Misschien, maar ik ga sowieso op zoek naar een stage.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ga je deze zomer ook weer post bezorgen?
Dat moet haast wel jaquote:Op donderdag 4 april 2019 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij is de moeder van Kuipers een hoer
Lijkt wel Damesveen inderdaad.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:31 schreef Toefjes het volgende:
Wat is dat Heerenveen trouwens dramatisch
Beetje flauw dat hij dat niet gewoon vertelt.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:32 schreef Coco. het volgende:
Ik ben nu benieuwd wat er in die kas verbouwd wordt die Maxi gaat inspecteren.
59 goals tegen is geen sinecure.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:31 schreef Toefjes het volgende:
Wat is dat Heerenveen trouwens dramatisch
Dat gaat al jaren zo.quote:
Geld.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje flauw dat hij dat niet gewoon vertelt.
Ik weet wat mijn eerste associatie is.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je weet niet wat een kascontrole is?
Of Heerenvtweequote:
Nou ja het is controle van de boekhouding. Facturen etc.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet wat mijn eerste associatie is.
twitter:wessantes twitterde op donderdag 04-04-2019 om 19:02:45De sfeer zit er al goed in op het moment dat Ayoub zijn koffer niet kan vinden #FEYhee https://t.co/wV4FYnzQsm reageer retweet
Oh dan kan je beter wat wietplantjes verbouwen.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja het is controle van de boekhouding. Facturen etc.
Feyenoord is een hopeloze club.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:33 schreef Vollenhoven het volgende:
Schuimbekkende Kuip voor een middenmoot wedstrijdje in een seizoen waar alles toch al verloren zit.
Je moet wat als subtopclub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |