Nee.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:07 schreef Slobeend het volgende:
Zitten jullie ook te twijfelen tussen Sonny en Teuns?
Nee, Sonny rijdt hier de laatste jaren altijd een resultaat.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:07 schreef Slobeend het volgende:
Zitten jullie ook te twijfelen tussen Sonny en Teuns?
Kevin Le Cunff 150%.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:42 schreef Mani89 het volgende:
Wat moet ik in godsnaam met de Tour Du Jura?
Daar was ik al. Toen deed ik Patrick Schelling en daarna wist ik het niet meer.quote:
Kobe Goossens, Szymon Rekita. Dan heb je er al vier!quote:Op woensdag 17 april 2019 11:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar was ik al. Toen deed ik Patrick Schelling en daarna wist ik het niet meer.
Oh ja die Pool uit Antalya, dat had ik moeten weten. Dankjewel. Misschien kan @Koffieplanter me ook helpen.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kobe Goossens, Szymon Rekita. Dan heb je er al vier!
Waarom moet ik je helpen?quote:Op woensdag 17 april 2019 11:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh ja die Pool uit Antalya, dat had ik moeten weten. Dankjewel. Misschien kan @:Koffieplanter me ook helpen.
Omdat wij allebeste vriendjes zijn.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 12:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
En Luik moet ik ook voorkauwen?
Heb jij nou serieus Riesebeek in de Brabantse Pijl.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
In Turkije heb ik op het laatste moment Polanc uit m'n team gegooid en Sanz in zijn plaats gekozen. Briljant, werkelijk briljant.
Met zo'n voornaam ben je natuurlijk een absolute topper.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Heb jij nou serieus Riesebeek in de Brabantse Pijl.
Jammer dat het een Roomgod is.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met zo'n voornaam ben je natuurlijk een absolute topper.
Zelfs bij Strontpot eindigde hij de afgelopen twee jaar best ver van voren en hij reed goed in de Sarthe. Af en toe moet je een gokje wagen.quote:
En, hoe is het afgelopen?quote:Op woensdag 17 april 2019 13:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zelfs bij Strontpot eindigde hij de afgelopen twee jaar best ver van voren en hij reed goed in de Sarthe. Af en toe moet je een gokje wagen.
De gokjes van mij komen er niet helemaal uit.quote:
Netjes hoor, heel goed gedaan schatje.quote:Op woensdag 17 april 2019 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De gokjes van mij komen er niet helemaal uit.
Maar anders had ik Impey gekozen, dat was ook waardeloos geweest.
Desalniettemin een 10e plaats, je hoort mij niet klagen.
Je kan zo ongeveer heel Lotto Soudal u23 kiezen. Dan gooi je Foss en Leknessund erbij en hoop je dat Wim nog wat restjes TB500 heeft overgehouden voor Mauri.quote:Op woensdag 17 april 2019 17:59 schreef maxi-mus het volgende:
Komt er ook nog een preview van de u23 Luik-Bastenaken-Luik? Ik vraag dit voor een vriend.
Dankje, het viel mij al op dat ze bij Lotto allemaal zo'n lelijk sterretje hadden ja.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan zo ongeveer heel Lotto Soudal u23 kiezen. Dan gooi je Foss en Leknessund erbij en hoop je dat Wim nog wat restjes TB500 heeft overgehouden voor Mauri.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |