Budyak 150%?quote:Op woensdag 7 april 2021 22:19 schreef Mani89 het volgende:
Zolang Sapura niet op de rol staat is het een beetje een nutteloos om in te vullen, maar ik ga hier echt een waarachtig mooi team kunnen samenstellen.
Trentino en de Ardennenklassiekers jom.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Wel schandalig dat Traeen niet op de startlijst staat voor Turkije? Wat is dit? @:Koffieplanter
Erg jammer.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Trentino en de Ardennenklassiekers jom.
Androni met mijn favoriet Ponomar en Vigo del Arco, dat is pas leuk.quote:
Dit rondje wordt sowieso fantastisch.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Androni met mijn favoriet Ponomar en Vigo del Arco, dat is pas leuk.
Ik neem aan dat dit niet de definitieve startlijst is?quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Allemachtig, wat een matig deelnemersveld in Valencia.
De definitieve startlijst is niet veel beter.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit niet de definitieve startlijst is?
Waarom mogen teams hier ineens met negen starten?quote:Op dinsdag 13 april 2021 17:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De definitieve startlijst is niet veel beter.
Geste van de organisatie (en de UCI denk ik) omdat veel andere koersen zijn afgelast, zo kunnen er meer renners koersen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 18:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom mogen teams hier ineens met negen starten?
Aan zijn klassering te zien heeft hij Colombie ook maar half ingevuld. Ik sta daar 3de trouwens. Kenner.quote:Op maandag 19 april 2021 12:26 schreef Slobeend het volgende:
Oei, @:koffieplanter is Tour of the Alps vergeten!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |