Goede opmerking wel, maar even het weerbericht erbij gepakt.quote:Op zondag 7 april 2019 22:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Brilletje raakt beslagen in de Baskische moesson.
Dit is niet echt toch? Wat ik overigens niet helemaal uitsluit, want ik zag dat je bij de vrouwen alleen maar Nederlanders had opgesteld.quote:
Flipje heeft in de week na MSR aan de poeperij gezeten.quote:C'était la fin d'un gros cycle de courses, très intense, certes avec des victoires ( Strade bianche, deux étapes de Tirreno - Adriatico, Milan- San Remo), mais toujours a bloc. Je me suis vraiment reposé et quand j'ai voulu reprendre l'entraÎnement, la gastro m'a bien couché (sic). Après j'ai fait une semaine correcte. Je suis toujours ambitieux, je n'ai pas envie de m'arrêter de gagner. J'espère avoir de la fraîcheur mais je n'aurai pas une condition optimale.
Landa raakte een goede week geleden nog niet eens van Lucas Hamilton af.quote:Op maandag 8 april 2019 13:29 schreef Slobeend het volgende:
Landa, Kwiat, Landa, Kwiat, Landa
[ afbeelding ]
Aan dit soort arrogant gebeun heb ik geen boodschap.quote:
Ah nee he, verdoemme.quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:17 schreef showtimer het volgende:
@:Slobeend waar is je Sart ploeg jonguh?
Mei is nog ver.quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ik sta in april voorlopig bovenaan trouwens. Voor wat het waard is.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je stond toch al onderaan hahaha.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:40 schreef Slobeend het volgende:
Ik zou gekozen hebben voor Mathieu op 150 % en Coquard + Venturini op 125%.
Komt goed, ouwe reus. Reserves worden altijd pas achteraf tijdens het verwerken van de uitslag in je team gegooid.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
De Gib is niet opgestapt maar hij staat nog wel in mijn team.
quote:Op woensdag 10 april 2019 14:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Komt goed, ouwe reus. Reserves worden altijd pas achteraf tijdens het verwerken van de uitslag in je team gegooid.
Geluk is met de dommenquote:Op woensdag 10 april 2019 17:32 schreef Mani89 het volgende:
Wat een ellende die Scheldeprijs, 111 mensen die Philipsen hebben opgesteld omdat ze niet hebben gelezen dat hij totaal geen vorm en conditie meer heeft.
Ignorance is bliss.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:32 schreef Mani89 het volgende:
Wat een ellende die Scheldeprijs, 111 mensen die Philipsen hebben opgesteld omdat ze niet hebben gelezen dat hij totaal geen vorm en conditie meer heeft.
Ik ben hier ook heel boos over ja.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:32 schreef Mani89 het volgende:
Dat sprintersveld in Scheldeprijs was zo matig dat Philipsen zelfs met 1 been nog wel een leuke ereplek kon sprinten. Derhalve heb ik hem volkomen bewust opgesteld.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:32 schreef Mani89 het volgende:
Maar Philipsen gaf juist aan dat hij zich weer een beetje beter voelde.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:32 schreef Mani89 het volgende:
En Kittel dan, die jij op 125% had?quote:Op woensdag 10 april 2019 21:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar Philipsen gaf juist aan dat hij zich weer een beetje beter voelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |