Goed gedaan Slob, ik ben trots op je.quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:19 schreef Slobeend het volgende:
Eindelijk een goede klassering in een U23 koers.
Hulp nodig?quote:Op zondag 21 april 2019 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet echt niet wat ik met die Toer of de alps moet, best een matig deelnemersveld daar.
Als jij voor Pernensteiner en mooie Tao gaat, doe ik het ook.quote:Op zondag 21 april 2019 22:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik had mezelf nog zo beloofd niet in Froome en Nibali te trappen, maar dan sta ik dan. [ afbeelding ]
Als er nou alternatieven waren.quote:Op zondag 21 april 2019 22:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik had mezelf nog zo beloofd niet in Froome en Nibali te trappen.
Mooie Geoghegan Hart heb ik uiteraard. Pernsteiner staat hoog op het lijstje om de Haai eruit te kegelen.quote:Op zondag 21 april 2019 22:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
Als jij voor Pernensteiner en mooie Tao gaat, doe ik het ook.
Wat is de laatste keer dat Nibali hoog eindigde in een voorbereidingskoers? Ik kan het me oprecht niet herinneren. Dan komt hij dit keer nog net van de Teide af ook. De kans dat hij bij de eerste drie eindigt lijkt me net zo groot als de kans dat hij bij de laatste drie eindigt. Daar kun je van winnen of verliezen, die zijn niet te peilen.quote:Op zondag 21 april 2019 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als er nou alternatieven waren.
Ja, dan moet je HIERT gaan opstellen.
Ik hoorde door de grapevines dat Nibali op de Teide ouderwetse watts aan het wegtrappen was.quote:Op zondag 21 april 2019 22:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is de laatste keer dat Nibali hoog eindigde in een voorbereidingskoers? Ik kan het me oprecht niet herinneren. Dan komt hij dit keer nog net van de Teide af ook. De kans dat hij bij de eerste drie eindigt lijkt me net zo groot als de kans dat hij bij de laatste drie eindigt. Daar kun je van winnen of verliezen, die zijn niet te peilen.
Als Nibs ambities heeft voor dit rondje hadden ze Damiano nooit overgeheveld naar de Ardennenploeg.quote:Op zondag 21 april 2019 22:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is de laatste keer dat Nibali hoog eindigde in een voorbereidingskoers? Ik kan het me oprecht niet herinneren. Dan komt hij dit keer nog net van de Teide af ook. De kans dat hij bij de eerste drie eindigt lijkt me net zo groot als de kans dat hij bij de laatste drie eindigt. Daar kun je van winnen of verliezen, die zijn niet te peilen.
twitter:ammattipyoraily twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 08:38:04Coach Paolo Slongo says that Vincenzo Nibali's climbing times on Masca testing ascent (4.5 km @ 12 %) are in line with his best years. Nibali had a training camp in Tenerife from April 1 to 15. #Giro102 (1/2) reageer retweet
Slongo propaganda kan ik inmiddels wel dromen.quote:Op zondag 21 april 2019 22:42 schreef Mani89 het volgende:
twitter:ammattipyoraily twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 08:38:04Coach Paolo Slongo says that Vincenzo Nibali's climbing times on Masca testing ascent (4.5 km @ 12 %) are in line with his best years. Nibali had a training camp in Tenerife from April 1 to 15. #Giro102 (1/2) reageer retweet
Je kan de profielen toch opzoeken? En dan bekijk je de recente vorm van Akkermans.quote:
Zo dacht ik ook tot ik zag dat hij een sterretje had. Sterretjes brengen me altijd aan het twijfelen.quote:Op zondag 21 april 2019 22:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan de profielen toch opzoeken? En dan bekijk je de recente vorm van Akkermans.
0+0 = 0
Ackermann heeft een sterretje, Shalunov heeft geen sterretje. Dan weet je het wel.quote:Op zondag 21 april 2019 22:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook tot ik zag dat hij een sterretje had. Sterretjes brengen me altijd aan het twijfelen.
Het zal wel een mager sterretje zijn, een stuk of 15 gekken die het parcours niet goed genoeg hebben bekeken.quote:Op zondag 21 april 2019 22:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook tot ik zag dat hij een sterretje had. Sterretjes brengen me altijd aan het twijfelen.
Nederlander met een Noors vlaggetje?quote:Op zondag 21 april 2019 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het zal wel een mager sterretje zijn, een stuk of 15 gekken die het parcours niet goed genoeg hebben bekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |