ja man, zoveel glitterquote:Op donderdag 4 april 2019 17:53 schreef Crack_ het volgende:
Ohdamn ik zie nu iemand zn bruiloft en is beste bruiloft die ik ooit heb gezien
https://www.instagram.com/p/Bv1NpKRA-Hq/
sowieso mega vet werk wat die gast doet
quote:Op donderdag 4 april 2019 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die hebben nu weer een wet aangenomen dat om uitstel gevraagd moet worden door MaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ben al met dekentje op de bank geploft. Dan is het klaar. Heb ook etentje en borrelen afgezegd.quote:
Je klinkt zo depressiefquote:Op donderdag 4 april 2019 18:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ben al met dekentje op de bank geploft. Dan is het klaar. Heb ook etentje en borrelen afgezegd.
Geen zin meer.
Ja ben ook beetje klaar even met continu vanalles moeten doen.quote:
Gelukkig, maakte me al zorgenquote:Op donderdag 4 april 2019 18:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ben ook beetje klaar even met continu vanalles moeten doen.
Maar zit gewoon te zeiken joh straks is het weer zomer en dan is alles weer leuk.
nooit doen, het is maar een fok!erquote:Op donderdag 4 april 2019 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig, maakte me al zorgen
Hier ben ikquote:Op donderdag 4 april 2019 18:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar wel een knappe en leuke
Gewoon bijna einde van het schooljaar. Komt good.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig, maakte me al zorgen
👊quote:Op donderdag 4 april 2019 18:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon bijna einde van het schooljaar. Komt good.
Van je erfenis?quote:Op donderdag 4 april 2019 18:18 schreef Flamarande het volgende:
Denk dat ik een paar maanden naar Zuid Afrika ga
Langer mag ookquote:Op donderdag 4 april 2019 18:18 schreef Flamarande het volgende:
Ga je dan weer in je eentje omdat je geen vrienden hebtquote:Op donderdag 4 april 2019 18:18 schreef Flamarande het volgende:
anders ga jij lekker mee joh, sturen we gelijk sbs6 er achteraanquote:Op donderdag 4 april 2019 18:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga je dan weer in je eentje omdat je geen vrienden hebt
Wat is dit danquote:Op donderdag 4 april 2019 18:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
anders ga jij lekker mee joh, sturen we gelijk sbs6 er achteraan
Normaal doen, speknekquote:
Moet je paar klappen op die bolle ogen van jequote:
graag, hoef ik jouw grafposts niet meer te lezenquote:Op donderdag 4 april 2019 18:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet je paar klappen op die bolle ogen van je
mag ik toekijken?quote:Op donderdag 4 april 2019 18:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet je paar klappen op die bolle ogen van je
Heb jullie tochquote:Op donderdag 4 april 2019 18:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga je dan weer in je eentje omdat je geen vrienden hebt
Die kun jij sowieso niet lezen met die schele bakkes van jequote:Op donderdag 4 april 2019 18:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
graag, hoef ik jouw grafposts niet meer te lezen
Rtquote:Op donderdag 4 april 2019 19:02 schreef xcachet het volgende:
Ik vind alleen reizen echt super chill anders.
oh, nu wordt het gemeenquote:Op donderdag 4 april 2019 18:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die kun jij sowieso niet lezen met die schele bakkes van je
Ja toch lekker fokken vanuit je hotelkamerquote:Op donderdag 4 april 2019 19:02 schreef xcachet het volgende:
Ik vind alleen reizen echt super chill anders.
Ja kan er ook een huis van kopen, verhuren aan studenten en daar stoer mee doen maar heb er liever alleen zelf plezier vanquote:Op donderdag 4 april 2019 19:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lekker genieten van andermans dood, leuk
af en toe een beetje met de stokbrood van Pierre spelenquote:Op donderdag 4 april 2019 19:24 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja toch lekker fokken vanuit je hotelkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |