Ja gelukkig haha, het maakt allemaal ook geen reet uitquote:Op donderdag 4 april 2019 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heerenveen kan er vandaag ECHT geen kut van
Excelsior was erg blij dat ze heel goed speelden tegen Heerenveen. Gisteren zagen we wat dat waard was.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had tegen beter weten in eigenlijk wel iets meer verwacht van Heerenveen.
Dramatiestwitter:Alaphilippe_ twitterde op donderdag 04-04-2019 om 22:27:32@micheldoodeman Vorig seizoen dramaties; dit seizoen onder Bielsa-adept Berizzo een aardig begin qua spel maar daarna volledig weggezakt. Garitano brengt het wel weer terug tot de essentie. Duidelijk systeem, niet teveel risico. reageer retweet
Zijn we er toch weer ingetuind.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had tegen beter weten in eigenlijk wel iets meer verwacht van Heerenveen.
Kik PierieGodquote:Op donderdag 4 april 2019 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
Prima potje van Feyenoord, en Heerenveen was écht heel slecht.
Maar zo lekker goed aan de bal!quote:Op donderdag 4 april 2019 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die kan er echt he-le-maal niks van.
Hij gaf aan het eind echt een hele droevige bal over de zijkant.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar zo lekker goed aan de bal!
(lol)
Misschien kan je Heerenveen-watcher worden?quote:Op donderdag 4 april 2019 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga je nu eindelijk mijn mening overnemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |