Geintje man, kookzequote:
Schreeuw niet zo.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:25 schreef El-Stinho het volgende:
HOE LAAT HEBBEN JULLIE MORGEN WEEKEND
Zo vroegquote:
Dat lijkt mij een valide constatering.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gefrustreerd is vanwege de opmerking van Slobeend
Als de VAR iets vindt, moet je daar vrede mee hebben.quote:
Nu al, ik ben ziek. Onlogisch vindt me nu een mietje.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:25 schreef El-Stinho het volgende:
HOE LAAT HEBBEN JULLIE MORGEN WEEKEND
Misschien eerder, maar ik denk het niet.quote:
Ga je deze zomer ook weer post bezorgen?quote:Op donderdag 4 april 2019 21:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien eerder, maar ik denk het niet.
Mietje.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu al, ik ben ziek. Onlogisch vindt me nu een mietje.
Andere mensen besmetten is nog kutter.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu al, ik ben ziek. Onlogisch vindt me nu een mietje.
Moet helaas wel een kascontrole doen.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Andere mensen besmetten is nog kutter.
Wat verbouw je?quote:Op donderdag 4 april 2019 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moet helaas wel een kascontrole doen.
Misschien, maar ik ga sowieso op zoek naar een stage.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ga je deze zomer ook weer post bezorgen?
Dat moet haast wel jaquote:Op donderdag 4 april 2019 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij is de moeder van Kuipers een hoer
Lijkt wel Damesveen inderdaad.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:31 schreef Toefjes het volgende:
Wat is dat Heerenveen trouwens dramatisch
Beetje flauw dat hij dat niet gewoon vertelt.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:32 schreef Coco. het volgende:
Ik ben nu benieuwd wat er in die kas verbouwd wordt die Maxi gaat inspecteren.
59 goals tegen is geen sinecure.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:31 schreef Toefjes het volgende:
Wat is dat Heerenveen trouwens dramatisch
Dat gaat al jaren zo.quote:
Geld.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje flauw dat hij dat niet gewoon vertelt.
Ik weet wat mijn eerste associatie is.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je weet niet wat een kascontrole is?
Of Heerenvtweequote:
Nou ja het is controle van de boekhouding. Facturen etc.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet wat mijn eerste associatie is.
twitter:wessantes twitterde op donderdag 04-04-2019 om 19:02:45De sfeer zit er al goed in op het moment dat Ayoub zijn koffer niet kan vinden #FEYhee https://t.co/wV4FYnzQsm reageer retweet
Oh dan kan je beter wat wietplantjes verbouwen.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja het is controle van de boekhouding. Facturen etc.
Feyenoord is een hopeloze club.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:33 schreef Vollenhoven het volgende:
Schuimbekkende Kuip voor een middenmoot wedstrijdje in een seizoen waar alles toch al verloren zit.
Je moet wat als subtopclub
Is goed AjaxCLquote:Op donderdag 4 april 2019 21:33 schreef Vollenhoven het volgende:
Schuimbekkende Kuip, voor een middenmoot wedstrijdje, in een seizoen waar alles toch al verloren zit.
Je moet wat als subtopclub
Denk niet dat de vereniging daar heel blij mee zal zijn.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dan kan je beter wat wietplantjes verbouwen.
Wat extra geld om een nieuwe biertap aan te schaffen.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk niet dat de vereniging daar heel blij mee zal zijn.
Ik vind dat wel meevallen.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik wil zeggen dat we vandaag oprecht genaaid worden door de arbitrage.
Geen clubgebouw.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat extra geld om een nieuwe biertap aan te schaffen.
Wat een hopeloze club is het ook.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:33 schreef onlogisch het volgende:
Gelukkig zit de sfeer er goed in bij Feyenoordtwitter:wessantes twitterde op donderdag 04-04-2019 om 19:02:45De sfeer zit er al goed in op het moment dat Ayoub zijn koffer niet kan vinden #FEYhee https://t.co/wV4FYnzQsm reageer retweet
Zondag mag je weer mad zijn als Peniel Mlapa in de 93e minuut het vonnis velt.quote:
Dat gaat ongetwijfeld gebeuren.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zondag mag je weer mad zijn als Peniel Mlapa in de 93e minuut het vonnis velt.
quote:Op donderdag 4 april 2019 21:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zondag mag je weer mad zijn als Peniel Mlapa in de 93e minuut het vonnis velt.
Als 50.000 15.000 man dat zeggen dan moet het haast wel hahahaha.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij is de moeder van Kuipers een hoer
KNJB!!1!quote:Op donderdag 4 april 2019 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik wil zeggen dat we vandaag oprecht genaaid worden door de arbitrage.
Feyenoord is qua syndroom een type-Betis. In alle andere aspecten niet.quote:
Kuipers haat Feyenoord die vent fluit altijd als een naaihomo.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:39 schreef Toefjes het volgende:
Kuipers moet wel vaak gecorrigeerd worden door de VAR. Die overtreding van Larsson was niet heel erg subtiel of zo, en daar stond hij vrij dicht op.
Zijn moeder schijnt ook een prostituee te zijn.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kuipers haat Feyenoord die vent fluit altijd als een naaihomo.
Naja , Bij Ajax - PSV moest hij ook gecorrigeerd worden in een beslissing tegen zowel Ajax als PSV.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kuipers haat Feyenoord die vent fluit altijd als een naaihomo.
Twee keer op momenten dat de VAR niet mag ingrijpen.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat Kuipers betreft telden de goals volgens mij gewoon, maar werd hij gecorrigeerd door de VAR.
quote:Op donderdag 4 april 2019 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee keer op momenten dat de VAR niet mag ingrijpen.
De overtreding stond los van de situatie die de goal veroorzaakte, bij de buitenspelgoal kon geen concreet bewijs geleverd worden.
Het is een incompetent zooitje daar :|
Je mag het alleen over looplijngrafieken hebben van opperkenner Stinho.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
Je tijd verspillen aan discussies over scheidsrechters.
Vreemde sneer.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je mag het alleen over looplijngrafieken hebben van opperkenner Stinho.
Haha madquote:Op donderdag 4 april 2019 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De overtreding stond los van de situatie die de goal veroorzaakte, bij de buitenspelgoal kon geen concreet bewijs geleverd worden.
Maar het is een boycot hoor!!!!!!quote:Op donderdag 4 april 2019 21:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Die Kuip zit toch maar weer tot de nok toe gevuld met dat HONDSTROUWE LEGIOEN
quote:Op donderdag 4 april 2019 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah, je kent de regels dus niet. En het was gewoon buitenspel.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dus je mag een overtreding maken als deze niks met het spel te maken heeft?quote:Op donderdag 4 april 2019 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De VAR mag niet ingrijpen als de overtreding/situatie los staat van de goal.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dus je mag een overtreding maken als deze niks met het spel te maken heeft?
Overtreding gebeurde tijdens de betreffende aanval. Aanval had sowieso geen doorgang mogen vinden omdat Kuipers had moeten fluiten voor de overtreding.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De VAR mag niet ingrijpen als de overtreding/situatie los staat van de goal.
En als iemand mijn ongelijk bewijst noem ik mijzelf een mongool en laat ik mijzelf wel uit
Het was niet aan de andere kant van het veld of zo hé maar gewoon tijdens de aanval. Dat lijkt mij gewoon terecht.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De VAR mag niet ingrijpen als de overtreding/situatie los staat van de goal.
En als iemand mijn ongelijk bewijst noem ik mijzelf een mongool en laat ik mijzelf wel uit
Dat per definitie, maar volgens mij mag de VAR niet ingrijpen. Net als bij een goal uit een onterechte corner.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Overtreding gebeurde tijdens de betreffende aanval. Aanval had sowieso geen doorgang mogen vinden omdat Kuipers had moeten fluiten voor de overtreding.
Ja gelukkig haha, het maakt allemaal ook geen reet uitquote:Op donderdag 4 april 2019 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heerenveen kan er vandaag ECHT geen kut van
Excelsior was erg blij dat ze heel goed speelden tegen Heerenveen. Gisteren zagen we wat dat waard was.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had tegen beter weten in eigenlijk wel iets meer verwacht van Heerenveen.
Dramatiestwitter:Alaphilippe_ twitterde op donderdag 04-04-2019 om 22:27:32@micheldoodeman Vorig seizoen dramaties; dit seizoen onder Bielsa-adept Berizzo een aardig begin qua spel maar daarna volledig weggezakt. Garitano brengt het wel weer terug tot de essentie. Duidelijk systeem, niet teveel risico. reageer retweet
Zijn we er toch weer ingetuind.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had tegen beter weten in eigenlijk wel iets meer verwacht van Heerenveen.
Kik PierieGodquote:Op donderdag 4 april 2019 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
Prima potje van Feyenoord, en Heerenveen was écht heel slecht.
Maar zo lekker goed aan de bal!quote:Op donderdag 4 april 2019 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die kan er echt he-le-maal niks van.
Hij gaf aan het eind echt een hele droevige bal over de zijkant.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar zo lekker goed aan de bal!
(lol)
Misschien kan je Heerenveen-watcher worden?quote:Op donderdag 4 april 2019 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga je nu eindelijk mijn mening overnemen?
Liever niet. Dan moet ik elke wedstrijd naar zo'n aidsploeg kijken.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien kan je Heerenveen-watcher worden?
quote:Op donderdag 4 april 2019 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Liever niet. Dan moet ik elke wedstrijd naar zo'n aidsploeg kijken.
quote:Op donderdag 4 april 2019 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga je nu eindelijk mijn mening overnemen?
Ik dacht dat jij degene was die aan mij vragen ging stellen over zijn kwaliteitenquote:Op donderdag 4 april 2019 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Dit is altijd al mijn mening over hem geweest.
Ik heb de tweede helft niet gekeken omdat ik GoT ging kijken (lol)quote:Op donderdag 4 april 2019 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij gaf aan het eind echt een hele droevige bal over de zijkant.
Is toch pas volgende week erop?quote:Op donderdag 4 april 2019 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb de tweede helft niet gekeken omdat ik GoT ging kijken (lol)
Jij ziet hem vaker spelen ja.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij degene was die aan mij vragen ging stellen over zijn kwaliteiten
Ja maar ik ben bezig met een laatste rewatch.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is toch pas volgende week erop?
Ik bleef half kijken omdat ik een bet had op BTS. Ziedend.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb de tweede helft niet gekeken omdat ik GoT ging kijken (lol)
Wat ziet Overmars toch in dit soort klungels?quote:Op donderdag 4 april 2019 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij ziet hem vaker spelen ja.
Maar wat ik van hem heb gezien vond ik het niet overtuigend, dus vraag je dan na bij iemand die hem meer volgt of ik misschien een paar grandioze partijen heb gemist.
Allright.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben bezig met een laatste rewatch.
Ik snap het ook niet.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat ziet Overmars toch in dit soort klungels?
quote:Op donderdag 4 april 2019 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat ziet Overmars toch in dit soort klungels?
Martin van Geel is binnenkort beschikbaar.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.
Een Magallán willen ze leren voetballen (spoiler: gaat niet lukken) en Kik Pierie willen ze leren verdedigen (spoiler: gaat niet lukken). Lijkt er een beetje op dat teveel geld hebben er nu al voor zorgt dat ze gemakzuchtiger worden met aankopen doen of eerder gokjes nemen
Wat is er met Schuurs aan de hand?quote:Op donderdag 4 april 2019 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.
Een Magallán willen ze leren voetballen (spoiler: gaat niet lukken) en Kik Pierie willen ze leren verdedigen (spoiler: gaat niet lukken). Lijkt er een beetje op dat teveel geld hebben er nu al voor zorgt dat ze gemakzuchtiger worden met aankopen doen of eerder gokjes nemen
Ik kijk zelden Jong Ajax eigenlijk, maar wat ik lees heeft hij ook moeite met verdedigen met ruimte in de rug. Die jongen moet je volgend jaar verhuren op Eredivisieniveau.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat is er met Schuurs aan de hand?
Zonde.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk zelden Jong Ajax eigenlijk, maar wat ik lees heeft hij ook moeite met verdedigen met ruimte in de rug. Die jongen moet je volgend jaar verhuren op Eredivisieniveau.
Bayern-Dortmund. Maar dat valg precies tijdens eigen huis en tuin genotquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2019 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bayern-Dortmund. Maar dat valg precies tijdens eigen huis en tuin genot
Vertaling: mevrouw haags heeft dan de afstandsbediening.quote:
Splitscreen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:06 schreef RensAjacied het volgende:
Willem II - Ajax of Dortmund - Bayern hmmm lastig
Ajax gaat boven alles.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:06 schreef RensAjacied het volgende:
Willem II - Ajax of Dortmund - Bayern hmmm lastig
quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:19 schreef fetX het volgende:
Ik zit in bad dus ik ga het eerste kwartier missen.
#liefdagboek
Dit schijnt indekken te zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:24 schreef El-Stinho het volgende:
Nooit gedacht ooit bang te zijn voor een uitduel bij Willem II.
waarom bang?quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:24 schreef El-Stinho het volgende:
Nooit gedacht ooit bang te zijn voor een uitduel bij Willem II.
Kijkadvies: de acties van Isak dinsdag. Ik ben niet snel onder de indruk van gehandicaptenvoetbal aka de Eredivisie, maar dat was ernstig goed.quote:
hele andere kwaliteit tegenstanderquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kijkadvies: de acties van Isak dinsdag. Ik ben niet snel onder de indruk van gehandicaptenvoetbal aka de Eredivisie, maar dat was ernstig goed.
Voor als ze de beker verliezen?quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom is Willem II erbij gebaat dat Ajax kampioen wordt?
Play-offs?quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
En dan?quote:
Ajax eindigt toch sowieso al bij de bovenste twee? Dus dan schuift het bekerticket sowieso op.quote:
Ja, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan?
[..]
Ajax eindigt toch sowieso al bij de bovenste twee? Dus dan schuift het bekerticket sowieso op.
Dat dit kan in Nederlandquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die analisten kramen dus gewoon onzin uit!
PSV speelt morgen pasquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
choke choke choke choke choke choke choke choke choke choke choke choke choke choke choke choke choke choke choke choke choke choke choke choke choke choke choke choke choke choke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij voelt druk, is zenuwachtig... mogelijk aantrekken van Emmer talent...quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:43 schreef fetX het volgende:
Die Onana kan er ineens ook helemaal niets meer van.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:47 schreef fetX het volgende:
En dan nu tijd voor de meer dan verdiende 1-1.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:47 schreef fetX het volgende:
En dan nu tijd voor de meer dan verdiende 1-1 bij Utreg
De 1-1 komt er zo aanquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Godverdomme. Dat is niet best voor mijn toto.
Ik luister niet naar 'autoriteiten'quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, dit topic gaat over de Eredivisie.
Nu ik er zo over nadenk...inmiddels wel jaquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan je dat niet over bijna elke keeper in de Eredivisie zeggen ?
Snap ik eigenlijk welquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik luister niet naar 'autoriteiten'
Volgend jaar met Isakgod.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Rip Dortmund. Konden ze een keertje kampioen worden
Zeg maar dat hij een Tokkie is.quote:
Begrijpelijk. Hij volgt me ook op Instagram. (ik hem niet)quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Grappig. Donny schijnt wel een enorme fan van jou te zijn.
Bot calculatie.quote:
Doe eens rustig man!quote:
1-1-2000quote:
NPquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |