Mei is nog ver.quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ik sta in april voorlopig bovenaan trouwens. Voor wat het waard is.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je stond toch al onderaan hahaha.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:40 schreef Slobeend het volgende:
Ik zou gekozen hebben voor Mathieu op 150 % en Coquard + Venturini op 125%.
Komt goed, ouwe reus. Reserves worden altijd pas achteraf tijdens het verwerken van de uitslag in je team gegooid.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
De Gib is niet opgestapt maar hij staat nog wel in mijn team.
quote:Op woensdag 10 april 2019 14:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Komt goed, ouwe reus. Reserves worden altijd pas achteraf tijdens het verwerken van de uitslag in je team gegooid.
Geluk is met de dommenquote:Op woensdag 10 april 2019 17:32 schreef Mani89 het volgende:
Wat een ellende die Scheldeprijs, 111 mensen die Philipsen hebben opgesteld omdat ze niet hebben gelezen dat hij totaal geen vorm en conditie meer heeft.
Ignorance is bliss.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:32 schreef Mani89 het volgende:
Wat een ellende die Scheldeprijs, 111 mensen die Philipsen hebben opgesteld omdat ze niet hebben gelezen dat hij totaal geen vorm en conditie meer heeft.
Ik ben hier ook heel boos over ja.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:32 schreef Mani89 het volgende:
Dat sprintersveld in Scheldeprijs was zo matig dat Philipsen zelfs met 1 been nog wel een leuke ereplek kon sprinten. Derhalve heb ik hem volkomen bewust opgesteld.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:32 schreef Mani89 het volgende:
Maar Philipsen gaf juist aan dat hij zich weer een beetje beter voelde.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:32 schreef Mani89 het volgende:
En Kittel dan, die jij op 125% had?quote:Op woensdag 10 april 2019 21:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar Philipsen gaf juist aan dat hij zich weer een beetje beter voelde.
Dat had jij ook. Wat is daar verder mee? Het lijkt me niet onlogisch om, ondanks dat hij afschuwelijk slecht is geworden, er vertrouwen in te hebben dat hij in een sprint tegen Lawless en Roy Jans vooraan zou eindigen.quote:
Nou dat hebben we gezien haha!quote:Op woensdag 10 april 2019 21:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat had jij ook. Wat is daar verder mee? Het lijkt me niet onlogisch om, ondanks dat hij afschuwelijk slecht is geworden, er vertrouwen in te hebben dat hij in een sprint tegen Lawless en Roy Jans vooraan zou eindigen.
Kan je ook ritten winnen in dit spel?quote:Op donderdag 11 april 2019 19:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een rit gewonnen in mijn Baskenland.
Zorionak!quote:Op donderdag 11 april 2019 19:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een rit gewonnen in mijn Baskenland.
Helemaal rechts in de Cup Standings zie je hoeveel ritzeges je hebt behaald. Edit: sorry dat klopt niet.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan je ook ritten winnen in dit spel?
Eskerrik asko!quote:
Ja voor een hele ronde, maar R_R heeft het over een ritzege?quote:Op donderdag 11 april 2019 19:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Helemaal rechts in de Cup Standings zie je hoeveel ritzeges je hebt behaald. Edit: sorry dat klopt niet.
Je kan per etappe zien hoeveel punten je gehaald hebt.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja voor een hele ronde, maar R_R heeft het over een ritzege?
Waar zie je dat dan.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kan per etappe zien hoeveel punten je gehaald hebt.
Alarcon/Rodrigues/Cesar Velosoquote:Op vrijdag 12 april 2019 12:43 schreef Mani89 het volgende:
Akkermans/Bennett, Cavendish/Gibbons. Oh wat een strontpot.
Pas de probleme.quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alarcon/Rodrigues/Cesar Veloso
Schwarzmann/Bennett, verdomme. Dit is toch niet te doen?quote:
Wat te denken van Rudy Seliger, die jongens hadden bij een PCT team kopman kunnen zijn in de sprints.quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zwartmannetje is helaas een matige knecht geworden
Ik ben nog zoekende, als ik het parkoers bekijk kan je beter 6 sterke sprinters opstellen en 2 klassementsmannen lol.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
De gekleurde Afrikaan wint het van de blanke?
Moustache is te aardig, zal nooit zoals Baska schijt hebben aan de rolverdeling.quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zwartmannetje is helaas een matige knecht geworden
http://www.tourofturkey.o(...)eabat_conkbayiri.jpgquote:Op vrijdag 12 april 2019 13:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben nog zoekende, als ik het parkoers bekijk kan je beter 6 sterke sprinters opstellen en 2 klassementsmannen lol.
Dat lijken mij perfecte Gibbons aankomsten.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:21 schreef showtimer het volgende:
[..]
http://www.tourofturkey.o(...)eabat_conkbayiri.jpg
http://www.tourofturkey.o(...)19_bursa_valilik.jpg
http://www.tourofturkey.o(...)2019_sultanahmet.jpg
Wel lastige/leuke finales. Hopelijk laat De Lobaat de slaappillen nog eens thuis.
Ik ben er toch weer ingetrapt wat betreft Boekman.quote:Op zondag 7 april 2019 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb momenteel Boekman en Schaakman in m'n team, durf die Duitsers niet meer te negeren.
Grossssschartnerquote:Op zaterdag 13 april 2019 21:32 schreef Mani89 het volgende:
Er is niet echt een uitgesproken favoriet voor Turkije he? Wat een matig klimmersveld.
Ja, ik ben nog steeds bijzonder tevreden. De hele dag een txapela op m'n kop.quote:Op zaterdag 13 april 2019 18:56 schreef Slobeend het volgende:
Gefeliciteerd @:Rellende_Rotscholier !
Winnen in Baskenland, mooier kan toch eigenlijk niet?
Gelachen.quote:
Ook gelachen.quote:
KUDUSquote:Op zaterdag 13 april 2019 21:32 schreef Mani89 het volgende:
Er is niet echt een uitgesproken favoriet voor Turkije he? Wat een matig klimmersveld.
Behoorlijk jaquote:Op zondag 14 april 2019 17:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We hebben met z'n allen nogal gefaald, jongons.
quote:
Joao heeft een virus en moet volgens eigen zeggen met pijn in het hart afzeggen voor zijn absolute seizoenshoogtepunt. Het lijkt me verder niet gepast om hier vraagtekens bij te plaatsen (toch?).quote:Não irei fazer a minha estreia numa corrida World Tour ( Volta a Turquia ). O meu estado de saúde não me permite viajar com a minha equipa para a Turquia, nesta última semana apanhei uma virose " das fortes" e por esse motivo não irei estar a partida na corrida mais desejada da época para mim.
É frustrante , depois de tanto trabalho, estágio em altitude, dias fora de casa para poder estar nas melhores condições possíveis e estava numa boa condição física.
Agora só me resta recuperar a 100% para poder voltar aos treinos e pouco a pouco voltar a estar num bom nível para poder ajudar a equipa a alcançar todos os objetivos a que nos propomos 💪
Queria tambem deixar uma mensagem aos meus colegas ;
Pessoal aproveitem esta grande oportunidade que estão a ter e demonstrem todo o vosso valor, eu acredito que vocês podem alcançar um bom resultado 💪
BOA SORTE🍀
Ik zag net zijn naam oranje worden ja. Dat is zeer spijtig.quote:Op maandag 15 april 2019 15:59 schreef showtimer het volgende:
[..]
[..]
Joao heeft een virus en moet volgens eigen zeggen met pijn in het hart afzeggen voor zijn absolute seizoenshoogtepunt. Het lijkt me verder niet gepast om hier vraagtekens bij te plaatsen (toch?).
Turkije was waarschijnlijk zijn beste kans om zo snel mogelijk uit dat enge Portugese wereldje te ontsnappen.quote:Op maandag 15 april 2019 16:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is heel aardig van João dat hij zo diplomatiek denkt te zijn, maar zijn absolute seizoenshoogtepunt komt natuurlijk straks pas als hij een greep naar de macht doet en Balarcón op een stronthoop rijdt. O, dat wordt zo fantastisch jongens. Ik denk dat we eindelijk de 8 w/kg grens gaan doorbreken.
quote:Op maandag 15 april 2019 16:44 schreef Mykonos het volgende:
Wat een gehandicaptenveld is dat Turkije zeg, schande dat dit WT is.
Nee.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:07 schreef Slobeend het volgende:
Zitten jullie ook te twijfelen tussen Sonny en Teuns?
Nee, Sonny rijdt hier de laatste jaren altijd een resultaat.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:07 schreef Slobeend het volgende:
Zitten jullie ook te twijfelen tussen Sonny en Teuns?
Kevin Le Cunff 150%.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:42 schreef Mani89 het volgende:
Wat moet ik in godsnaam met de Tour Du Jura?
Daar was ik al. Toen deed ik Patrick Schelling en daarna wist ik het niet meer.quote:
Kobe Goossens, Szymon Rekita. Dan heb je er al vier!quote:Op woensdag 17 april 2019 11:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar was ik al. Toen deed ik Patrick Schelling en daarna wist ik het niet meer.
Oh ja die Pool uit Antalya, dat had ik moeten weten. Dankjewel. Misschien kan @Koffieplanter me ook helpen.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kobe Goossens, Szymon Rekita. Dan heb je er al vier!
Waarom moet ik je helpen?quote:Op woensdag 17 april 2019 11:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh ja die Pool uit Antalya, dat had ik moeten weten. Dankjewel. Misschien kan @:Koffieplanter me ook helpen.
Omdat wij allebeste vriendjes zijn.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 12:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
En Luik moet ik ook voorkauwen?
Heb jij nou serieus Riesebeek in de Brabantse Pijl.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
In Turkije heb ik op het laatste moment Polanc uit m'n team gegooid en Sanz in zijn plaats gekozen. Briljant, werkelijk briljant.
Met zo'n voornaam ben je natuurlijk een absolute topper.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Heb jij nou serieus Riesebeek in de Brabantse Pijl.
Jammer dat het een Roomgod is.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met zo'n voornaam ben je natuurlijk een absolute topper.
Zelfs bij Strontpot eindigde hij de afgelopen twee jaar best ver van voren en hij reed goed in de Sarthe. Af en toe moet je een gokje wagen.quote:
En, hoe is het afgelopen?quote:Op woensdag 17 april 2019 13:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zelfs bij Strontpot eindigde hij de afgelopen twee jaar best ver van voren en hij reed goed in de Sarthe. Af en toe moet je een gokje wagen.
De gokjes van mij komen er niet helemaal uit.quote:
Netjes hoor, heel goed gedaan schatje.quote:Op woensdag 17 april 2019 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De gokjes van mij komen er niet helemaal uit.
Maar anders had ik Impey gekozen, dat was ook waardeloos geweest.
Desalniettemin een 10e plaats, je hoort mij niet klagen.
Je kan zo ongeveer heel Lotto Soudal u23 kiezen. Dan gooi je Foss en Leknessund erbij en hoop je dat Wim nog wat restjes TB500 heeft overgehouden voor Mauri.quote:Op woensdag 17 april 2019 17:59 schreef maxi-mus het volgende:
Komt er ook nog een preview van de u23 Luik-Bastenaken-Luik? Ik vraag dit voor een vriend.
Dankje, het viel mij al op dat ze bij Lotto allemaal zo'n lelijk sterretje hadden ja.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan zo ongeveer heel Lotto Soudal u23 kiezen. Dan gooi je Foss en Leknessund erbij en hoop je dat Wim nog wat restjes TB500 heeft overgehouden voor Mauri.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |