Geintje man, kookzequote:
Schreeuw niet zo.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:25 schreef El-Stinho het volgende:
HOE LAAT HEBBEN JULLIE MORGEN WEEKEND
Zo vroegquote:
Dat lijkt mij een valide constatering.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gefrustreerd is vanwege de opmerking van Slobeend
Als de VAR iets vindt, moet je daar vrede mee hebben.quote:
Nu al, ik ben ziek. Onlogisch vindt me nu een mietje.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:25 schreef El-Stinho het volgende:
HOE LAAT HEBBEN JULLIE MORGEN WEEKEND
Misschien eerder, maar ik denk het niet.quote:
Ga je deze zomer ook weer post bezorgen?quote:Op donderdag 4 april 2019 21:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien eerder, maar ik denk het niet.
Mietje.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu al, ik ben ziek. Onlogisch vindt me nu een mietje.
Andere mensen besmetten is nog kutter.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu al, ik ben ziek. Onlogisch vindt me nu een mietje.
Moet helaas wel een kascontrole doen.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Andere mensen besmetten is nog kutter.
Wat verbouw je?quote:Op donderdag 4 april 2019 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moet helaas wel een kascontrole doen.
Misschien, maar ik ga sowieso op zoek naar een stage.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ga je deze zomer ook weer post bezorgen?
Dat moet haast wel jaquote:Op donderdag 4 april 2019 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij is de moeder van Kuipers een hoer
Lijkt wel Damesveen inderdaad.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:31 schreef Toefjes het volgende:
Wat is dat Heerenveen trouwens dramatisch
Beetje flauw dat hij dat niet gewoon vertelt.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:32 schreef Coco. het volgende:
Ik ben nu benieuwd wat er in die kas verbouwd wordt die Maxi gaat inspecteren.
59 goals tegen is geen sinecure.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:31 schreef Toefjes het volgende:
Wat is dat Heerenveen trouwens dramatisch
Dat gaat al jaren zo.quote:
Geld.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje flauw dat hij dat niet gewoon vertelt.
Ik weet wat mijn eerste associatie is.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je weet niet wat een kascontrole is?
Of Heerenvtweequote:
Nou ja het is controle van de boekhouding. Facturen etc.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet wat mijn eerste associatie is.
twitter:wessantes twitterde op donderdag 04-04-2019 om 19:02:45De sfeer zit er al goed in op het moment dat Ayoub zijn koffer niet kan vinden #FEYhee https://t.co/wV4FYnzQsm reageer retweet
Oh dan kan je beter wat wietplantjes verbouwen.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja het is controle van de boekhouding. Facturen etc.
Feyenoord is een hopeloze club.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:33 schreef Vollenhoven het volgende:
Schuimbekkende Kuip voor een middenmoot wedstrijdje in een seizoen waar alles toch al verloren zit.
Je moet wat als subtopclub
Is goed AjaxCLquote:Op donderdag 4 april 2019 21:33 schreef Vollenhoven het volgende:
Schuimbekkende Kuip, voor een middenmoot wedstrijdje, in een seizoen waar alles toch al verloren zit.
Je moet wat als subtopclub
Denk niet dat de vereniging daar heel blij mee zal zijn.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dan kan je beter wat wietplantjes verbouwen.
Wat extra geld om een nieuwe biertap aan te schaffen.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk niet dat de vereniging daar heel blij mee zal zijn.
Ik vind dat wel meevallen.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik wil zeggen dat we vandaag oprecht genaaid worden door de arbitrage.
Geen clubgebouw.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat extra geld om een nieuwe biertap aan te schaffen.
Wat een hopeloze club is het ook.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:33 schreef onlogisch het volgende:
Gelukkig zit de sfeer er goed in bij Feyenoordtwitter:wessantes twitterde op donderdag 04-04-2019 om 19:02:45De sfeer zit er al goed in op het moment dat Ayoub zijn koffer niet kan vinden #FEYhee https://t.co/wV4FYnzQsm reageer retweet
Zondag mag je weer mad zijn als Peniel Mlapa in de 93e minuut het vonnis velt.quote:
Dat gaat ongetwijfeld gebeuren.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zondag mag je weer mad zijn als Peniel Mlapa in de 93e minuut het vonnis velt.
quote:Op donderdag 4 april 2019 21:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zondag mag je weer mad zijn als Peniel Mlapa in de 93e minuut het vonnis velt.
Als 50.000 15.000 man dat zeggen dan moet het haast wel hahahaha.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij is de moeder van Kuipers een hoer
KNJB!!1!quote:Op donderdag 4 april 2019 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik wil zeggen dat we vandaag oprecht genaaid worden door de arbitrage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |