Oh ja, blij dat ik nog even een kijkje heb genomen, veel oranje kleurtjes. Niks aan mijn kopman veranderd hoor.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat een pijnlijke bedoening gaan die twee wedstrijden van morgen worden. Het is een beetje nattevingerwerk geworden en maar hopen dat je de juiste poppetjes hebt aangeklikt. Maarja, het wiel kan raar rollen.
Slecht in vorm, of hebben we er gewoon voor geen ene tering verstand van?quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:59 schreef Slobeend het volgende:
Jeetje wat ben ik slecht in vorm. Beloftekoersen mogen ze afschaffen.
We hebben er geen Brent van Moer verstand van! (lol)quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Slecht in vorm, of hebben we er gewoon voor geen ene tering verstand van?
quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We hebben er geen Brent van Moer verstand van! (lol)
Hivert is een van de meest wisselvallige renners van het peloton. Een keuze voor hem is nooit weloverwogen, dat is gewoon God zegene de greep en hopen dat ie toevallig een keer een goede dag heeft. Ik heb daar weinig respect voor.quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:37 schreef NathanCT het volgende:
Oneens. Wat is je onderbouwing? Ik heb hem ook nog flink overwogen en toen inderdaad die Rodrigues knaap genomen
Houd je nog hoop op een puntje voor Eibar?quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hivert is een van de meest wisselvallige renners van het peloton. Een keuze voor hem is nooit weloverwogen, dat is gewoon God zegene de greep en hopen dat ie toevallig een keer een goede dag heeft. Ik heb daar weinig respect voor.
Maar goed, met weloverwogen keuzes kom je er bij dit spel ook niet.
Zou het wat uitmaken?quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Houd je nog hoop op een puntje voor Eibar?
Iets meer respect voor Eibar graag.quote:
Dit is niet zo leuk.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jowauw Rodrigues toch maar mooi 22e.
Derdewereldland. @showtimerquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:57 schreef Slobeend het volgende:
In Limburg hebben ze er geen zin in geloof ik.
***** Wout van Aertquote:
Wat?quote:Op zondag 7 april 2019 09:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
***** Wout van Aert
**** Zdenek Stybar, Greg Van Avermaet
*** Peter Sagan, Tiesj Benoot, Mathieu van der Poel, Matteo Trentin, Bob Jungels
** Niki Terpstra, Oliver Naesen, Philippe Gilbert, Sonny Colbrelli, Alejandro Valverde, Alberto Bettiol, Michael Matthews, Sep Vanmarcke, Luke Rowe, Alexander Kristoff, Tim Wellens
We noteren in ieder geval @:el-stinho
Dit is precies mijn top 3, maar ik wil wel even duidelijk maken dat ik hier zelf op gekomen ben.quote:Op zondag 7 april 2019 09:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
***** Wout van Aert
**** Zdenek Stybar, Greg Van Avermaet
En?quote:Op zondag 7 april 2019 21:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ] Je vriendin allerlei obscure Poolse sites laten doorspitten omdat je geen flauw idee hebt wat aan te moeten met Kwiatkowski.
Smoke & mirrors. Ik weet net zoveel als voor we aan de zoektocht begonnen: helemaal niets.quote:
Ik durf hem niet op te stellen en ik durf hem ook niet niet op te stellen.quote:
Gevalletje kop of munt dan hè. Klassement lijkt me voor de Ardennen voorbereiders sowieso weer te zwaar.quote:Op zondag 7 april 2019 21:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik durf hem niet op te stellen en ik durf hem ook niet niet op te stellen.
150%.quote:Op zondag 7 april 2019 21:48 schreef showtimer het volgende:
Ik vind het Eustana vraagstuk vervelender.
Enig denkbare hulplijn, wat doet @:Mani89 dit keer met Vogelzang?
Lol, waarom zou je hem niet nemen?quote:Op zondag 7 april 2019 21:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Smoke & mirrors. Ik weet net zoveel als voor we aan de zoektocht begonnen: helemaal niets.
[..]
Ik durf hem niet op te stellen en ik durf hem ook niet niet op te stellen.
Waarom zou je hem dan nemen?quote:Op zondag 7 april 2019 22:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen twee jaren wel opgelet?
Dat zeg ik toch, ik durf hem niet op te stellen en ik durf hem niet niet op te stellen. Hij kan het, net als de afgelopen twee jaar, allemaal doen met het oog op het drieluik, hij kan na de tijdrit in het geel staan en besluiten om er toch maar wat van te maken en in 5/6 etappes in de top vijf eindigen. Ik kan niet in zijn hoofd kijken.quote:
Ik heb hem gewoon op 100% hoor, ik heb Thomas lekker niet.quote:Op zondag 7 april 2019 22:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, ik durf hem niet op te stellen en ik durf hem niet niet op te stellen. Hij kan het, net als de afgelopen twee jaar, allemaal doen met het oog op het drieluik, hij kan na de tijdrit in het geel staan en besluiten om er toch maar wat van te maken en in 5/6 etappes in de top vijf eindigen. Ik kan niet in zijn hoofd kijken.
Thomas was ook nooit een optie, die is luguber dik en is van de Teide afgewaaid en ondergesneeuwd.quote:Op zondag 7 april 2019 22:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon op 100% hoor, ik heb Thomas lekker niet.
quote:Op zondag 7 april 2019 22:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Thomas was ook nooit een optie, die is luguber dik en is van de Teide afgewaaid en ondergesneeuwd.
Heb jij daar plek voor?quote:
Ik heb daar geen plek voor.quote:
Bij de worst case toch ook gewoon twee dagen top 5? Het is niet allemaal niets.quote:Op zondag 7 april 2019 22:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, ik durf hem niet op te stellen en ik durf hem niet niet op te stellen. Hij kan het, net als de afgelopen twee jaar, allemaal doen met het oog op het drieluik, hij kan na de tijdrit in het geel staan en besluiten om er toch maar wat van te maken en in 5/6 etappes in de top vijf eindigen. Ik kan niet in zijn hoofd kijken.
Er waren ook idioten die die dikke Kristoff hadden.quote:Op zondag 7 april 2019 22:31 schreef Slobeend het volgende:
Er was dus gewoon een idioot (de winnaar) die Bettiol op 125% had.
Als wimderon zegt gespierd, dan is hij gespierd. Bedankt Wim.quote:Op zondag 7 april 2019 22:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er waren ook idioten die die dikke Kristoff hadden.
Ja, bedankt Wim.quote:Op zondag 7 april 2019 22:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Als wimderon zegt gespierd, dan is hij gespierd. Bedankt Wim.
Je hebt Angel Madrazo?quote:Op zondag 7 april 2019 22:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben bang dat ik echt een mongolenteam heb opgesteld lolz.
Je zit verrassend dicht in de buurt.quote:
Ik neem trouwens wel aan dat je vandaag Taminiaux had opgesteld in de Roue Tourangelle.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Pello was vorig jaar ranzig slecht in Catalonië, om vervolgens te schroeien in het mooiste land.quote:Op zondag 7 april 2019 22:42 schreef Slobeend het volgende:
Stel je voor dat iedereen van Astana in vorm is in Itzulia, wát een ploeg.
quote:Op zondag 7 april 2019 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik neem trouwens wel aan dat je vandaag Taminiaux had opgesteld in de Roue Tourangelle.Ik had Malucelli en Soto opgesteld. HAhahahahahaGAJgajiowesgaoew!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op zondag 7 april 2019 22:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had Malucelli en Soto opgesteld. HAhahahahahaGAJgajiowesgaoew!
quote:Op zondag 7 april 2019 22:42 schreef Slobeend het volgende:
Stel je voor dat iedereen van Astana in vorm is in Itzulia, wát een ploeg.
Hugo maakt zich ook al zorgen.twitter:HugoHoule twitterde op zondag 07-04-2019 om 21:29:57@AstanaTeam @ehitzulia @PelloBilbao1990 @OmarFraile @jakob_fuglsang @AlexeyLutsenko3 @LLEONSANCHEZ Who will go get the bottles to the car ??? reageer retweet
Ivan Velasco vindt het een leuke tweet. Die heeft tegenwoordig ook al een functie bij Eustana.quote:Op zondag 7 april 2019 22:44 schreef showtimer het volgende:
[..]Hugo maakt zich ook al zorgen.twitter:HugoHoule twitterde op zondag 07-04-2019 om 21:29:57@:AstanaTeam @:ehitzulia @:PelloBilbao1990 @:OmarFraile @:jakob_fuglsang @:AlexeyLutsenko3 @:LLEONSANCHEZ Who will go get the bottles to the car ??? reageer retweet
Geen sterretje. #darkhorsequote:Op zondag 7 april 2019 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oja, fuck, Gaudu heb je ook nog.
Die moet het nu wel even rustiger aan gaan doen nadat Wilmar gepakt is.quote:
Brilletje raakt beslagen in de Baskische moesson.quote:Op zondag 7 april 2019 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oja, fuck, Gaudu heb je ook nog.
Kijk de uitslag van vorig jaar er maar op na.quote:Op zondag 7 april 2019 22:48 schreef Mani89 het volgende:
Maar in dit sterrenveld plek kunnen vinden voor Boekmans is wel ernstig.
Goede opmerking wel, maar even het weerbericht erbij gepakt.quote:Op zondag 7 april 2019 22:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Brilletje raakt beslagen in de Baskische moesson.
Dit is niet echt toch? Wat ik overigens niet helemaal uitsluit, want ik zag dat je bij de vrouwen alleen maar Nederlanders had opgesteld.quote:
Flipje heeft in de week na MSR aan de poeperij gezeten.quote:C'était la fin d'un gros cycle de courses, très intense, certes avec des victoires ( Strade bianche, deux étapes de Tirreno - Adriatico, Milan- San Remo), mais toujours a bloc. Je me suis vraiment reposé et quand j'ai voulu reprendre l'entraÎnement, la gastro m'a bien couché (sic). Après j'ai fait une semaine correcte. Je suis toujours ambitieux, je n'ai pas envie de m'arrêter de gagner. J'espère avoir de la fraîcheur mais je n'aurai pas une condition optimale.
Landa raakte een goede week geleden nog niet eens van Lucas Hamilton af.quote:Op maandag 8 april 2019 13:29 schreef Slobeend het volgende:
Landa, Kwiat, Landa, Kwiat, Landa
[ afbeelding ]
Aan dit soort arrogant gebeun heb ik geen boodschap.quote:
Ah nee he, verdoemme.quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:17 schreef showtimer het volgende:
@:Slobeend waar is je Sart ploeg jonguh?
Mei is nog ver.quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ik sta in april voorlopig bovenaan trouwens. Voor wat het waard is.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je stond toch al onderaan hahaha.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:40 schreef Slobeend het volgende:
Ik zou gekozen hebben voor Mathieu op 150 % en Coquard + Venturini op 125%.
Komt goed, ouwe reus. Reserves worden altijd pas achteraf tijdens het verwerken van de uitslag in je team gegooid.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
De Gib is niet opgestapt maar hij staat nog wel in mijn team.
quote:Op woensdag 10 april 2019 14:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Komt goed, ouwe reus. Reserves worden altijd pas achteraf tijdens het verwerken van de uitslag in je team gegooid.
Geluk is met de dommenquote:Op woensdag 10 april 2019 17:32 schreef Mani89 het volgende:
Wat een ellende die Scheldeprijs, 111 mensen die Philipsen hebben opgesteld omdat ze niet hebben gelezen dat hij totaal geen vorm en conditie meer heeft.
Ignorance is bliss.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:32 schreef Mani89 het volgende:
Wat een ellende die Scheldeprijs, 111 mensen die Philipsen hebben opgesteld omdat ze niet hebben gelezen dat hij totaal geen vorm en conditie meer heeft.
Ik ben hier ook heel boos over ja.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:32 schreef Mani89 het volgende:
Dat sprintersveld in Scheldeprijs was zo matig dat Philipsen zelfs met 1 been nog wel een leuke ereplek kon sprinten. Derhalve heb ik hem volkomen bewust opgesteld.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:32 schreef Mani89 het volgende:
Maar Philipsen gaf juist aan dat hij zich weer een beetje beter voelde.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:32 schreef Mani89 het volgende:
En Kittel dan, die jij op 125% had?quote:Op woensdag 10 april 2019 21:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar Philipsen gaf juist aan dat hij zich weer een beetje beter voelde.
Dat had jij ook. Wat is daar verder mee? Het lijkt me niet onlogisch om, ondanks dat hij afschuwelijk slecht is geworden, er vertrouwen in te hebben dat hij in een sprint tegen Lawless en Roy Jans vooraan zou eindigen.quote:
Nou dat hebben we gezien haha!quote:Op woensdag 10 april 2019 21:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat had jij ook. Wat is daar verder mee? Het lijkt me niet onlogisch om, ondanks dat hij afschuwelijk slecht is geworden, er vertrouwen in te hebben dat hij in een sprint tegen Lawless en Roy Jans vooraan zou eindigen.
Kan je ook ritten winnen in dit spel?quote:Op donderdag 11 april 2019 19:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een rit gewonnen in mijn Baskenland.
Zorionak!quote:Op donderdag 11 april 2019 19:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een rit gewonnen in mijn Baskenland.
Helemaal rechts in de Cup Standings zie je hoeveel ritzeges je hebt behaald. Edit: sorry dat klopt niet.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan je ook ritten winnen in dit spel?
Eskerrik asko!quote:
Ja voor een hele ronde, maar R_R heeft het over een ritzege?quote:Op donderdag 11 april 2019 19:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Helemaal rechts in de Cup Standings zie je hoeveel ritzeges je hebt behaald. Edit: sorry dat klopt niet.
Je kan per etappe zien hoeveel punten je gehaald hebt.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja voor een hele ronde, maar R_R heeft het over een ritzege?
Waar zie je dat dan.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kan per etappe zien hoeveel punten je gehaald hebt.
Alarcon/Rodrigues/Cesar Velosoquote:Op vrijdag 12 april 2019 12:43 schreef Mani89 het volgende:
Akkermans/Bennett, Cavendish/Gibbons. Oh wat een strontpot.
Pas de probleme.quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alarcon/Rodrigues/Cesar Veloso
Schwarzmann/Bennett, verdomme. Dit is toch niet te doen?quote:
Wat te denken van Rudy Seliger, die jongens hadden bij een PCT team kopman kunnen zijn in de sprints.quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zwartmannetje is helaas een matige knecht geworden
Ik ben nog zoekende, als ik het parkoers bekijk kan je beter 6 sterke sprinters opstellen en 2 klassementsmannen lol.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
De gekleurde Afrikaan wint het van de blanke?
Moustache is te aardig, zal nooit zoals Baska schijt hebben aan de rolverdeling.quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zwartmannetje is helaas een matige knecht geworden
http://www.tourofturkey.o(...)eabat_conkbayiri.jpgquote:Op vrijdag 12 april 2019 13:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben nog zoekende, als ik het parkoers bekijk kan je beter 6 sterke sprinters opstellen en 2 klassementsmannen lol.
Dat lijken mij perfecte Gibbons aankomsten.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:21 schreef showtimer het volgende:
[..]
http://www.tourofturkey.o(...)eabat_conkbayiri.jpg
http://www.tourofturkey.o(...)19_bursa_valilik.jpg
http://www.tourofturkey.o(...)2019_sultanahmet.jpg
Wel lastige/leuke finales. Hopelijk laat De Lobaat de slaappillen nog eens thuis.
Ik ben er toch weer ingetrapt wat betreft Boekman.quote:Op zondag 7 april 2019 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb momenteel Boekman en Schaakman in m'n team, durf die Duitsers niet meer te negeren.
Grossssschartnerquote:Op zaterdag 13 april 2019 21:32 schreef Mani89 het volgende:
Er is niet echt een uitgesproken favoriet voor Turkije he? Wat een matig klimmersveld.
Ja, ik ben nog steeds bijzonder tevreden. De hele dag een txapela op m'n kop.quote:Op zaterdag 13 april 2019 18:56 schreef Slobeend het volgende:
Gefeliciteerd @:Rellende_Rotscholier !
Winnen in Baskenland, mooier kan toch eigenlijk niet?
Gelachen.quote:
Ook gelachen.quote:
KUDUSquote:Op zaterdag 13 april 2019 21:32 schreef Mani89 het volgende:
Er is niet echt een uitgesproken favoriet voor Turkije he? Wat een matig klimmersveld.
Behoorlijk jaquote:Op zondag 14 april 2019 17:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We hebben met z'n allen nogal gefaald, jongons.
quote:
Joao heeft een virus en moet volgens eigen zeggen met pijn in het hart afzeggen voor zijn absolute seizoenshoogtepunt. Het lijkt me verder niet gepast om hier vraagtekens bij te plaatsen (toch?).quote:Não irei fazer a minha estreia numa corrida World Tour ( Volta a Turquia ). O meu estado de saúde não me permite viajar com a minha equipa para a Turquia, nesta última semana apanhei uma virose " das fortes" e por esse motivo não irei estar a partida na corrida mais desejada da época para mim.
É frustrante , depois de tanto trabalho, estágio em altitude, dias fora de casa para poder estar nas melhores condições possíveis e estava numa boa condição física.
Agora só me resta recuperar a 100% para poder voltar aos treinos e pouco a pouco voltar a estar num bom nível para poder ajudar a equipa a alcançar todos os objetivos a que nos propomos 💪
Queria tambem deixar uma mensagem aos meus colegas ;
Pessoal aproveitem esta grande oportunidade que estão a ter e demonstrem todo o vosso valor, eu acredito que vocês podem alcançar um bom resultado 💪
BOA SORTE🍀
Ik zag net zijn naam oranje worden ja. Dat is zeer spijtig.quote:Op maandag 15 april 2019 15:59 schreef showtimer het volgende:
[..]
[..]
Joao heeft een virus en moet volgens eigen zeggen met pijn in het hart afzeggen voor zijn absolute seizoenshoogtepunt. Het lijkt me verder niet gepast om hier vraagtekens bij te plaatsen (toch?).
Turkije was waarschijnlijk zijn beste kans om zo snel mogelijk uit dat enge Portugese wereldje te ontsnappen.quote:Op maandag 15 april 2019 16:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is heel aardig van João dat hij zo diplomatiek denkt te zijn, maar zijn absolute seizoenshoogtepunt komt natuurlijk straks pas als hij een greep naar de macht doet en Balarcón op een stronthoop rijdt. O, dat wordt zo fantastisch jongens. Ik denk dat we eindelijk de 8 w/kg grens gaan doorbreken.
quote:Op maandag 15 april 2019 16:44 schreef Mykonos het volgende:
Wat een gehandicaptenveld is dat Turkije zeg, schande dat dit WT is.
Nee.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:07 schreef Slobeend het volgende:
Zitten jullie ook te twijfelen tussen Sonny en Teuns?
Nee, Sonny rijdt hier de laatste jaren altijd een resultaat.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:07 schreef Slobeend het volgende:
Zitten jullie ook te twijfelen tussen Sonny en Teuns?
Kevin Le Cunff 150%.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:42 schreef Mani89 het volgende:
Wat moet ik in godsnaam met de Tour Du Jura?
Daar was ik al. Toen deed ik Patrick Schelling en daarna wist ik het niet meer.quote:
Kobe Goossens, Szymon Rekita. Dan heb je er al vier!quote:Op woensdag 17 april 2019 11:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar was ik al. Toen deed ik Patrick Schelling en daarna wist ik het niet meer.
Oh ja die Pool uit Antalya, dat had ik moeten weten. Dankjewel. Misschien kan @Koffieplanter me ook helpen.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kobe Goossens, Szymon Rekita. Dan heb je er al vier!
Waarom moet ik je helpen?quote:Op woensdag 17 april 2019 11:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh ja die Pool uit Antalya, dat had ik moeten weten. Dankjewel. Misschien kan @:Koffieplanter me ook helpen.
Omdat wij allebeste vriendjes zijn.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 12:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
En Luik moet ik ook voorkauwen?
Heb jij nou serieus Riesebeek in de Brabantse Pijl.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
In Turkije heb ik op het laatste moment Polanc uit m'n team gegooid en Sanz in zijn plaats gekozen. Briljant, werkelijk briljant.
Met zo'n voornaam ben je natuurlijk een absolute topper.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Heb jij nou serieus Riesebeek in de Brabantse Pijl.
Jammer dat het een Roomgod is.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met zo'n voornaam ben je natuurlijk een absolute topper.
Zelfs bij Strontpot eindigde hij de afgelopen twee jaar best ver van voren en hij reed goed in de Sarthe. Af en toe moet je een gokje wagen.quote:
En, hoe is het afgelopen?quote:Op woensdag 17 april 2019 13:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zelfs bij Strontpot eindigde hij de afgelopen twee jaar best ver van voren en hij reed goed in de Sarthe. Af en toe moet je een gokje wagen.
De gokjes van mij komen er niet helemaal uit.quote:
Netjes hoor, heel goed gedaan schatje.quote:Op woensdag 17 april 2019 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De gokjes van mij komen er niet helemaal uit.
Maar anders had ik Impey gekozen, dat was ook waardeloos geweest.
Desalniettemin een 10e plaats, je hoort mij niet klagen.
Je kan zo ongeveer heel Lotto Soudal u23 kiezen. Dan gooi je Foss en Leknessund erbij en hoop je dat Wim nog wat restjes TB500 heeft overgehouden voor Mauri.quote:Op woensdag 17 april 2019 17:59 schreef maxi-mus het volgende:
Komt er ook nog een preview van de u23 Luik-Bastenaken-Luik? Ik vraag dit voor een vriend.
Dankje, het viel mij al op dat ze bij Lotto allemaal zo'n lelijk sterretje hadden ja.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan zo ongeveer heel Lotto Soudal u23 kiezen. Dan gooi je Foss en Leknessund erbij en hoop je dat Wim nog wat restjes TB500 heeft overgehouden voor Mauri.
Er zijn deze keer wel heel veel renners met een sterretje.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dankje, het viel mij al op dat ze bij Lotto allemaal zo'n lelijk sterretje hadden ja.
En Vacek? Karel Vacek?quote:Op woensdag 17 april 2019 18:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er zijn deze keer wel heel veel renners met een sterretje.
Ik weet zelf nog niet echt wat ik ga doen. Normaal selecteer je bijvoorbeeld Pidcock altijd, maar hoeveel last heeft ie nog van z'n val? Jowauw Almeida won vorig jaar, maar krijgt dit jaar tot nu toe weinig voor elkaar. Lastig, lastig. Voorlopig sta ik in ieder geval volledig achter Felix Gall, maar is dat terecht?
Laat jou team eens zien, ik bedoel gewoon puur om te vergelijken he.quote:
Vraag me dit vrijdag nog eens.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laat jou team eens zien, ik bedoel gewoon puur om te vergelijken he.
Oke zal ik doen.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vraag me dit vrijdag nog eens.
Oke zal ik doen.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vraag me dit vrijdag nog eens.
Dat is nog niet veel toe nu toe. Dan zou ik nog eerder Sjon Kwin of Kevin Vanmarcke kiezen.quote:
Dankjewel voor de tip.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Vacek is hard gevallen in de Coppi e Bartali.
Wat een strontpot. Waar waren mijn lollerbritten?quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
U23 races zijn echt fantastisch ja.
1. Kevin VERMAERKE (Hagens Berman Axeon)
2. Viktor VERSCHAEVE (Lotto-Soudal U23)
3. Tobias S. FOSS (Uno-X Hydrogen Norwegian Development Team)
4. Théo NONNEZ (Groupama-FDJ Continental)
5. André CARVALHO (Hagens Berman Axeon)
6. Yarno VANDENBROECK (Home Solution-Soenens)
7. Julian MERTENS (Lotto-Soudal U23)
8. Kaden GROVES (SEG Racing)
9. Théo DELACROIX (CC Etupes)
10. Stan VAN TRICHT (GM Recycling)
Je had gewoon rekening moeten houden met Yarno Vandenbroeck. Beetje dom van je. Hij werd derde in de GP Lolbroek Lollergem, dus dit lag natuurlijk in de lijn der verwachting.quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat een strontpot. Waar waren mijn lollerbritten?
Als je een groot gedeelte van de eerste tien vandaag had opgesteld stond de KGB op de stoep om je mee te nemen. Ik heb nergens spijt van.quote:
Sterf niet als opportunist! Foss had toch wel gemogen?quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als je een groot gedeelte van de eerste tien vandaag had opgesteld stond de KGB op de stoep om je mee te nemen. Ik heb nergens spijt van.
Foss of Leknessund is een kwestie van kop of munt en gegokt en verloren. Ze allebei opstellen zou nergens op slaan, omdat ze alle twee in de aanval moesten om te kunnen winnen. Op basis van Normandië heb ik Leknessund gekozen, maar voor Foss waren net zoveel argumenten te bedenken.quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:56 schreef showtimer het volgende:
[..]
Sterf niet als opportunist! Foss had toch wel gemogen?
Als er eentje in een groep voorop zit hoeft die andere in een achtervolgende groep natuurlijk niets te doen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Foss of Leknessund is een kwestie van kop of munt en gegokt en verloren. Ze allebei opstellen zou nergens op slaan, omdat ze alle twee in de aanval moesten om te kunnen winnen. Op basis van Normandië heb ik Leknessund gekozen, maar voor Foss waren net zoveel argumenten te bedenken.
Foss en Leknessund zijn net zo rap als jij en ik.quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als er eentje in een groep voorop zit hoeft die andere in een achtervolgende groep natuurlijk niets te doen.
Goed gedaan Slob, ik ben trots op je.quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:19 schreef Slobeend het volgende:
Eindelijk een goede klassering in een U23 koers.
Hulp nodig?quote:Op zondag 21 april 2019 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet echt niet wat ik met die Toer of de alps moet, best een matig deelnemersveld daar.
Als jij voor Pernensteiner en mooie Tao gaat, doe ik het ook.quote:Op zondag 21 april 2019 22:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik had mezelf nog zo beloofd niet in Froome en Nibali te trappen, maar dan sta ik dan. [ afbeelding ]
Als er nou alternatieven waren.quote:Op zondag 21 april 2019 22:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik had mezelf nog zo beloofd niet in Froome en Nibali te trappen.
Mooie Geoghegan Hart heb ik uiteraard. Pernsteiner staat hoog op het lijstje om de Haai eruit te kegelen.quote:Op zondag 21 april 2019 22:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
Als jij voor Pernensteiner en mooie Tao gaat, doe ik het ook.
Wat is de laatste keer dat Nibali hoog eindigde in een voorbereidingskoers? Ik kan het me oprecht niet herinneren. Dan komt hij dit keer nog net van de Teide af ook. De kans dat hij bij de eerste drie eindigt lijkt me net zo groot als de kans dat hij bij de laatste drie eindigt. Daar kun je van winnen of verliezen, die zijn niet te peilen.quote:Op zondag 21 april 2019 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als er nou alternatieven waren.
Ja, dan moet je HIERT gaan opstellen.
Ik hoorde door de grapevines dat Nibali op de Teide ouderwetse watts aan het wegtrappen was.quote:Op zondag 21 april 2019 22:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is de laatste keer dat Nibali hoog eindigde in een voorbereidingskoers? Ik kan het me oprecht niet herinneren. Dan komt hij dit keer nog net van de Teide af ook. De kans dat hij bij de eerste drie eindigt lijkt me net zo groot als de kans dat hij bij de laatste drie eindigt. Daar kun je van winnen of verliezen, die zijn niet te peilen.
Als Nibs ambities heeft voor dit rondje hadden ze Damiano nooit overgeheveld naar de Ardennenploeg.quote:Op zondag 21 april 2019 22:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is de laatste keer dat Nibali hoog eindigde in een voorbereidingskoers? Ik kan het me oprecht niet herinneren. Dan komt hij dit keer nog net van de Teide af ook. De kans dat hij bij de eerste drie eindigt lijkt me net zo groot als de kans dat hij bij de laatste drie eindigt. Daar kun je van winnen of verliezen, die zijn niet te peilen.
twitter:ammattipyoraily twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 08:38:04Coach Paolo Slongo says that Vincenzo Nibali's climbing times on Masca testing ascent (4.5 km @ 12 %) are in line with his best years. Nibali had a training camp in Tenerife from April 1 to 15. #Giro102 (1/2) reageer retweet
Slongo propaganda kan ik inmiddels wel dromen.quote:Op zondag 21 april 2019 22:42 schreef Mani89 het volgende:
twitter:ammattipyoraily twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 08:38:04Coach Paolo Slongo says that Vincenzo Nibali's climbing times on Masca testing ascent (4.5 km @ 12 %) are in line with his best years. Nibali had a training camp in Tenerife from April 1 to 15. #Giro102 (1/2) reageer retweet
Je kan de profielen toch opzoeken? En dan bekijk je de recente vorm van Akkermans.quote:
Zo dacht ik ook tot ik zag dat hij een sterretje had. Sterretjes brengen me altijd aan het twijfelen.quote:Op zondag 21 april 2019 22:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan de profielen toch opzoeken? En dan bekijk je de recente vorm van Akkermans.
0+0 = 0
Ackermann heeft een sterretje, Shalunov heeft geen sterretje. Dan weet je het wel.quote:Op zondag 21 april 2019 22:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook tot ik zag dat hij een sterretje had. Sterretjes brengen me altijd aan het twijfelen.
Het zal wel een mager sterretje zijn, een stuk of 15 gekken die het parcours niet goed genoeg hebben bekeken.quote:Op zondag 21 april 2019 22:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook tot ik zag dat hij een sterretje had. Sterretjes brengen me altijd aan het twijfelen.
Nederlander met een Noors vlaggetje?quote:Op zondag 21 april 2019 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het zal wel een mager sterretje zijn, een stuk of 15 gekken die het parcours niet goed genoeg hebben bekeken.
Eentje zonder abonnement op de PLAYER ja.quote:Op zondag 21 april 2019 22:51 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nederlander met een Noors vlaggetje?
Ja? En? Dus? Dit is geen haar beter dan de Slongo propaganda. Kan ik me solidair verklaren?quote:Op zondag 21 april 2019 22:54 schreef Koffieplanter het volgende:
"I'm pleased to be returning to the Tour of the Alps this year. I really enjoyed the race in 2018 and it was a big boost for me heading into the Giro d'Italia. “It’s exactly the type of racing I need at this point in my year. The Tour of the Alps is a tough, punchy race which will be a good test of where I’m at. I’m looking forward to getting going.”
Ik ga ze 80% geven denk ik, heel veel betere alternatieven zie ik eigenlijk niet. In dat geval profiteer ik nog mee als ze echt mee komen doen, als ze er niets van bakken is de schade minimaal.quote:Op maandag 22 april 2019 09:55 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ja? En? Dus? Dit is geen haar beter dan de Slongo propaganda. Kan ik me solidair verklaren?
Jammerquote:Op maandag 22 april 2019 10:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga ze 80% geven denk ik, heel veel betere alternatieven zie ik eigenlijk niet. In dat geval profiteer ik nog mee als ze echt mee komen doen, als ze er niets van bakken is de schade minimaal.
Verscheidenheid in de ploegen is veel te klein voor een heuse strontpot. Je hebt 8 dezelfde als orakel Ruvu.quote:Op maandag 22 april 2019 11:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Trentino een strontpot gaat worden.
Één van de eerste dingen die ik altijd doe is mijn team vergelijken met die van Ruvu om te zien of het een strontpot wordt of niet.quote:Op maandag 22 april 2019 11:54 schreef showtimer het volgende:
[..]
Verscheidenheid in de ploegen is veel te klein voor een heuse strontpot. Je hebt 8 dezelfde als orakel Ruvu.
Wat heb jij met die Shalunov dan?quote:Op maandag 22 april 2019 11:43 schreef Koffieplanter het volgende:
0 mensen hebben de nieuwe Firsanov. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mijn gevoel laat me niet in de steek.quote:Op maandag 22 april 2019 11:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Trentino een strontpot gaat worden.
Zie jij ergens hoe het er voor staat in Tro Bro?quote:Op maandag 22 april 2019 15:23 schreef showtimer het volgende:
Dit is niet goed.
Piesjon kan maar beter winnen.
Dat gaat Jan H nu vertellenquote:Op maandag 22 april 2019 15:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zie jij ergens hoe het er voor staat in Tro Bro?
quote:Op maandag 22 april 2019 16:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tro Bro Leon pure ellende. Ik heb geen verstand van wielrennen.
Dit komt voor niemand als een verrassing.quote:Op maandag 22 april 2019 16:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tro Bro Leon ook pure ellende. Ik heb geen verstand van wielrennen.
Zullen wij samen een subleague oprichten? De rest weet niet of er lucht of zand in een band zit.quote:
Op deze manier gaan we de schroeiploeg van Veni Vidi Bici nooit verslaan nee.quote:Op maandag 22 april 2019 16:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zullen wij samen een subleague oprichten? De rest weet niet of er lucht of zand in een band zit.
Dit is een leerjaar. Volgend jaar voor iedere koers een briefing uit Sevilla.quote:Op maandag 22 april 2019 16:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Op deze manier gaan we de schroeiploeg van Veni Vidi Bici nooit verslaan nee.
Verkeerde 1e man, had blijkbaar wel Hart. (dacht De la Cruz)quote:Op maandag 22 april 2019 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
Voor de verkeerde 2e man gekozen van Sky.
DLC is hier niet Maxiquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Verkeerde 1e man, had blijkbaar wel Hart. (dacht De la Cruz)
Waar sta je nu?quote:Op maandag 22 april 2019 17:06 schreef Mani89 het volgende:
Vergeten dat ik Vlasov toch had, ik sta 10de in de Alpen.
Nou, ik vond 10de al prima en ik sta nu hoger, dus. Waarom?quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou, ik vond 10de al prima en ik sta nu hoger, dus. Waarom?
Veel plezier met Visconti lelijke kanalenveger.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |