Net als Hazes?quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik weet alles nog. Zelfs alle namen.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben wél hun school afgemaakt.
Lekker al die lauwe teringmeuk opscheppen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat deed ik twee jaar geleden met mijn SLB-groep. Gouden Wok in het Zuiderpark. Smerigste etentje wat ik ooit heb gehad.
Dat was gewoon koude patat. En er werd Bavaria-bier geschonken. Traumatische ervaring.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker al die lauwe teringmeuk opscheppen.
Slappe patat genot.
Zoquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat was gewoon koude patat. En er werd Bavaria-bier geschonken. Traumatische ervaring.
Ik herriner mij alleen HBO en bepaalde middelbare school zaken. Daarvoor alleen schoolvoetbal.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bracht je schooltijd onder invloed door?
Schoolvoetbal mocht ik nooit meedoen met de belangrijkste potjesquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:45 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik herriner mij alleen HBO en bepaalde middelbare school zaken. Daarvoor alleen schoolvoetbal.
Dan kon je er dus geen kut van.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schoolvoetbal mocht ik nooit meedoen met de belangrijkste potjes
Dan kon je er dus geen reet vanquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kon je er niks van zeker?quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op het speciaal onderwijs? Wauw.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:48 schreef LordVoldermort het volgende:
Wij hadden 4 gescoute spelers, genot.
Ik weet niet welke wedstrijd jij zit te kijken...quote:
JIj werd zeker als laatste gekozen?quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik voetbalde altijd net zoals ik haxball.
Later Stijn, vergeet FC niet in te vullen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
Goed was gezellig ik ga weer wat anders doen haha doei.
Als ik 7-0 achter stond was het niet de vraag of, maar wanneer ik rood zal pakkenquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
Zou Messi van haxball vroeger ook altijd stoppen als hij niet kon winnen?
Ik ga met je mee makker.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
Goed was gezellig ik ga weer wat anders doen haha doei.
Heb ik al gedaan, maat. Voor morgen althans. Ik klik altijd maar wat aan maar vooralsnog sta ik in dat Belgische koersje 33e haha !quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Later Stijn, vergeet FC niet in te vullen.
Echt een mongolenveld in Limburg.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Later Stijn, vergeet FC niet in te vullen.
De vrouwen. Op Teletekstquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik weet niet welke wedstrijd jij zit te kijken...
Dat interesseert echt niemandquote:
Nee blijkbaar. Nou goed, ik ga pissen en dan gaat de TV aan.quote:
Gewoon even het Deense lijstje copy-pasten vriend.quote:
990.000 vrouwen. Geen man kijkt. Toch?quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Miljoen kijkers denk ik morgen op SKO
Ik sta voor 150% achter Alexander Kampf.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon even het Deense lijstje copy-pasten vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |