Niet dat ik weet.quote:
Hahaha. Linkje?quote:Op maandag 8 april 2019 13:28 schreef Dave het volgende:
Dat fake news op Facebook neemt ook steeds vreemdere vormen aan:
[..]
Is inmiddels van m'n timeline, maar dit lijkt er op: https://www.metatooh.com/het-gerucht-is/quote:Op maandag 8 april 2019 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha. Linkje?
Soms zie ik van die gesponsorde dingen langskomen. Met idd enorme fake news. Misschien kan Kajsa Ollongren er ff achteraan.
Fake titel idd, want heel het bericht gaat niet over stoppen of einde.quote:Op maandag 8 april 2019 13:39 schreef Dave het volgende:
[..]
Is inmiddels van m'n timeline, maar dit lijkt er op: https://www.metatooh.com/het-gerucht-is/
klopt inderdaad.......was ook wel verrast toen ik daar achter kwam...quote:Op maandag 8 april 2019 13:55 schreef Dave het volgende:
Oh, ik wist niet dat Miljuschka Witzenhausen de dochter is van Astrid Holleeder.
Oh grappig, ik vond haar 'ik-praat-er-niet-over'-tactiek altijd een beetje omslachtig. Dacht dat het een beetje een publiek geheim wasquote:Op maandag 8 april 2019 13:55 schreef Dave het volgende:
Oh, ik wist niet dat Miljuschka Witzenhausen de dochter is van Astrid Holleeder.
dat is toch al erg lang bekend?quote:Op maandag 8 april 2019 13:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
klopt inderdaad.......was ook wel verrast toen ik daar achter kwam...
Ja ik wist het toen Astrid dat boek ging uitbrengen......quote:Op maandag 8 april 2019 14:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is toch al erg lang bekend?zelfs ik wist het en ik raak geen roddelblad aan
Reden waarom ze dat doet is omdat Miloushka helaas zelf al jaren beveiligd wordt en haar gezin ook. Heeft ook dreigementen gehad enz.quote:Op maandag 8 april 2019 14:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh grappig, ik vond haar 'ik-praat-er-niet-over'-tactiek altijd een beetje omslachtig. Dacht dat het een beetje een publiek geheim wasMaar t helpt dus wel
Misschien kijk ik ook wel gewoon teveel Boulevard en Shownieuws voor een goed referentiekader in deze![]()
![]()
Ik vond het tegen vallenquote:Op maandag 8 april 2019 11:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
de laatste was wel bijzonder.......maar heel eerlijk hoeft er voor mij geen nieuw seizoen te komen....
Ik wilde hier net komen posten dat we de balkonstoelen uit de berging hebben gehaald en dat ik nu voor het eerst op het balkon zit.quote:Op maandag 8 april 2019 15:01 schreef Dave het volgende:
Van 't weekend hagel en sneeuw, lees ik net.
Helaas nietquote:Op maandag 8 april 2019 15:12 schreef Guanabana het volgende:
Of is het een of andere grap die ik niet vat?
Nee, las ik net op Telegraaf. Alhoewel, dat is natuurlijk op zich al een grap.quote:Op maandag 8 april 2019 15:12 schreef Guanabana het volgende:
Ziet er hier goed uit aankomende week, wordt alleen kouder.quote:Op maandag 8 april 2019 15:12 schreef Guanabana het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)lokjes-en-hagelbuienquote:Op maandag 8 april 2019 15:19 schreef Koen66 het volgende:
hagel en sneeuw? waar staat dat dan?![]()
Niet op KNMI site in ieder geval. minimaal 0 graden weliswaar maar geen neerslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |