lachen allemaal maar volgende keer bepaal ik toch wel echt graag zelf wat er wel en niet online komt met m'n hoofd erop. Gifjes door een ander gepost gaan me bij nader inzien toch iets te ver. Ik laat het uiteraard gewoon staan maar laat het alsjeblieft voortaan ALTIJD aan de persoon zelf om wel of niet zoiets te posten met diegene er zichtbaar op. De video heb ik zelf gepost na even nadenken (grazz was zo lief om het eerst te vragen en Dave vroeg supertof over wel of geen gifje, waarvoor dank!) maar gifjes blijven toch vaker en langer terugkomen dan interviewvideo's.
Ik ben niet boos en moet nog steeds lachen maar even een heads up voor een eventuele volgende keer als ik dan ooit nog de moed vind om weer met m'n hoofd online te gaan.
Dank.![]()
Nee hoor dan moet er te veel weg, zijn al veel quotes. En het is echt geen ramp maar gewoon effies ter herinnering dat het voor mensen die hun hoofd posten in zo'n verslag al best eng is.quote:Op maandag 8 april 2019 16:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je mijn gifje weg wil halen, doe het gerust hoor. Ik heb er verder niet zo bij nagedacht, omdat het plaatje eerder al langskwam zonder tekst.
quote:Op maandag 8 april 2019 16:31 schreef Aoibhin het volgende:
Ik liep terug van de sportschool en kwam langs een geboortebord in de tuin: Feys is geboren.
Hoe spreek je dat nou weer uit? Fijs? Fees? Fais? Fies?
Ik gok @Faux.quote:Op maandag 8 april 2019 16:31 schreef Aoibhin het volgende:
Ik liep terug van de sportschool en kwam langs een geboortebord in de tuin: Feys is geboren.
Net als Greys maar dan met een Fquote:Op maandag 8 april 2019 16:31 schreef Aoibhin het volgende:
In dat geval dus Feesquote:
Féé'j's dan toch?quote:Op maandag 8 april 2019 16:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In dat geval dus Fees(al heb ik ook wel eens iemand Greys als grijs horen uitspreken)
Over jouw uitspraak is anders ook niet iedereen in overeenstemming.quote:Op maandag 8 april 2019 16:58 schreef Faux. het volgende:
Ik heb er niets op tegen dat mensen hun baby's gaan noemen naar deze legendarische FOK!ker
Hohohohohoohoquote:Op maandag 8 april 2019 17:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Over jouw uitspraak is anders ook niet iedereen in overeenstemming.Jij was in mijn hoofd altijd al Foo en toen hoorde ik mensen op de meet ineens Fauks zeggen.
En dan in een duet met Ilsequote:Op maandag 8 april 2019 17:05 schreef ato het volgende:
Had ook een mooie inzending kunnen zijn, zo mooi.![]()
Zie je app. Even over Richard vd Telegraaf voor het regelen van volgend weekend.quote:
Feejsquote:Op maandag 8 april 2019 16:31 schreef Aoibhin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |