Ajax gaat boven alles.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:06 schreef RensAjacied het volgende:
Willem II - Ajax of Dortmund - Bayern hmmm lastig
quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:19 schreef fetX het volgende:
Ik zit in bad dus ik ga het eerste kwartier missen.
#liefdagboek
Dit schijnt indekken te zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:24 schreef El-Stinho het volgende:
Nooit gedacht ooit bang te zijn voor een uitduel bij Willem II.
waarom bang?quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:24 schreef El-Stinho het volgende:
Nooit gedacht ooit bang te zijn voor een uitduel bij Willem II.
Kijkadvies: de acties van Isak dinsdag. Ik ben niet snel onder de indruk van gehandicaptenvoetbal aka de Eredivisie, maar dat was ernstig goed.quote:
hele andere kwaliteit tegenstanderquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kijkadvies: de acties van Isak dinsdag. Ik ben niet snel onder de indruk van gehandicaptenvoetbal aka de Eredivisie, maar dat was ernstig goed.
Voor als ze de beker verliezen?quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom is Willem II erbij gebaat dat Ajax kampioen wordt?
Play-offs?quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
En dan?quote:
Ajax eindigt toch sowieso al bij de bovenste twee? Dus dan schuift het bekerticket sowieso op.quote:
Ja, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan?
[..]
Ajax eindigt toch sowieso al bij de bovenste twee? Dus dan schuift het bekerticket sowieso op.
Dat dit kan in Nederlandquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die analisten kramen dus gewoon onzin uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |