GRRM met z'n vage hersenspinselsquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar was het haar jeugdvriendin die eerst gedwongen de prostitutie in moest en eerst gebeft werd door de gecastreerde slaaf van de verkrachter.
Jammer.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die werd niet verkracht in de boeken.
Ik snap wel waarom hij maar met één hand typt.quote:
Oh ik ook eens over allemaal zweverige onzin, en toen ik daarom in de lach schoot kreeg ik een preek van de juf.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:20 schreef El-Stinho het volgende:
De langste spreekbeurt die ik aan heb moeten horen duurde bijna 40 minuten en ging over het melkwegstelsel.
Dat is echt het saaiste ooit.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
Mijn spreekbeurten gingen hoofdzakelijk over auto's
Mijn juf was het met je eens. Ik kreeg een 6quote:
Ik was een brave jongen op de basisschool. Ik moest alleen ooit nablijven omdat een meisje uit mijn klas me beschuldigde van diefstal.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh ik ook eens over allemaal zweverige onzin, en toen ik daarom in de lach schoot kreeg ik een preek van de juf.
Was deze beschuldiging juist?quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik was een brave jongen op de basisschool. Ik moest alleen ooit nablijven omdat een meisje uit mijn klas me beschuldigde van diefstal.
Zo leer je je medefokkers nogeens kennenquote:
Ik heb best vaak in het speelkwartier onder de klok moeten staan voor straf.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik was een brave jongen op de basisschool. Ik moest alleen ooit nablijven omdat een meisje uit mijn klas me beschuldigde van diefstal.
Nee. Ze naaide me er volgens mij bij omdat ik vervelende geluidjes maakte met de kaften van Kippenvelboeken.quote:
Vuile jatterquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op de basisschool kregen we niet eens cijfers.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn juf was het met je eens. Ik kreeg een 6
Ik ben zoals GGMM vooral zal verwachten, ongelooflijk vaak uit de klas gestuurdquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb best vaak in het speelkwartier onder de klok moeten staan voor straf.
Dus er was geen bewijs en jij moest toch nablijven?quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee. Ze naaide me er volgens mij bij omdat ik vervelende geluidjes maakte met de kaften van Kippenvelboeken.
Nablijven van 15.15 tot 15.45 was het ergste ooit. Die tijd duurde zo ontzettend lang.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb best vaak in het speelkwartier onder de klok moeten staan voor straf.
Is ze wel goed opgedroogd?quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee. Ze naaide me er volgens mij bij omdat ik vervelende geluidjes maakte met de kaften van Kippenvelboeken.
Ja ik ook. Maar inmiddels niet meer eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben zoals GGMM vooral zal verwachten, ongelooflijk vaak uit de klas gestuurd
Leren vond ik pas leuk toen ik van school af was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |