Eentje zonder abonnement op de PLAYER ja.quote:Op zondag 21 april 2019 22:51 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nederlander met een Noors vlaggetje?
Ja? En? Dus? Dit is geen haar beter dan de Slongo propaganda. Kan ik me solidair verklaren?quote:Op zondag 21 april 2019 22:54 schreef Koffieplanter het volgende:
"I'm pleased to be returning to the Tour of the Alps this year. I really enjoyed the race in 2018 and it was a big boost for me heading into the Giro d'Italia. “It’s exactly the type of racing I need at this point in my year. The Tour of the Alps is a tough, punchy race which will be a good test of where I’m at. I’m looking forward to getting going.”
Ik ga ze 80% geven denk ik, heel veel betere alternatieven zie ik eigenlijk niet. In dat geval profiteer ik nog mee als ze echt mee komen doen, als ze er niets van bakken is de schade minimaal.quote:Op maandag 22 april 2019 09:55 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ja? En? Dus? Dit is geen haar beter dan de Slongo propaganda. Kan ik me solidair verklaren?
Jammerquote:Op maandag 22 april 2019 10:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga ze 80% geven denk ik, heel veel betere alternatieven zie ik eigenlijk niet. In dat geval profiteer ik nog mee als ze echt mee komen doen, als ze er niets van bakken is de schade minimaal.
Verscheidenheid in de ploegen is veel te klein voor een heuse strontpot. Je hebt 8 dezelfde als orakel Ruvu.quote:Op maandag 22 april 2019 11:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Trentino een strontpot gaat worden.
Één van de eerste dingen die ik altijd doe is mijn team vergelijken met die van Ruvu om te zien of het een strontpot wordt of niet.quote:Op maandag 22 april 2019 11:54 schreef showtimer het volgende:
[..]
Verscheidenheid in de ploegen is veel te klein voor een heuse strontpot. Je hebt 8 dezelfde als orakel Ruvu.
Wat heb jij met die Shalunov dan?quote:Op maandag 22 april 2019 11:43 schreef Koffieplanter het volgende:
0 mensen hebben de nieuwe Firsanov. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mijn gevoel laat me niet in de steek.quote:Op maandag 22 april 2019 11:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Trentino een strontpot gaat worden.
Zie jij ergens hoe het er voor staat in Tro Bro?quote:Op maandag 22 april 2019 15:23 schreef showtimer het volgende:
Dit is niet goed.
Piesjon kan maar beter winnen.
Dat gaat Jan H nu vertellenquote:Op maandag 22 april 2019 15:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zie jij ergens hoe het er voor staat in Tro Bro?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |