quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ja jongens en meisjes, hij is niet dood: Anton Heyboer!
ANWB bellenquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:08 schreef Zorro het volgende:
Je zal maar kritiek liggen en de ziekenwagen start niet.
Log uitquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:08 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik hoop dat Johan vervangen wordt door Humberto
Waar kan dit hè maatjequote:Op vrijdag 5 april 2019 22:08 schreef Evertjan het volgende:
ook gewoon lekker alles in geur en kleur vertellen op de TV wat een heerlijk programma is dit toch
Die kans is zeldzaam klein.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:08 schreef Zorro het volgende:
Je zal maar kritiek liggen en de ziekenwagen start niet.
Humberto heeft meer te bieden dan Johan, wanneer heeft Johan voor het laatst iets zinnigs gezegd?quote:
Johan denkt daar anders over.quote:
In Hoemberto zijn hoofd is het elke dag Sesamstraat. Nee, dank je.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:09 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Humberto heeft meer te bieden dan Johan, wanneer heeft Johan voor het laatst iets zinnigs gezegd?
Dat is voor in de herfst of winter.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb zin in een Harry Potter marathon.
Op dit momentquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:09 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Humberto heeft meer te bieden dan Johan, wanneer heeft Johan voor het laatst iets zinnigs gezegd?
Of bij ziekte. Maar heb een LOTR marathon verkozen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is voor in de herfst of winter.
Ik ga zo HardhomeGenot kijken in mijn GoT-marathon.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of bij ziekte. Maar heb een LOTR marathon verkozen.
Nicequote:Op vrijdag 5 april 2019 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga zo HardhomeGenot kijken in mijn GoT-marathon.
Liever Kees JansGod of Hugo God.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:08 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik hoop dat Johan vervangen wordt door Humberto
quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hardhome in je onderbroekjequote:Op vrijdag 5 april 2019 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent een echte fan zo te merken.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]. Ik kwam er van de week achter dat het al bijna zover is. Dacht nog maanden.
Best wel maar ik hou die data nooit zo in de gaten. Anders duurt het zolang lijkt het.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent een echte fan zo te merken.
De tijd vliegt ook wel snel voorbij.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Best wel maar ik hou die data nooit zo in de gaten. Anders duurt het zolang lijkt het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |