Er zijn deze keer wel heel veel renners met een sterretje.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dankje, het viel mij al op dat ze bij Lotto allemaal zo'n lelijk sterretje hadden ja.
En Vacek? Karel Vacek?quote:Op woensdag 17 april 2019 18:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er zijn deze keer wel heel veel renners met een sterretje.
Ik weet zelf nog niet echt wat ik ga doen. Normaal selecteer je bijvoorbeeld Pidcock altijd, maar hoeveel last heeft ie nog van z'n val? Jowauw Almeida won vorig jaar, maar krijgt dit jaar tot nu toe weinig voor elkaar. Lastig, lastig. Voorlopig sta ik in ieder geval volledig achter Felix Gall, maar is dat terecht?
Laat jou team eens zien, ik bedoel gewoon puur om te vergelijken he.quote:
Vraag me dit vrijdag nog eens.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laat jou team eens zien, ik bedoel gewoon puur om te vergelijken he.
Oke zal ik doen.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vraag me dit vrijdag nog eens.
Oke zal ik doen.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vraag me dit vrijdag nog eens.
Dat is nog niet veel toe nu toe. Dan zou ik nog eerder Sjon Kwin of Kevin Vanmarcke kiezen.quote:
Dankjewel voor de tip.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Vacek is hard gevallen in de Coppi e Bartali.
Wat een strontpot. Waar waren mijn lollerbritten?quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
U23 races zijn echt fantastisch ja.
1. Kevin VERMAERKE (Hagens Berman Axeon)
2. Viktor VERSCHAEVE (Lotto-Soudal U23)
3. Tobias S. FOSS (Uno-X Hydrogen Norwegian Development Team)
4. Théo NONNEZ (Groupama-FDJ Continental)
5. André CARVALHO (Hagens Berman Axeon)
6. Yarno VANDENBROECK (Home Solution-Soenens)
7. Julian MERTENS (Lotto-Soudal U23)
8. Kaden GROVES (SEG Racing)
9. Théo DELACROIX (CC Etupes)
10. Stan VAN TRICHT (GM Recycling)
Je had gewoon rekening moeten houden met Yarno Vandenbroeck. Beetje dom van je. Hij werd derde in de GP Lolbroek Lollergem, dus dit lag natuurlijk in de lijn der verwachting.quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat een strontpot. Waar waren mijn lollerbritten?
Als je een groot gedeelte van de eerste tien vandaag had opgesteld stond de KGB op de stoep om je mee te nemen. Ik heb nergens spijt van.quote:
Sterf niet als opportunist! Foss had toch wel gemogen?quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als je een groot gedeelte van de eerste tien vandaag had opgesteld stond de KGB op de stoep om je mee te nemen. Ik heb nergens spijt van.
Foss of Leknessund is een kwestie van kop of munt en gegokt en verloren. Ze allebei opstellen zou nergens op slaan, omdat ze alle twee in de aanval moesten om te kunnen winnen. Op basis van Normandië heb ik Leknessund gekozen, maar voor Foss waren net zoveel argumenten te bedenken.quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:56 schreef showtimer het volgende:
[..]
Sterf niet als opportunist! Foss had toch wel gemogen?
Als er eentje in een groep voorop zit hoeft die andere in een achtervolgende groep natuurlijk niets te doen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Foss of Leknessund is een kwestie van kop of munt en gegokt en verloren. Ze allebei opstellen zou nergens op slaan, omdat ze alle twee in de aanval moesten om te kunnen winnen. Op basis van Normandië heb ik Leknessund gekozen, maar voor Foss waren net zoveel argumenten te bedenken.
Foss en Leknessund zijn net zo rap als jij en ik.quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als er eentje in een groep voorop zit hoeft die andere in een achtervolgende groep natuurlijk niets te doen.
Goed gedaan Slob, ik ben trots op je.quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:19 schreef Slobeend het volgende:
Eindelijk een goede klassering in een U23 koers.
Hulp nodig?quote:Op zondag 21 april 2019 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet echt niet wat ik met die Toer of de alps moet, best een matig deelnemersveld daar.
Als jij voor Pernensteiner en mooie Tao gaat, doe ik het ook.quote:Op zondag 21 april 2019 22:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik had mezelf nog zo beloofd niet in Froome en Nibali te trappen, maar dan sta ik dan. [ afbeelding ]
Als er nou alternatieven waren.quote:Op zondag 21 april 2019 22:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik had mezelf nog zo beloofd niet in Froome en Nibali te trappen.
Mooie Geoghegan Hart heb ik uiteraard. Pernsteiner staat hoog op het lijstje om de Haai eruit te kegelen.quote:Op zondag 21 april 2019 22:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
Als jij voor Pernensteiner en mooie Tao gaat, doe ik het ook.
Wat is de laatste keer dat Nibali hoog eindigde in een voorbereidingskoers? Ik kan het me oprecht niet herinneren. Dan komt hij dit keer nog net van de Teide af ook. De kans dat hij bij de eerste drie eindigt lijkt me net zo groot als de kans dat hij bij de laatste drie eindigt. Daar kun je van winnen of verliezen, die zijn niet te peilen.quote:Op zondag 21 april 2019 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als er nou alternatieven waren.
Ja, dan moet je HIERT gaan opstellen.
Ik hoorde door de grapevines dat Nibali op de Teide ouderwetse watts aan het wegtrappen was.quote:Op zondag 21 april 2019 22:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is de laatste keer dat Nibali hoog eindigde in een voorbereidingskoers? Ik kan het me oprecht niet herinneren. Dan komt hij dit keer nog net van de Teide af ook. De kans dat hij bij de eerste drie eindigt lijkt me net zo groot als de kans dat hij bij de laatste drie eindigt. Daar kun je van winnen of verliezen, die zijn niet te peilen.
Als Nibs ambities heeft voor dit rondje hadden ze Damiano nooit overgeheveld naar de Ardennenploeg.quote:Op zondag 21 april 2019 22:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is de laatste keer dat Nibali hoog eindigde in een voorbereidingskoers? Ik kan het me oprecht niet herinneren. Dan komt hij dit keer nog net van de Teide af ook. De kans dat hij bij de eerste drie eindigt lijkt me net zo groot als de kans dat hij bij de laatste drie eindigt. Daar kun je van winnen of verliezen, die zijn niet te peilen.
twitter:ammattipyoraily twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 08:38:04Coach Paolo Slongo says that Vincenzo Nibali's climbing times on Masca testing ascent (4.5 km @ 12 %) are in line with his best years. Nibali had a training camp in Tenerife from April 1 to 15. #Giro102 (1/2) reageer retweet
Slongo propaganda kan ik inmiddels wel dromen.quote:Op zondag 21 april 2019 22:42 schreef Mani89 het volgende:
twitter:ammattipyoraily twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 08:38:04Coach Paolo Slongo says that Vincenzo Nibali's climbing times on Masca testing ascent (4.5 km @ 12 %) are in line with his best years. Nibali had a training camp in Tenerife from April 1 to 15. #Giro102 (1/2) reageer retweet
Je kan de profielen toch opzoeken? En dan bekijk je de recente vorm van Akkermans.quote:
Zo dacht ik ook tot ik zag dat hij een sterretje had. Sterretjes brengen me altijd aan het twijfelen.quote:Op zondag 21 april 2019 22:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan de profielen toch opzoeken? En dan bekijk je de recente vorm van Akkermans.
0+0 = 0
Ackermann heeft een sterretje, Shalunov heeft geen sterretje. Dan weet je het wel.quote:Op zondag 21 april 2019 22:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook tot ik zag dat hij een sterretje had. Sterretjes brengen me altijd aan het twijfelen.
Het zal wel een mager sterretje zijn, een stuk of 15 gekken die het parcours niet goed genoeg hebben bekeken.quote:Op zondag 21 april 2019 22:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook tot ik zag dat hij een sterretje had. Sterretjes brengen me altijd aan het twijfelen.
Nederlander met een Noors vlaggetje?quote:Op zondag 21 april 2019 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het zal wel een mager sterretje zijn, een stuk of 15 gekken die het parcours niet goed genoeg hebben bekeken.
Eentje zonder abonnement op de PLAYER ja.quote:Op zondag 21 april 2019 22:51 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nederlander met een Noors vlaggetje?
Ja? En? Dus? Dit is geen haar beter dan de Slongo propaganda. Kan ik me solidair verklaren?quote:Op zondag 21 april 2019 22:54 schreef Koffieplanter het volgende:
"I'm pleased to be returning to the Tour of the Alps this year. I really enjoyed the race in 2018 and it was a big boost for me heading into the Giro d'Italia. “It’s exactly the type of racing I need at this point in my year. The Tour of the Alps is a tough, punchy race which will be a good test of where I’m at. I’m looking forward to getting going.”
Ik ga ze 80% geven denk ik, heel veel betere alternatieven zie ik eigenlijk niet. In dat geval profiteer ik nog mee als ze echt mee komen doen, als ze er niets van bakken is de schade minimaal.quote:Op maandag 22 april 2019 09:55 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ja? En? Dus? Dit is geen haar beter dan de Slongo propaganda. Kan ik me solidair verklaren?
Jammerquote:Op maandag 22 april 2019 10:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga ze 80% geven denk ik, heel veel betere alternatieven zie ik eigenlijk niet. In dat geval profiteer ik nog mee als ze echt mee komen doen, als ze er niets van bakken is de schade minimaal.
Verscheidenheid in de ploegen is veel te klein voor een heuse strontpot. Je hebt 8 dezelfde als orakel Ruvu.quote:Op maandag 22 april 2019 11:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Trentino een strontpot gaat worden.
Één van de eerste dingen die ik altijd doe is mijn team vergelijken met die van Ruvu om te zien of het een strontpot wordt of niet.quote:Op maandag 22 april 2019 11:54 schreef showtimer het volgende:
[..]
Verscheidenheid in de ploegen is veel te klein voor een heuse strontpot. Je hebt 8 dezelfde als orakel Ruvu.
Wat heb jij met die Shalunov dan?quote:Op maandag 22 april 2019 11:43 schreef Koffieplanter het volgende:
0 mensen hebben de nieuwe Firsanov. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mijn gevoel laat me niet in de steek.quote:Op maandag 22 april 2019 11:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Trentino een strontpot gaat worden.
Zie jij ergens hoe het er voor staat in Tro Bro?quote:Op maandag 22 april 2019 15:23 schreef showtimer het volgende:
Dit is niet goed.
Piesjon kan maar beter winnen.
Dat gaat Jan H nu vertellenquote:Op maandag 22 april 2019 15:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zie jij ergens hoe het er voor staat in Tro Bro?
quote:Op maandag 22 april 2019 16:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tro Bro Leon pure ellende. Ik heb geen verstand van wielrennen.
Dit komt voor niemand als een verrassing.quote:Op maandag 22 april 2019 16:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tro Bro Leon ook pure ellende. Ik heb geen verstand van wielrennen.
Zullen wij samen een subleague oprichten? De rest weet niet of er lucht of zand in een band zit.quote:
Op deze manier gaan we de schroeiploeg van Veni Vidi Bici nooit verslaan nee.quote:Op maandag 22 april 2019 16:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zullen wij samen een subleague oprichten? De rest weet niet of er lucht of zand in een band zit.
Dit is een leerjaar. Volgend jaar voor iedere koers een briefing uit Sevilla.quote:Op maandag 22 april 2019 16:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Op deze manier gaan we de schroeiploeg van Veni Vidi Bici nooit verslaan nee.
Verkeerde 1e man, had blijkbaar wel Hart. (dacht De la Cruz)quote:Op maandag 22 april 2019 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
Voor de verkeerde 2e man gekozen van Sky.
DLC is hier niet Maxiquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Verkeerde 1e man, had blijkbaar wel Hart. (dacht De la Cruz)
Waar sta je nu?quote:Op maandag 22 april 2019 17:06 schreef Mani89 het volgende:
Vergeten dat ik Vlasov toch had, ik sta 10de in de Alpen.
Nou, ik vond 10de al prima en ik sta nu hoger, dus. Waarom?quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou, ik vond 10de al prima en ik sta nu hoger, dus. Waarom?
Veel plezier met Visconti lelijke kanalenveger.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |