'het is donderdag'quote:Op donderdag 4 april 2019 15:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nu ben ik in de war
Als De Likt tussen 9-16 april valt, kan ik niet, anders wil ik wel mee.
Wil je nou alleen naar De Likt of nietquote:Op donderdag 4 april 2019 15:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'het is donderdag'
'ohnee toch niet het is over twee weken'
Heeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuh?!?!?!![]()
![]()
Nee, maar ga wel liever alleen dan samen met jouquote:Op donderdag 4 april 2019 15:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wil je nou alleen naar De Likt of niet
waarom nietquote:Op donderdag 4 april 2019 15:40 schreef McGrath het volgende:
waarom staat er een rijstwafel in de OP?
en met mij?quote:Op donderdag 4 april 2019 15:39 schreef Crack_ het volgende:
Wow dat klinkt lulligmaar ik wil naar De Likt, ik wil niet meeten en daar mn energie in stoppen en leuk moeten doen en dan minder tijd en aandacht hebben voor De Likt
![]()
Of ik koop een kaartje, en jij koopt een kaartje, gaan we allebei alleen en als je dan een idioot ziet dansen kan je daarop afstappen en zeggen: hé, ben jij toevallig naatje?quote:Op donderdag 4 april 2019 15:39 schreef Crack_ het volgende:
Wow dat klinkt lulligmaar ik wil naar De Likt, ik wil niet meeten en daar mn energie in stoppen en leuk moeten doen en dan minder tijd en aandacht hebben voor De Likt
![]()
Hahahaha hatseeequote:Op donderdag 4 april 2019 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar ga wel liever alleen dan samen met jou
mag ik mee?quote:Op donderdag 4 april 2019 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar ga wel liever alleen dan samen met jou
waarom focus je op de rijstwafel ipv de dikke tietenquote:Op donderdag 4 april 2019 15:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom van alle willekeurige dingen, een rijstwafel
samequote:
ja of ik heb daar absoluut geen zin in en dacht dat ik dat zo best duidelijk zeiquote:Op donderdag 4 april 2019 15:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Of ik koop een kaartje, en jij koopt een kaartje, gaan we allebei alleen en als je dan een idioot ziet dansen kan je daarop afstappen en zeggen: hé, ben jij toevallig naatje?
de dikke tieten heb ik allang in me opgenomen, die rijstwafel blijft een beetje aan het oppervlakte hangenquote:Op donderdag 4 april 2019 15:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom focus je op de rijstwafel ipv de dikke tieten
Haha hahhq ga door ga doorquote:Op donderdag 4 april 2019 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
same
[..]
ja of ik heb daar absoluut geen zin in en dacht dat ik dat zo best duidelijk zei
Jeetje crackquote:Op donderdag 4 april 2019 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
same
[..]
ja of ik heb daar absoluut geen zin in en dacht dat ik dat zo best duidelijk zei
vind je de bruine boterham wel in het totaalplaatje passenquote:Op donderdag 4 april 2019 15:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
de dikke tieten heb ik allang in me opgenomen, die rijstwafel blijft een beetje aan het oppervlakte hangen
Misschien doe je het onbewust, laatst ook bij de keith flint memorial rave iemand die me zei: "Ja, zoals jij danst, ja"quote:Op donderdag 4 april 2019 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
same
[..]
dat doe je omdat dat hplc zijn lievelingsgerecht isquote:Op donderdag 4 april 2019 15:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind je de bruine boterham wel in het totaalplaatje passen
gingen je borsten maar naar de volwassenwereld HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 4 april 2019 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kom anders naar de volwassenwereld, teringzeg
ik doe echt helemaal niks voor hansquote:Op donderdag 4 april 2019 15:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat doe je omdat dat hplc zijn lievelingsgerecht is
echt hequote:Op donderdag 4 april 2019 15:43 schreef naatje_1 het volgende:
Maar als je met niemand hier wil, waarom vraag je het dan überhaupt
Hou ff je bijdehante babysmoel tegen me jaquote:Op donderdag 4 april 2019 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kom anders naar de volwassenwereld, teringzeg
borsten zijn voor kinderen, niet voor vieze mannetjesquote:Op donderdag 4 april 2019 15:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gingen je borsten maar naar de volwassenwereld HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op donderdag 4 april 2019 15:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik doe echt helemaal niks voor hans
wat lul jij nou gekquote:Op donderdag 4 april 2019 15:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
borsten zijn voor kinderen, niet voor vieze mannetjes
Nah totaal nietquote:Op donderdag 4 april 2019 15:45 schreef scrupuleus het volgende:
Crack en naatje passen wel bij elkaar
quote:Op donderdag 4 april 2019 15:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gingen je borsten maar naar de volwassenwereld HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
sowquote:Op donderdag 4 april 2019 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Iemand begon laatst over dat ik veel geld zou kunnen verdienen als hoer, dus ik dacht oh wow nice compliment![]()
en daarna 'ja gewoon doen alsof je heel jong bent en damn met jouw lichaam lukt dat zo en genoeg mensen die dat willen'
oh. Ja.
jezusquote:Op donderdag 4 april 2019 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Iemand begon laatst over dat ik veel geld zou kunnen verdienen als hoer, dus ik dacht oh wow nice compliment![]()
en daarna 'ja gewoon doen alsof je heel jong bent en damn met jouw lichaam lukt dat zo en genoeg mensen die dat willen'
oh. Ja.
Hahahahahaha ha raap me opquote:Op donderdag 4 april 2019 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
oh. Ja.
beide infantiel?quote:Op donderdag 4 april 2019 15:45 schreef scrupuleus het volgende:
Crack en naatje passen wel bij elkaar
quote:Op donderdag 4 april 2019 15:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zei al, ik heb geen gevoel mee, zou je gevoelloos alle hoeken van de kamer laten zien
was toch een topic van een gast in de sportschool die geil werd van een chinees meisje dat op een 9 jarig jongetje leekquote:Op donderdag 4 april 2019 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
oh. Ja.
quote:Op donderdag 4 april 2019 15:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
was toch een topic van een gast in de sportschool die geil werd van een chinees meisje dat op een 9 jarig jongetje leek
Waar?quote:Op donderdag 4 april 2019 14:38 schreef Solotovski het volgende:
Vanavond weer meedoen met de zoveel maandelijkse pubquiz
dat zei ik net ookquote:Op donderdag 4 april 2019 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]maar die creeps heb je best regelmatig wanneer je klein bent
En gewoon mannen die zeggen 'grr wil jou alle kanten op gooien![]()
![]()
'
echt gezellig
hoe is nootmans dan? (inb4 jou maar dan dommer)quote:Op donderdag 4 april 2019 15:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jawel, naatje is net 2nutz maar dan slimmer.
jou maar dan slimmerquote:Op donderdag 4 april 2019 15:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoe is nootmans dan? (inb4 jou maar dan dommer)
haha je zit te carenquote:Op donderdag 4 april 2019 15:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In een van de omliggende dorpen hierquote:
Hij is vrij achterlijk ja, maar verder:quote:Op donderdag 4 april 2019 15:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@2NutZquote:Op donderdag 4 april 2019 15:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij is vrij achterlijk ja, maar verder:
Altijd op de voorgrond willen treden.
Eigen wereldbeeld op willen dringen.
Vallen over woorden.
Irritant.
Etcetc.
haha #gepakt #oepsquote:Op donderdag 4 april 2019 15:52 schreef HPLC het volgende:
m'n collega zei net al: ik hoorde je wel lachen
Afgezien van dikgedrukte statement wel eensquote:Op donderdag 4 april 2019 15:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij is vrij achterlijk ja, maar verder:
Altijd op de voorgrond willen treden.
Eigen wereldbeeld op willen dringen.
Vallen over woorden.
Irritant.
Etcetc.
quote:Op donderdag 4 april 2019 15:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is dit een grap dat ze zo plat als een kast is
@2NutZquote:Op donderdag 4 april 2019 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Afgezien van dikgedrukte statement wel eens
no soup for youquote:Op donderdag 4 april 2019 15:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mag ik vragen als jij je bakkes kan houden
ik hoop dat je ontslagen wordtquote:Op donderdag 4 april 2019 15:56 schreef HPLC het volgende:
ik ga hem net zolang mentionen totdat ie hier is en niet langer doet alsof hij belangrijk is op zijn werk
quote:Op donderdag 4 april 2019 15:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hoe voelt het nou? om blauw te zijn?
godverdomme, ben je ineens niet meer de grootste blauwe debielquote:Op donderdag 4 april 2019 15:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
hahaquote:Op donderdag 4 april 2019 15:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja en hopelijk vaker dronken dan nuchter
beide?quote:Op donderdag 4 april 2019 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
al bezet, kan wel uithalen en opnieuw doen
afknapper ditquote:Op donderdag 4 april 2019 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
al bezet, kan wel uithalen en opnieuw doen
net gekeken en behalve de paar kinderachtige HAHA NIEUWE MOD LATEN WE TERINGTOPICS OPENEN HEUUJJJ sluiten heeft hij nog geen ene flikker uitgevoerdquote:Op donderdag 4 april 2019 15:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zie dit als complimentquote:Op donderdag 4 april 2019 15:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
godverdomme, ben je ineens niet meer de grootste blauwe debiel
@2NutZquote:Op donderdag 4 april 2019 15:56 schreef HPLC het volgende:
ik ga hem net zolang mentionen totdat ie hier is en niet langer doet alsof hij belangrijk is op zijn werk
Er is vrij weinig te doen ook op F&L, dus jaquote:Op donderdag 4 april 2019 15:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net gekeken en behalve de paar kinderachtige HAHA NIEUWE MOD LATEN WE TERINGTOPICS OPENEN HEUUJJJ sluiten heeft hij nog geen ene flikker uitgevoerd
Heb je sekiro al platinum?quote:Op donderdag 4 april 2019 15:59 schreef Der_Mann het volgende:
oh ik zie dat @:driepink meedeed met die kinderachtige topics maken, mijn excuus
waarom niet gewoon slotje net als bij YNG danquote:Op donderdag 4 april 2019 16:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er is vrij weinig te doen ook op F&L, dus ja
Omdat er nog steeds wel met inhoud wordt gepost daar.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom niet gewoon slotje net als bij YNG dan
dat weet ik nietquote:
hoe gaat het echt met jequote:Op donderdag 4 april 2019 16:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat er nog steeds wel met inhoud wordt gepost daar.
jaquote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 16:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja bij het juiste gezicht is dit mooi. Het zoent wel heel irritant.
je moet het spel 4 keer uitspelen om de platinum uit te halen, zeg tegen je vriend dat hij een baan moet zoekenquote:Op donderdag 4 april 2019 16:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat? Iemand die ik ken heeft al platinum hoor
Ja oor is altijd chill. Wil tragus opnieuw laten zetten, die zit te ver naar buiten maar heb geen zin in het herstel.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat weet ik nietben eigenlijk klaar maar heb gewoon zin in een nieuwe.
Alleen die eskimo die ik net postte zou ik nog wel willen maar denk dat die redelijk in de weg zit op momenten en vind dat ik wel max heb in mn gezicht
Misschien oor ofzo
Mehh, maar voelt ook zo kut om dan je oude eruit te halenquote:Op donderdag 4 april 2019 16:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja oor is altijd chill. Wil tragus opnieuw laten zetten, die zit te ver naar buiten maar heb geen zin in het herstel.
Struggles.
Hey vertel eens wat je vandaag allemaal gedaan hebt en gaat doenquote:
Correct echter zijn alle leuke mensen behalve herman hier weg, dus ja... dan maar werken hequote:
Een simpele, maar toch moeilijke vraag om te beantwoorden: "Hoe gaat het met je?"quote:Op donderdag 4 april 2019 16:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zit me nu dus af te vragen of dit gemeend is of niet, maar:
gaat wel goed
quote:Op donderdag 4 april 2019 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Correct echter zijn alle leuke mensen behalve herman hier weg, dus ja... dan maar werken he
Mention me maar weer als tardis en noel terug zijn.
@2NutZquote:Op donderdag 4 april 2019 16:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hey vertel eens wat je vandaag allemaal gedaan hebt en gaat doen
Wahxt ik al de hele dag op
goeie timing, ik ga nu ook wegquote:Op donderdag 4 april 2019 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Correct echter zijn alle leuke mensen behalve herman hier weg, dus ja... dan maar werken he
Later, makker!quote:
Ik zei tardis EN noel...quote:
Dit is zeker een copy/pasta, komt me bekend voorquote:Op donderdag 4 april 2019 16:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een simpele, maar toch moeilijke vraag om te beantwoorden: "Hoe gaat het met je?"
Waarom, zul je misschien denken. Deze vraag beantwoorden we vaak met 'goed'. Natuurlijk kan het ook daadwerkelijk goed met je gaan op dat moment, maar vaak gebruiken we dit woord ook om onze ware gevoelens en emoties te verbergen. Kortom: we zijn niet eerlijk tegenover onze familie, vrienden en een ieder die deze vraag stelt aan ons.
DUS: Durf jij altijd eerlijk te vertellen hoe het op dat moment met je gaat? Of zeg jij eigenlijk altijd standaard 'goed', ook al voel je jezelf rot, depressief of verdrietig?
Én natuurlijk, niet te vergeten, ... Hoe gaat het nu met jou?
Hard2get voor crack weer.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
YNG / [VRAAG] Hoe gaat het met je?quote:Op donderdag 4 april 2019 16:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit is zeker een copy/pasta, komt me bekend voor
weenie, twijfel soms over industrial maar is meteen zo heftig.. En twijfel soms ook over over conch of (forward ) helix .quote:
Hmm, okquote:Op donderdag 4 april 2019 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Later, makker!
[..]
Ik zei tardis EN noel...
Lol..quote:Op donderdag 4 april 2019 16:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je moet het spel 4 keer uitspelen om de platinum uit te halen, zeg tegen je vriend dat hij een baan moet zoeken
quote:Op donderdag 4 april 2019 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Later, makker!
[..]
Ik zei tardis EN noel...
Checkquote:
Oh ik alleen is niet goed genoegquote:Op donderdag 4 april 2019 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Later, makker!
[..]
Ik zei tardis EN noel...
Awh, die edit, kleine jongens worden grootquote:Op donderdag 4 april 2019 16:09 schreef Solotovski het volgende:
Pffffddd nieuwe gast op kantoor he wat een enorm simpel ei
Sws dat ie vroeger is gepest
Je bent niet meer wat je geweest was zullen we maar zeggen....quote:Op donderdag 4 april 2019 16:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh ik alleen is niet goed genoeg
Jaaaa daar is hijquote:Op donderdag 4 april 2019 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent niet meer wat je geweest was zullen we maar zeggen....
Nootmans, waarom zie ik jou nu pas?quote:Op donderdag 4 april 2019 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
lekker natquote:Op donderdag 4 april 2019 16:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Brrrrr weer net op tijd thuis, begint hier alweer te regenen
Ik ga uit als een nachtkaarsquote:Op donderdag 4 april 2019 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, straks maar even weer mijn gele regen jas aan en rode laarsjes en door het bos heen prakkenquote:
Vorig jaar had je nog het woord van het jaar bedacht, dus je zult altijd mijn held blijvenquote:Op donderdag 4 april 2019 16:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ga uit als een nachtkaars
Vergane glorie
Opdat wij nooit vergeten hansiequote:Op donderdag 4 april 2019 16:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vorig jaar had je nog het woord van het jaar bedacht, dus je zult altijd mijn held blijven
Ik ook vriendquote:Op donderdag 4 april 2019 16:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ga uit als een nachtkaars
Vergane glorie
quote:
Yoquote:Op donderdag 4 april 2019 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nootmans, waarom zie ik jou nu pas?
Man man man.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook vriend
[..]
[..]
Yoomdat ik hier nu weer eens post
Gewoon niet vragen maar doen dus.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:21 schreef Solotovski het volgende:
Gvd wilde potje darten met collega dus vraag zo aan die nieuwe ok kun je t ff half uurtje alleen af hier
Nee
Doet iedereen ook bij je zusjequote:Op donderdag 4 april 2019 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon niet vragen maar doen dus.
weet je trouwens zeker dat het niet komt door afwezigheid van users als @Flippiee en @Already_in_use dat je niet in SC post?quote:Op donderdag 4 april 2019 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook vriend
[..]
[..]
Yoomdat ik hier nu weer eens post
Niet iedereen loopt zijn pik achterna zoals jij he..quote:Op donderdag 4 april 2019 16:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
weet je trouwens zeker dat het niet komt door afwezigheid van users als @:flippiee en @:already_in_use dat je niet in SC post?
Oh, ik dacht omdat je ONZ zat was.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Niet iedereen loopt zijn pik achterna zoals jij he..
Ik post nu gewoon liever hier, terwijl hier voornamelijk lelijke mannen zitten
jij loopt echt wel je pink achternaquote:Op donderdag 4 april 2019 16:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik post nu liever hier, omdat ik o.a. ONZ zat ben..quote:Op donderdag 4 april 2019 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht omdat je ONZ zat was.
quote:Op donderdag 4 april 2019 16:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij loopt echt wel je pink achterna
Hahahaha ja zo is ie hequote:Op donderdag 4 april 2019 16:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch, ei.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik post nu liever hier, omdat ik o.a. ONZ zat ben..
Boffen wij evenquote:Op donderdag 4 april 2019 16:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik post nu liever hier, omdat ik o.a. ONZ zat ben..
Niet iedereen, maar @2NutZ welquote:Op donderdag 4 april 2019 16:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Oh, ja komt door afwezigheid van flippiee in ONZ SC dat ik hier nog weinig post.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
weet je trouwens zeker dat het niet komt door afwezigheid van users als @:flippiee en @:already_in_use dat je niet in SC post?
Zie ik hier een vleugje gecarequote:Op donderdag 4 april 2019 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh, ja komt door afwezigheid van flippiee in ONZ SC dat ik hier nog weinig post.
Ik zei "SC", niet gespecificeerd naar ONZ/KLB, als we dan toch gaan vallen over woordenquote:Op donderdag 4 april 2019 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh, ja komt door afwezigheid van flippiee in ONZ SC dat ik hier nog weinig post.
Jonge, dit was gewoon jouw doel.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zei "SC", niet gespecificeerd naar ONZ/KLB, als we dan toch gaan vallen over woorden
Hij zegt altijd dat ie me niet magquote:Op donderdag 4 april 2019 16:28 schreef McGrath het volgende:
is 2nutz de sc binnen gewandeld om hplc te pleasen?
Oh excuses dan wist ook niet dat AIU en flippiee hier wel regelmatig postten.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zei "SC", niet gespecificeerd naar ONZ/KLB, als we dan toch gaan vallen over woorden
Hey nog een stalker, leuk...quote:
Nee, juist nietquote:Op donderdag 4 april 2019 16:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
en daar krijg jij een strakke plasser van?
Betraptquote:Op donderdag 4 april 2019 16:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jonge, dit was gewoon jouw doel.
Jij houdt hiervan
Over wie heb je het ?quote:Op donderdag 4 april 2019 16:38 schreef Elan het volgende:
Kunnen jullie je topicmongooltjes aan de ketting houden? Vriendelijk dank!
Die lui komen uit de onzscquote:Op donderdag 4 april 2019 16:38 schreef Elan het volgende:
Kunnen jullie je topicmongooltjes aan de ketting houden? Vriendelijk dank!
Ja op zich alles wat je noemt ook wel, maar heb echt geen zin in al die pijn erna.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
weenie, twijfel soms over industrial maar is meteen zo heftig.. En twijfel soms ook over over conch of (forward ) helix .
Jij nog meer wensen dan
Ik spaar je.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Had een harde moedergrap verwacht trouwens
Pijn erna vind ik ook vervelender dan piercen zelf. En niet chill kunnen slapenquote:Op donderdag 4 april 2019 16:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja op zich alles wat je noemt ook wel, maar heb echt geen zin in al die pijn erna.
Ja en een derde gaatje erbij. Op zich is dat zo gepiept.
Smurfen komen ook van rechtsquote:Op donderdag 4 april 2019 17:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè, je weet nooit wat in die 5 minuten kan gebeuren.
omdat blauw staat voor rechts zekerquote:Op donderdag 4 april 2019 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Smurfen komen ook van rechts
En dan is het weekendquote:
Ik heb weleens een erfenis geweigerd. Dat werd niet zo in dank afgenomen.quote:
was zeker een kapotte bank ofzoquote:Op donderdag 4 april 2019 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb weleens een erfenis geweigerd. Dat werd niet zo in dank afgenomen.
waarom niet?quote:Op donderdag 4 april 2019 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb weleens een erfenis geweigerd. Dat werd niet zo in dank afgenomen.
Racisme, TRquote:
JE KRIJGT HET MAAR, dit dat zus zo.....quote:
Dat dachten we ook van vkquote:Op donderdag 4 april 2019 17:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
IK DIEN NU MIJN ONTSLAG IN
Nee, ik heb een ruggengraat
Ik ook niet. Heeft de rest ook weer wat meer tochquote:Op donderdag 4 april 2019 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JE KRIJGT HET MAAR, dit dat zus zo.....
Je kent het wel. Snap niet dat mensen zich daar zo over op kunnen winden, maar goed.
Die hebben nu weer een wet aangenomen dat om uitstel gevraagd moet worden door Mayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou je denken ja.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heeft de rest ook weer wat meer toch
maar ik was er niet eensquote:Op donderdag 4 april 2019 17:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Echt een verademing, jullie waren zo lief aan het doen.. Dat trok ik echt even niet meer
Ja prima, zal wel weer een paar notes erbij hebben, maar af en toe moet je je stekkie verdedigen ofzo tochquote:
Kan ik trots op je zijn of moet ik boos op je worden?quote:Op donderdag 4 april 2019 17:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja prima, zal wel weer een paar notes erbij hebben, maar af en toe moet je je stekkie verdedigen ofzo toch
Je kunt toch in mijn notes kijken. Ik vond het best een goeie van mezelfquote:Op donderdag 4 april 2019 17:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Kan ik trots op je zijn of moet ik boos op je worden?
Manmanmanquote:Op donderdag 4 april 2019 17:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je kunt toch in mijn notes kijken. Ik vond het best een goeie van mezelf
ja man, zoveel glitterquote:Op donderdag 4 april 2019 17:53 schreef Crack_ het volgende:
Ohdamn ik zie nu iemand zn bruiloft en is beste bruiloft die ik ooit heb gezien
https://www.instagram.com/p/Bv1NpKRA-Hq/
sowieso mega vet werk wat die gast doet
quote:Op donderdag 4 april 2019 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die hebben nu weer een wet aangenomen dat om uitstel gevraagd moet worden door MaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ben al met dekentje op de bank geploft. Dan is het klaar. Heb ook etentje en borrelen afgezegd.quote:
Je klinkt zo depressiefquote:Op donderdag 4 april 2019 18:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ben al met dekentje op de bank geploft. Dan is het klaar. Heb ook etentje en borrelen afgezegd.
Geen zin meer.
Ja ben ook beetje klaar even met continu vanalles moeten doen.quote:
Gelukkig, maakte me al zorgenquote:Op donderdag 4 april 2019 18:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ben ook beetje klaar even met continu vanalles moeten doen.
Maar zit gewoon te zeiken joh straks is het weer zomer en dan is alles weer leuk.
nooit doen, het is maar een fok!erquote:Op donderdag 4 april 2019 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig, maakte me al zorgen
Hier ben ikquote:Op donderdag 4 april 2019 18:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar wel een knappe en leuke
Gewoon bijna einde van het schooljaar. Komt good.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig, maakte me al zorgen
👊quote:Op donderdag 4 april 2019 18:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon bijna einde van het schooljaar. Komt good.
Van je erfenis?quote:Op donderdag 4 april 2019 18:18 schreef Flamarande het volgende:
Denk dat ik een paar maanden naar Zuid Afrika ga
Langer mag ookquote:Op donderdag 4 april 2019 18:18 schreef Flamarande het volgende:
Ga je dan weer in je eentje omdat je geen vrienden hebtquote:Op donderdag 4 april 2019 18:18 schreef Flamarande het volgende:
anders ga jij lekker mee joh, sturen we gelijk sbs6 er achteraanquote:Op donderdag 4 april 2019 18:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga je dan weer in je eentje omdat je geen vrienden hebt
Wat is dit danquote:Op donderdag 4 april 2019 18:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
anders ga jij lekker mee joh, sturen we gelijk sbs6 er achteraan
Normaal doen, speknekquote:
Moet je paar klappen op die bolle ogen van jequote:
graag, hoef ik jouw grafposts niet meer te lezenquote:Op donderdag 4 april 2019 18:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet je paar klappen op die bolle ogen van je
mag ik toekijken?quote:Op donderdag 4 april 2019 18:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet je paar klappen op die bolle ogen van je
Heb jullie tochquote:Op donderdag 4 april 2019 18:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die kun jij sowieso niet lezen met die schele bakkes van jequote:Op donderdag 4 april 2019 18:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
graag, hoef ik jouw grafposts niet meer te lezen
Rtquote:Op donderdag 4 april 2019 19:02 schreef xcachet het volgende:
Ik vind alleen reizen echt super chill anders.
oh, nu wordt het gemeenquote:Op donderdag 4 april 2019 18:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die kun jij sowieso niet lezen met die schele bakkes van je
Ja toch lekker fokken vanuit je hotelkamerquote:Op donderdag 4 april 2019 19:02 schreef xcachet het volgende:
Ik vind alleen reizen echt super chill anders.
Ja kan er ook een huis van kopen, verhuren aan studenten en daar stoer mee doen maar heb er liever alleen zelf plezier vanquote:Op donderdag 4 april 2019 19:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lekker genieten van andermans dood, leuk
af en toe een beetje met de stokbrood van Pierre spelenquote:Op donderdag 4 april 2019 19:24 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja toch lekker fokken vanuit je hotelkamer
Savagequote:Op donderdag 4 april 2019 18:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |