Net als Hazes?quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik weet alles nog. Zelfs alle namen.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben wél hun school afgemaakt.
Lekker al die lauwe teringmeuk opscheppen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat deed ik twee jaar geleden met mijn SLB-groep. Gouden Wok in het Zuiderpark. Smerigste etentje wat ik ooit heb gehad.
Dat was gewoon koude patat. En er werd Bavaria-bier geschonken. Traumatische ervaring.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker al die lauwe teringmeuk opscheppen.
Slappe patat genot.
Zoquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat was gewoon koude patat. En er werd Bavaria-bier geschonken. Traumatische ervaring.
Ik herriner mij alleen HBO en bepaalde middelbare school zaken. Daarvoor alleen schoolvoetbal.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bracht je schooltijd onder invloed door?
Schoolvoetbal mocht ik nooit meedoen met de belangrijkste potjesquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:45 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik herriner mij alleen HBO en bepaalde middelbare school zaken. Daarvoor alleen schoolvoetbal.
Dan kon je er dus geen kut van.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schoolvoetbal mocht ik nooit meedoen met de belangrijkste potjes
Dan kon je er dus geen reet vanquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kon je er niks van zeker?quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op het speciaal onderwijs? Wauw.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:48 schreef LordVoldermort het volgende:
Wij hadden 4 gescoute spelers, genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |