Liever niet. Dan moet ik elke wedstrijd naar zo'n aidsploeg kijken.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien kan je Heerenveen-watcher worden?
quote:Op donderdag 4 april 2019 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Liever niet. Dan moet ik elke wedstrijd naar zo'n aidsploeg kijken.
quote:Op donderdag 4 april 2019 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga je nu eindelijk mijn mening overnemen?
Ik dacht dat jij degene was die aan mij vragen ging stellen over zijn kwaliteitenquote:Op donderdag 4 april 2019 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Dit is altijd al mijn mening over hem geweest.
Ik heb de tweede helft niet gekeken omdat ik GoT ging kijken (lol)quote:Op donderdag 4 april 2019 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij gaf aan het eind echt een hele droevige bal over de zijkant.
Is toch pas volgende week erop?quote:Op donderdag 4 april 2019 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb de tweede helft niet gekeken omdat ik GoT ging kijken (lol)
Jij ziet hem vaker spelen ja.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij degene was die aan mij vragen ging stellen over zijn kwaliteiten
Ja maar ik ben bezig met een laatste rewatch.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is toch pas volgende week erop?
Ik bleef half kijken omdat ik een bet had op BTS. Ziedend.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb de tweede helft niet gekeken omdat ik GoT ging kijken (lol)
Wat ziet Overmars toch in dit soort klungels?quote:Op donderdag 4 april 2019 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij ziet hem vaker spelen ja.
Maar wat ik van hem heb gezien vond ik het niet overtuigend, dus vraag je dan na bij iemand die hem meer volgt of ik misschien een paar grandioze partijen heb gemist.
Allright.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben bezig met een laatste rewatch.
Ik snap het ook niet.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat ziet Overmars toch in dit soort klungels?
quote:Op donderdag 4 april 2019 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat ziet Overmars toch in dit soort klungels?
Martin van Geel is binnenkort beschikbaar.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.
Een Magallán willen ze leren voetballen (spoiler: gaat niet lukken) en Kik Pierie willen ze leren verdedigen (spoiler: gaat niet lukken). Lijkt er een beetje op dat teveel geld hebben er nu al voor zorgt dat ze gemakzuchtiger worden met aankopen doen of eerder gokjes nemen
Wat is er met Schuurs aan de hand?quote:Op donderdag 4 april 2019 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.
Een Magallán willen ze leren voetballen (spoiler: gaat niet lukken) en Kik Pierie willen ze leren verdedigen (spoiler: gaat niet lukken). Lijkt er een beetje op dat teveel geld hebben er nu al voor zorgt dat ze gemakzuchtiger worden met aankopen doen of eerder gokjes nemen
Ik kijk zelden Jong Ajax eigenlijk, maar wat ik lees heeft hij ook moeite met verdedigen met ruimte in de rug. Die jongen moet je volgend jaar verhuren op Eredivisieniveau.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat is er met Schuurs aan de hand?
Zonde.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk zelden Jong Ajax eigenlijk, maar wat ik lees heeft hij ook moeite met verdedigen met ruimte in de rug. Die jongen moet je volgend jaar verhuren op Eredivisieniveau.
Bayern-Dortmund. Maar dat valg precies tijdens eigen huis en tuin genotquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2019 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bayern-Dortmund. Maar dat valg precies tijdens eigen huis en tuin genot
Vertaling: mevrouw haags heeft dan de afstandsbediening.quote:
Splitscreen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:06 schreef RensAjacied het volgende:
Willem II - Ajax of Dortmund - Bayern hmmm lastig
Ajax gaat boven alles.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:06 schreef RensAjacied het volgende:
Willem II - Ajax of Dortmund - Bayern hmmm lastig
quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:19 schreef fetX het volgende:
Ik zit in bad dus ik ga het eerste kwartier missen.
#liefdagboek
Dit schijnt indekken te zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:24 schreef El-Stinho het volgende:
Nooit gedacht ooit bang te zijn voor een uitduel bij Willem II.
waarom bang?quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:24 schreef El-Stinho het volgende:
Nooit gedacht ooit bang te zijn voor een uitduel bij Willem II.
Kijkadvies: de acties van Isak dinsdag. Ik ben niet snel onder de indruk van gehandicaptenvoetbal aka de Eredivisie, maar dat was ernstig goed.quote:
hele andere kwaliteit tegenstanderquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kijkadvies: de acties van Isak dinsdag. Ik ben niet snel onder de indruk van gehandicaptenvoetbal aka de Eredivisie, maar dat was ernstig goed.
Voor als ze de beker verliezen?quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom is Willem II erbij gebaat dat Ajax kampioen wordt?
Play-offs?quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
En dan?quote:
Ajax eindigt toch sowieso al bij de bovenste twee? Dus dan schuift het bekerticket sowieso op.quote:
Ja, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan?
[..]
Ajax eindigt toch sowieso al bij de bovenste twee? Dus dan schuift het bekerticket sowieso op.
Dat dit kan in Nederlandquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die analisten kramen dus gewoon onzin uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |