Ik weet allang niet meer wat ik buiten Het Gouden Ei en Het Diner op mijn lijst had staanquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Verschrikkelijk was dat ja.
Alhoewel ik daardoor wel The Hobbit heb gelezen. (Engels)
Ik heb min of meer hetzelfde meegemaakt.quote:
Mocht dat dan? Dat is namelijk een kinderboek.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Verschrikkelijk was dat ja.
Alhoewel ik daardoor wel The Hobbit heb gelezen. (Engels)
Ah, dat is een verdomd goede redenquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:10 schreef FireFox1 het volgende: [..] 2 jaar lang nagenoeg thuis zitten na een hersenbloeding.
Die boekjes van Herman Koch zijn wel oprecht leuk.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik weet allang niet meer wat ik buiten Het Gouden Ei en Het Diner op mijn lijst had staan.
6900 is een redelijke prijs voor een horloge.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij gaat wel even een klokkie kopen van 6900?
Ik was toen nog kind.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mocht dat dan? Dat is namelijk een kinderboek.
Ik heb in groep 7 ooit een verkrachtingsscène uit een boek voorgelezen tijdens mijn boekbespreking. De juf werd er ongemakkelijk van.quote:
Ik hield in groep 6 een spreekbeurt over het menselijk lichaam en voortplanten.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb in groep 7 ooit een verkrachtingsscène uit een boek voorgelezen tijdens mijn boekbespreking. De juf werd er ongemakkelijk van.
Sansa?quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb in groep 7 ooit een verkrachtingsscène uit een boek voorgelezen tijdens mijn boekbespreking. De juf werd er ongemakkelijk van.
Ik ging in groep 7 halverwege mijn spreekbeurt maar van een blaadje voorlezen, zittend op mijn stoel en kreeg een 9quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik hield in groep 6 een spreekbeurt over het menselijk lichaam en voortplanten.
Hahaha wtf gapquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een spreekbeurt gehouden over racisme en vooroordelen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik hield in groep 6 een spreekbeurt over het menselijk lichaam en voortplanten.
Daar was het vrijwillig?quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die werd niet verkracht in de boeken.
Nu nog een spreekbeurt over Spaans voetbal.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
Ik weet dat ik ooit mijn spreekbeurt over Darts en over de Euro heb gehouden. Wat ben ik goed, jongens.
Daar was het haar jeugdvriendin die eerst gedwongen de prostitutie in moest en eerst gebeft werd door de gecastreerde slaaf van de verkrachter.quote:
Ik heb ook eens een spreekbeurt over Mr. Bean gehouden.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
Ik weet dat ik ooit mijn spreekbeurt over Darts en over de Euro heb gehouden. Wat ben ik goed, jongens.
GRRM met z'n vage hersenspinselsquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar was het haar jeugdvriendin die eerst gedwongen de prostitutie in moest en eerst gebeft werd door de gecastreerde slaaf van de verkrachter.
Jammer.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die werd niet verkracht in de boeken.
Ik snap wel waarom hij maar met één hand typt.quote:
Oh ik ook eens over allemaal zweverige onzin, en toen ik daarom in de lach schoot kreeg ik een preek van de juf.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:20 schreef El-Stinho het volgende:
De langste spreekbeurt die ik aan heb moeten horen duurde bijna 40 minuten en ging over het melkwegstelsel.
Dat is echt het saaiste ooit.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
Mijn spreekbeurten gingen hoofdzakelijk over auto's
Mijn juf was het met je eens. Ik kreeg een 6quote:
Ik was een brave jongen op de basisschool. Ik moest alleen ooit nablijven omdat een meisje uit mijn klas me beschuldigde van diefstal.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh ik ook eens over allemaal zweverige onzin, en toen ik daarom in de lach schoot kreeg ik een preek van de juf.
Was deze beschuldiging juist?quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik was een brave jongen op de basisschool. Ik moest alleen ooit nablijven omdat een meisje uit mijn klas me beschuldigde van diefstal.
Zo leer je je medefokkers nogeens kennenquote:
Ik heb best vaak in het speelkwartier onder de klok moeten staan voor straf.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik was een brave jongen op de basisschool. Ik moest alleen ooit nablijven omdat een meisje uit mijn klas me beschuldigde van diefstal.
Nee. Ze naaide me er volgens mij bij omdat ik vervelende geluidjes maakte met de kaften van Kippenvelboeken.quote:
Vuile jatterquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op de basisschool kregen we niet eens cijfers.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn juf was het met je eens. Ik kreeg een 6
Ik ben zoals GGMM vooral zal verwachten, ongelooflijk vaak uit de klas gestuurdquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb best vaak in het speelkwartier onder de klok moeten staan voor straf.
Dus er was geen bewijs en jij moest toch nablijven?quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee. Ze naaide me er volgens mij bij omdat ik vervelende geluidjes maakte met de kaften van Kippenvelboeken.
Nablijven van 15.15 tot 15.45 was het ergste ooit. Die tijd duurde zo ontzettend lang.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb best vaak in het speelkwartier onder de klok moeten staan voor straf.
Is ze wel goed opgedroogd?quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee. Ze naaide me er volgens mij bij omdat ik vervelende geluidjes maakte met de kaften van Kippenvelboeken.
Ja ik ook. Maar inmiddels niet meer eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben zoals GGMM vooral zal verwachten, ongelooflijk vaak uit de klas gestuurd
Leren vond ik pas leuk toen ik van school af was.
Niet mijn type.quote:
Op de middelbare school nog erger, zat je twee uur lang in een leeg lokaal in een lege school.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nablijven van 15.15 tot 15.45 was het ergste ooit. Die tijd duurde zo ontzettend lang.
Als ik twee uur na moest blijven, deed ik dat wel met een grote groep. Omdat we geen zin hadden in een invalles (lol).quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op de middelbare school nog erger, zat je twee uur lang in een leeg lokaal in een lege school.
Ik werd er opzich niet heel vaak uitgestuurd op de middelbare.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben zoals GGMM vooral zal verwachten, ongelooflijk vaak uit de klas gestuurd
Leren vond ik pas leuk toen ik van school af was.
Ik heb er eeuwig spijt van dat ik koos voor geld ipv een HBO opleidingquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar inmiddels niet meer eigenlijk.
In de bovenbouw had ik er echt vaak geen zin meer in om naar die lessen te gaan.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als ik twee uur na moest blijven, deed ik dat wel met een grote groep. Omdat we geen zin hadden in een invalles (lol).
quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kom ik hier helemaal heen voor Hax, begint die kutshow een uur later.
Bovenbouw had ik gewoon prima roosters. Dat waren heerlijke tijden.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de bovenbouw had ik er echt vaak geen zin meer in om naar die lessen te gaan.
eensquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bovenbouw had ik gewoon prima roosters. Dat waren heerlijke tijden.
En vaak geen volle klassen; en de meeste docenten worden veel meer relaxt. Je merkte aan sommige docenten wel dat ze walgden van brugpiepers.quote:
Je kan ook Liverpool zien choken tegen Southampton.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:31 schreef RensAjacied het volgende:
Ik weiger om naar damesvoetbal te kijken.
Ja van die twee tussenuren om dan alleen nog CKV te hebben (lol)quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bovenbouw had ik gewoon prima roosters. Dat waren heerlijke tijden.
Tweedejaars waren altijd het ergste. Die voelen zich de koning van de onderbouw en gaan dingen ontdekken. Wij waren ook tuig in het tweede. Begonnen het jaar met 26 eindigde met 18 door alle definitieve schorsingenquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En vaak geen volle klassen; en de meeste docenten worden veel meer relaxt. Je merkte aan sommige docenten wel dat ze walgden van brugpiepers.
Choken die nu?quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je kan ook Liverpool zien choken tegen Southampton.
Op woensdag had ik meestal 3-4-7. Tussendoor dan naar huis, lekker man.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja van die twee tussenuren om dan alleen nog CKV te hebben (lol)
Schorsingen waren er bij ons niet zoveel.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tweedejaars waren altijd het ergste. Die voelen zich de koning van de onderbouw en gaan dingen ontdekken. Wij waren ook tuig in het tweede. Begonnen het jaar met 26 eindigde met 18 door alle definitieve schorsingen
Ik heb op de eerste dag van de middelbare school voor de ogen van de hele klas de brandalarm af laten gaan. School woest, iedereen nablijven tot de dader werd geïdentificeerd. Ik dus.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:32 schreef Coco. het volgende:
Ik moest een keer voor straf een opstel schrijven toen ik de decaan verbeterde onder ogen van de klas.
Zijn grammatica was slecht.
Ik zei er wat van.
Ik woonde wel ver weg, dus kon niet tussendoor even naar huis. Al lijkt me dat overigens ook kut, zit je net thuis te chillen en moet je weer naar school. Dan zou ik nog meer skippen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op woensdag had ik meestal 3-4-7. Tussendoor dan naar huis, lekker man.
Mijn brugklas was vrij extreem. Het ergste was een Fransdocente die het ook maar een jaar op onze school heeft volgehouden. Die is letterlijk weggetreiterd. Bij proefwerken scoorde misschien 20% van de klas een voldoende. Soms kwam de afdelingsleider erbij zitten, maar als ze weer weg was gingen we net zo hard verder.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tweedejaars waren altijd het ergste. Die voelen zich de koning van de onderbouw en gaan dingen ontdekken. Wij waren ook tuig in het tweede. Begonnen het jaar met 26 eindigde met 18 door alle definitieve schorsingen
Kreeg je wel meteen een chick door dat stoere gedrag?quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb op de eerste dag van de middelbare school voor de ogen van de hele klas de brandalarm af laten gaan. School woest, iedereen nablijven tot de dader werd geïdentificeerd. Ik dus.
Niemand heeft wat gezegd tot mijn grote geluk
Ze staan wederom achter.quote:
Bij ons werden kleedkamers in de fik gestoken en vuurwerk in de klas afgestoken dan helpt nablijven niet meer. Was wel een hele cultureshock na mijn terugzetting van vwo, tuigklas.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schorsingen waren er bij ons niet zoveel.
Mwah. Op een goed tempo was ik tussen de 10 en 15 minuten onderweg naar huis.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik woonde wel ver weg, dus kon niet tussendoor even naar huis. Al lijkt me dat overigens ook kut, zit je net thuis te chillen en moet je weer naar school. Dan zou ik nog meer skippen.
Nee, ik schaamde achteraf ook doodquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kreeg je wel meteen een chick door dat stoere gedrag?
Wij hadden ooit een invaljuf voor Engels die het maar één week volhieldquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mijn brugklas was vrij extreem. Het ergste was een Fransdocente die het ook maar een jaar op onze school heeft volgehouden. Die is letterlijk weggetreiterd. Bij proefwerken scoorde misschien 20% van de klas een voldoende. Soms kwam de afdelingsleider erbij zitten, maar als ze weer weg was gingen we net zo hard verder.
Komt mij wel bekend voor dat bewuste wegtreiteren van de zwakste schakel van de docenten.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mijn brugklas was vrij extreem. Het ergste was een Fransdocente die het ook maar een jaar op onze school heeft volgehouden. Die is letterlijk weggetreiterd. Bij proefwerken scoorde misschien 20% van de klas een voldoende. Soms kwam de afdelingsleider erbij zitten, maar als ze weer weg was gingen we net zo hard verder.
Als we invaldocenten hadden, was het vaak een Natuurkundedocent die allerlei demonstraties hield.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij hadden ooit een invaljuf voor Engels die het maar één week volhield
Ze had elfenschoentjes aan en was altijd bezig met een verhaal terwijl de hele klas al met elkaar aan het praten was.
Oh er zaten wel eens mensen te kutten met deo en aanstekers bij de kluisjes.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij ons werden kleedkamers in de fik gestoken en vuurwerk in de klas afgestoken dan helpt nablijven niet meer. Was wel een hele cultureshock na mijn terugzetting van vwo, tuigklas.
Inmiddels gelijkquote:
Ik weet alles nog. Zelfs alle namen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:38 schreef LordVoldermort het volgende:
Dat jullie dat allemaal onthouden, terig
Als ik er op terugkijk, dat waren echt legio stoorzenders bij elkaar. Schitterende klas, schitterend jaar.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Komt mij wel bekend voor dat bewuste wegtreiteren van de zwakste schakel van de docenten.
Voor mij was het een uur fietsen, en op de terugweg als ik geen zin meer had in de wind deed ik er een uur of vier over. Inclusief het halen van frikandelbroodjes bij de supermarkt.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mwah. Op een goed tempo was ik tussen de 10 en 15 minuten onderweg naar huis.
Ach als kinderen doen we wel eens gekke dingen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, ik schaamde achteraf ook dood![]()
Heeft gelukkig ook geen invloed gehad op de relatie met de klas.
Wij hadden een natuurkundedocent die een week lang rondliep met een dode vlieg in zijn haar.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als we invaldocenten hadden, was het vaak een Natuurkundedocent die allerlei demonstraties hield.
Onze mentor in het derde jaar woonde in een rijkeluisbuurtje. Prima BBQtjes waren dat.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij hadden een natuurkundedocent die een week lang rondliep met een dode vlieg in zijn haar.
En die had blijkbaar thuis zijn douche in de tuin staan.
Muah niet allemaal, zeker niet al die clusterklassen in de bovenbouw.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik weet alles nog. Zelfs alle namen.
Sommige mensen hebben wél hun school afgemaakt.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:38 schreef LordVoldermort het volgende:
Dat jullie dat allemaal onthouden, terig
Ik echt heel weinig meer.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh wij gingen gewoon naar het wokrestaurant als klassenuitje.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Onze mentor in het derde jaar woonde in een rijkeluisbuurtje. Prima BBQtjes waren dat.
Dat deed ik twee jaar geleden met mijn SLB-groep. Gouden Wok in het Zuiderpark. Smerigste etentje wat ik ooit heb gehad.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh wij gingen gewoon naar het wokrestaurant als klassenuitje.
Wat een treurigheid zeg.
Net als Hazes?quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben wél hun school afgemaakt.
Lekker al die lauwe teringmeuk opscheppen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat deed ik twee jaar geleden met mijn SLB-groep. Gouden Wok in het Zuiderpark. Smerigste etentje wat ik ooit heb gehad.
Dat was gewoon koude patat. En er werd Bavaria-bier geschonken. Traumatische ervaring.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker al die lauwe teringmeuk opscheppen.
Slappe patat genot.
Zoquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat was gewoon koude patat. En er werd Bavaria-bier geschonken. Traumatische ervaring.
Ik herriner mij alleen HBO en bepaalde middelbare school zaken. Daarvoor alleen schoolvoetbal.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bracht je schooltijd onder invloed door?
Schoolvoetbal mocht ik nooit meedoen met de belangrijkste potjesquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:45 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik herriner mij alleen HBO en bepaalde middelbare school zaken. Daarvoor alleen schoolvoetbal.
Dan kon je er dus geen kut van.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schoolvoetbal mocht ik nooit meedoen met de belangrijkste potjes
Dan kon je er dus geen reet vanquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kon je er niks van zeker?quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op het speciaal onderwijs? Wauw.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:48 schreef LordVoldermort het volgende:
Wij hadden 4 gescoute spelers, genot.
Ik weet niet welke wedstrijd jij zit te kijken...quote:
JIj werd zeker als laatste gekozen?quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik voetbalde altijd net zoals ik haxball.
Later Stijn, vergeet FC niet in te vullen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
Goed was gezellig ik ga weer wat anders doen haha doei.
Als ik 7-0 achter stond was het niet de vraag of, maar wanneer ik rood zal pakkenquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
Zou Messi van haxball vroeger ook altijd stoppen als hij niet kon winnen?
Ik ga met je mee makker.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
Goed was gezellig ik ga weer wat anders doen haha doei.
Heb ik al gedaan, maat. Voor morgen althans. Ik klik altijd maar wat aan maar vooralsnog sta ik in dat Belgische koersje 33e haha !quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Later Stijn, vergeet FC niet in te vullen.
Echt een mongolenveld in Limburg.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Later Stijn, vergeet FC niet in te vullen.
De vrouwen. Op Teletekstquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik weet niet welke wedstrijd jij zit te kijken...
Dat interesseert echt niemandquote:
Nee blijkbaar. Nou goed, ik ga pissen en dan gaat de TV aan.quote:
Gewoon even het Deense lijstje copy-pasten vriend.quote:
990.000 vrouwen. Geen man kijkt. Toch?quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Miljoen kijkers denk ik morgen op SKO
Ik sta voor 150% achter Alexander Kampf.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon even het Deense lijstje copy-pasten vriend.
Heb je overigens al je agenda's vrijgehouden voor de grote dag van morgen?quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:58 schreef Mani89 het volgende:
Weg met die smerige gleuven. Ik wil boeren en winden latende mannen zien.
Nou nou nouquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:58 schreef Mani89 het volgende:
Weg met die smerige gleuven. Ik wil boeren en winden latende mannen zien.
Jij hebt het over Vetby? Ik heb helaas plannen morgen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je overigens al je agenda's vrijgehouden voor de grote dag van morgen?
Ik ben aan het begin van de middag weg, maar tegen de tijd dat het serieuze werk begint zit ik er wel klaar voor.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij hebt het over Vetby? Ik heb helaas plannen morgen.
Ik zal af en toe op mijn telefoon gluren.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben aan het begin van de middag weg, maar tegen de tijd dat het serieuze werk begint zit ik er wel klaar voor.
iets kleiner snorretje danquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
Zo'n snorretje past wel bij de telegraaf.
Uiteraard. Cadby is letterlijk de enige speler waarvan je weet dat hij levert op elk moment van de dag.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zal af en toe op mijn telefoon gluren.
Ja, thuis op mijn zolderkamer.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weten jullie over vijf jaar nog waar jullie waren toen je het hoorde?
Wanneer is de eerste reclame?quote:
Ah, nu dusquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wanneer is de eerste reclame?
(ik heb deze informatie nodig voor een vriend)
Dat blijft altijd plakken in mijn kiezen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen favoriet van jou schat ik in.
[ afbeelding ]
Klopt. Wegspoelen met cola.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat blijft altijd plakken in mijn kiezen.
ja jongens en meisjes, hij is niet dood: Anton Heyboer!quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:07 schreef Evertjan het volgende:
dit programma had ook Truckers on Ice kunne heten
quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ja jongens en meisjes, hij is niet dood: Anton Heyboer!
ANWB bellenquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:08 schreef Zorro het volgende:
Je zal maar kritiek liggen en de ziekenwagen start niet.
Log uitquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:08 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik hoop dat Johan vervangen wordt door Humberto
Waar kan dit hè maatjequote:Op vrijdag 5 april 2019 22:08 schreef Evertjan het volgende:
ook gewoon lekker alles in geur en kleur vertellen op de TV wat een heerlijk programma is dit toch
Die kans is zeldzaam klein.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:08 schreef Zorro het volgende:
Je zal maar kritiek liggen en de ziekenwagen start niet.
Humberto heeft meer te bieden dan Johan, wanneer heeft Johan voor het laatst iets zinnigs gezegd?quote:
Johan denkt daar anders over.quote:
In Hoemberto zijn hoofd is het elke dag Sesamstraat. Nee, dank je.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:09 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Humberto heeft meer te bieden dan Johan, wanneer heeft Johan voor het laatst iets zinnigs gezegd?
Dat is voor in de herfst of winter.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb zin in een Harry Potter marathon.
Op dit momentquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:09 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Humberto heeft meer te bieden dan Johan, wanneer heeft Johan voor het laatst iets zinnigs gezegd?
Of bij ziekte. Maar heb een LOTR marathon verkozen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is voor in de herfst of winter.
Ik ga zo HardhomeGenot kijken in mijn GoT-marathon.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of bij ziekte. Maar heb een LOTR marathon verkozen.
Nicequote:Op vrijdag 5 april 2019 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga zo HardhomeGenot kijken in mijn GoT-marathon.
Liever Kees JansGod of Hugo God.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:08 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik hoop dat Johan vervangen wordt door Humberto
quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hardhome in je onderbroekjequote:Op vrijdag 5 april 2019 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent een echte fan zo te merken.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]. Ik kwam er van de week achter dat het al bijna zover is. Dacht nog maanden.
Best wel maar ik hou die data nooit zo in de gaten. Anders duurt het zolang lijkt het.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent een echte fan zo te merken.
De tijd vliegt ook wel snel voorbij.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Best wel maar ik hou die data nooit zo in de gaten. Anders duurt het zolang lijkt het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |