Kan iemand me helpen?quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Ronde van Japan jongens, de Ronde van Japan.
Paco, Torino, Lebas en verder alleen maar Japanners. Hoe dronken zijn die Noren?
Noriaki Kasai 150%?quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:44 schreef wimderon het volgende:
Ik heb Manabu Horii, Takuma Sato, Ryo Hazuki en Shinji Ono opgesteld.
Cian op 150%, voor de rest zet ik nu hulplijn @Koffieplanter in.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die juniorenkoers, wat moeten we daar nu weer mee?
WLR / Beloften- en juniorenwielrennen #2 De laatste loodjesquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Cian op 150%, voor de rest zet ik nu hulplijn @:koffieplanter in.
En als ik zeg Lührs en Hajek, wat zeg jij dan.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
WLR / Beloften- en juniorenwielrennen #2 De laatste loodjes
Eddy is 1m84 en weegt >72 kilo, die zou ik niet per se opschrijven voor morgen.quote:
Tip: Lenny Martinez. Sinds een week is hij KoM op de Mont du Chat: 25:47, gereden tijdens de Vredeskoers afgelopen zondag. Ter vergelijk, Gaudu reed daar ooit 27:43. Net als Le Huitouze gaat Lenny volgend jaar naar FDJ, overigens.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En als ik zeg Lührs en Hajek, wat zeg jij dan.
Ik heb Bert ook.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |