Nootmans, waarom zie ik jou nu pas?quote:Op donderdag 4 april 2019 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent niet meer wat je geweest was zullen we maar zeggen....
lekker natquote:Op donderdag 4 april 2019 16:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Brrrrr weer net op tijd thuis, begint hier alweer te regenen
Ik ga uit als een nachtkaarsquote:Op donderdag 4 april 2019 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent niet meer wat je geweest was zullen we maar zeggen....
Ja, straks maar even weer mijn gele regen jas aan en rode laarsjes en door het bos heen prakkenquote:
Vorig jaar had je nog het woord van het jaar bedacht, dus je zult altijd mijn held blijvenquote:Op donderdag 4 april 2019 16:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ga uit als een nachtkaars
Vergane glorie
Opdat wij nooit vergeten hansiequote:Op donderdag 4 april 2019 16:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vorig jaar had je nog het woord van het jaar bedacht, dus je zult altijd mijn held blijven
Ik ook vriendquote:Op donderdag 4 april 2019 16:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ga uit als een nachtkaars
Vergane glorie
quote:
Yoquote:Op donderdag 4 april 2019 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nootmans, waarom zie ik jou nu pas?
Man man man.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook vriend
[..]
[..]
Yoomdat ik hier nu weer eens post
Gewoon niet vragen maar doen dus.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:21 schreef Solotovski het volgende:
Gvd wilde potje darten met collega dus vraag zo aan die nieuwe ok kun je t ff half uurtje alleen af hier
Nee
Doet iedereen ook bij je zusjequote:Op donderdag 4 april 2019 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon niet vragen maar doen dus.
weet je trouwens zeker dat het niet komt door afwezigheid van users als @Flippiee en @Already_in_use dat je niet in SC post?quote:Op donderdag 4 april 2019 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook vriend
[..]
[..]
Yoomdat ik hier nu weer eens post
Niet iedereen loopt zijn pik achterna zoals jij he..quote:Op donderdag 4 april 2019 16:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
weet je trouwens zeker dat het niet komt door afwezigheid van users als @:flippiee en @:already_in_use dat je niet in SC post?
Oh, ik dacht omdat je ONZ zat was.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Niet iedereen loopt zijn pik achterna zoals jij he..
Ik post nu gewoon liever hier, terwijl hier voornamelijk lelijke mannen zitten
jij loopt echt wel je pink achternaquote:Op donderdag 4 april 2019 16:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik post nu liever hier, omdat ik o.a. ONZ zat ben..quote:Op donderdag 4 april 2019 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht omdat je ONZ zat was.
quote:Op donderdag 4 april 2019 16:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij loopt echt wel je pink achterna
Hahahaha ja zo is ie hequote:Op donderdag 4 april 2019 16:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch, ei.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik post nu liever hier, omdat ik o.a. ONZ zat ben..
Boffen wij evenquote:Op donderdag 4 april 2019 16:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik post nu liever hier, omdat ik o.a. ONZ zat ben..
Niet iedereen, maar @2NutZ welquote:Op donderdag 4 april 2019 16:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Oh, ja komt door afwezigheid van flippiee in ONZ SC dat ik hier nog weinig post.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
weet je trouwens zeker dat het niet komt door afwezigheid van users als @:flippiee en @:already_in_use dat je niet in SC post?
Zie ik hier een vleugje gecarequote:Op donderdag 4 april 2019 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh, ja komt door afwezigheid van flippiee in ONZ SC dat ik hier nog weinig post.
Ik zei "SC", niet gespecificeerd naar ONZ/KLB, als we dan toch gaan vallen over woordenquote:Op donderdag 4 april 2019 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh, ja komt door afwezigheid van flippiee in ONZ SC dat ik hier nog weinig post.
Jonge, dit was gewoon jouw doel.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zei "SC", niet gespecificeerd naar ONZ/KLB, als we dan toch gaan vallen over woorden
Hij zegt altijd dat ie me niet magquote:Op donderdag 4 april 2019 16:28 schreef McGrath het volgende:
is 2nutz de sc binnen gewandeld om hplc te pleasen?
Oh excuses dan wist ook niet dat AIU en flippiee hier wel regelmatig postten.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zei "SC", niet gespecificeerd naar ONZ/KLB, als we dan toch gaan vallen over woorden
Hey nog een stalker, leuk...quote:
Nee, juist nietquote:Op donderdag 4 april 2019 16:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
en daar krijg jij een strakke plasser van?
Betraptquote:Op donderdag 4 april 2019 16:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jonge, dit was gewoon jouw doel.
Jij houdt hiervan
Over wie heb je het ?quote:Op donderdag 4 april 2019 16:38 schreef Elan het volgende:
Kunnen jullie je topicmongooltjes aan de ketting houden? Vriendelijk dank!
Die lui komen uit de onzscquote:Op donderdag 4 april 2019 16:38 schreef Elan het volgende:
Kunnen jullie je topicmongooltjes aan de ketting houden? Vriendelijk dank!
Ja op zich alles wat je noemt ook wel, maar heb echt geen zin in al die pijn erna.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
weenie, twijfel soms over industrial maar is meteen zo heftig.. En twijfel soms ook over over conch of (forward ) helix .
Jij nog meer wensen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |