'het is donderdag'quote:Op donderdag 4 april 2019 15:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nu ben ik in de war
Als De Likt tussen 9-16 april valt, kan ik niet, anders wil ik wel mee.
Wil je nou alleen naar De Likt of nietquote:Op donderdag 4 april 2019 15:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'het is donderdag'
'ohnee toch niet het is over twee weken'
Heeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuh?!?!?!![]()
![]()
Nee, maar ga wel liever alleen dan samen met jouquote:Op donderdag 4 april 2019 15:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wil je nou alleen naar De Likt of niet
waarom nietquote:Op donderdag 4 april 2019 15:40 schreef McGrath het volgende:
waarom staat er een rijstwafel in de OP?
en met mij?quote:Op donderdag 4 april 2019 15:39 schreef Crack_ het volgende:
Wow dat klinkt lulligmaar ik wil naar De Likt, ik wil niet meeten en daar mn energie in stoppen en leuk moeten doen en dan minder tijd en aandacht hebben voor De Likt
![]()
Of ik koop een kaartje, en jij koopt een kaartje, gaan we allebei alleen en als je dan een idioot ziet dansen kan je daarop afstappen en zeggen: hé, ben jij toevallig naatje?quote:Op donderdag 4 april 2019 15:39 schreef Crack_ het volgende:
Wow dat klinkt lulligmaar ik wil naar De Likt, ik wil niet meeten en daar mn energie in stoppen en leuk moeten doen en dan minder tijd en aandacht hebben voor De Likt
![]()
Hahahaha hatseeequote:Op donderdag 4 april 2019 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar ga wel liever alleen dan samen met jou
mag ik mee?quote:Op donderdag 4 april 2019 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar ga wel liever alleen dan samen met jou
waarom focus je op de rijstwafel ipv de dikke tietenquote:Op donderdag 4 april 2019 15:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom van alle willekeurige dingen, een rijstwafel
samequote:
ja of ik heb daar absoluut geen zin in en dacht dat ik dat zo best duidelijk zeiquote:Op donderdag 4 april 2019 15:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Of ik koop een kaartje, en jij koopt een kaartje, gaan we allebei alleen en als je dan een idioot ziet dansen kan je daarop afstappen en zeggen: hé, ben jij toevallig naatje?
de dikke tieten heb ik allang in me opgenomen, die rijstwafel blijft een beetje aan het oppervlakte hangenquote:Op donderdag 4 april 2019 15:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom focus je op de rijstwafel ipv de dikke tieten
Haha hahhq ga door ga doorquote:Op donderdag 4 april 2019 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
same
[..]
ja of ik heb daar absoluut geen zin in en dacht dat ik dat zo best duidelijk zei
Jeetje crackquote:Op donderdag 4 april 2019 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
same
[..]
ja of ik heb daar absoluut geen zin in en dacht dat ik dat zo best duidelijk zei
vind je de bruine boterham wel in het totaalplaatje passenquote:Op donderdag 4 april 2019 15:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
de dikke tieten heb ik allang in me opgenomen, die rijstwafel blijft een beetje aan het oppervlakte hangen
Misschien doe je het onbewust, laatst ook bij de keith flint memorial rave iemand die me zei: "Ja, zoals jij danst, ja"quote:Op donderdag 4 april 2019 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
same
[..]
dat doe je omdat dat hplc zijn lievelingsgerecht isquote:Op donderdag 4 april 2019 15:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind je de bruine boterham wel in het totaalplaatje passen
gingen je borsten maar naar de volwassenwereld HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 4 april 2019 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kom anders naar de volwassenwereld, teringzeg
ik doe echt helemaal niks voor hansquote:Op donderdag 4 april 2019 15:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat doe je omdat dat hplc zijn lievelingsgerecht is
echt hequote:Op donderdag 4 april 2019 15:43 schreef naatje_1 het volgende:
Maar als je met niemand hier wil, waarom vraag je het dan überhaupt
Hou ff je bijdehante babysmoel tegen me jaquote:Op donderdag 4 april 2019 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kom anders naar de volwassenwereld, teringzeg
borsten zijn voor kinderen, niet voor vieze mannetjesquote:Op donderdag 4 april 2019 15:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gingen je borsten maar naar de volwassenwereld HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op donderdag 4 april 2019 15:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik doe echt helemaal niks voor hans
wat lul jij nou gekquote:Op donderdag 4 april 2019 15:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
borsten zijn voor kinderen, niet voor vieze mannetjes
Nah totaal nietquote:Op donderdag 4 april 2019 15:45 schreef scrupuleus het volgende:
Crack en naatje passen wel bij elkaar
quote:Op donderdag 4 april 2019 15:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gingen je borsten maar naar de volwassenwereld HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
sowquote:Op donderdag 4 april 2019 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Iemand begon laatst over dat ik veel geld zou kunnen verdienen als hoer, dus ik dacht oh wow nice compliment![]()
en daarna 'ja gewoon doen alsof je heel jong bent en damn met jouw lichaam lukt dat zo en genoeg mensen die dat willen'
oh. Ja.
jezusquote:Op donderdag 4 april 2019 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Iemand begon laatst over dat ik veel geld zou kunnen verdienen als hoer, dus ik dacht oh wow nice compliment![]()
en daarna 'ja gewoon doen alsof je heel jong bent en damn met jouw lichaam lukt dat zo en genoeg mensen die dat willen'
oh. Ja.
Hahahahahaha ha raap me opquote:Op donderdag 4 april 2019 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
oh. Ja.
beide infantiel?quote:Op donderdag 4 april 2019 15:45 schreef scrupuleus het volgende:
Crack en naatje passen wel bij elkaar
quote:Op donderdag 4 april 2019 15:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zei al, ik heb geen gevoel mee, zou je gevoelloos alle hoeken van de kamer laten zien
was toch een topic van een gast in de sportschool die geil werd van een chinees meisje dat op een 9 jarig jongetje leekquote:Op donderdag 4 april 2019 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
oh. Ja.
quote:Op donderdag 4 april 2019 15:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
was toch een topic van een gast in de sportschool die geil werd van een chinees meisje dat op een 9 jarig jongetje leek
Waar?quote:Op donderdag 4 april 2019 14:38 schreef Solotovski het volgende:
Vanavond weer meedoen met de zoveel maandelijkse pubquiz
dat zei ik net ookquote:Op donderdag 4 april 2019 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]maar die creeps heb je best regelmatig wanneer je klein bent
En gewoon mannen die zeggen 'grr wil jou alle kanten op gooien![]()
![]()
'
echt gezellig
hoe is nootmans dan? (inb4 jou maar dan dommer)quote:Op donderdag 4 april 2019 15:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jawel, naatje is net 2nutz maar dan slimmer.
jou maar dan slimmerquote:Op donderdag 4 april 2019 15:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoe is nootmans dan? (inb4 jou maar dan dommer)
haha je zit te carenquote:Op donderdag 4 april 2019 15:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In een van de omliggende dorpen hierquote:
Hij is vrij achterlijk ja, maar verder:quote:Op donderdag 4 april 2019 15:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@2NutZquote:Op donderdag 4 april 2019 15:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij is vrij achterlijk ja, maar verder:
Altijd op de voorgrond willen treden.
Eigen wereldbeeld op willen dringen.
Vallen over woorden.
Irritant.
Etcetc.
haha #gepakt #oepsquote:Op donderdag 4 april 2019 15:52 schreef HPLC het volgende:
m'n collega zei net al: ik hoorde je wel lachen
Afgezien van dikgedrukte statement wel eensquote:Op donderdag 4 april 2019 15:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij is vrij achterlijk ja, maar verder:
Altijd op de voorgrond willen treden.
Eigen wereldbeeld op willen dringen.
Vallen over woorden.
Irritant.
Etcetc.
quote:Op donderdag 4 april 2019 15:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is dit een grap dat ze zo plat als een kast is
@2NutZquote:Op donderdag 4 april 2019 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Afgezien van dikgedrukte statement wel eens
no soup for youquote:Op donderdag 4 april 2019 15:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mag ik vragen als jij je bakkes kan houden
ik hoop dat je ontslagen wordtquote:Op donderdag 4 april 2019 15:56 schreef HPLC het volgende:
ik ga hem net zolang mentionen totdat ie hier is en niet langer doet alsof hij belangrijk is op zijn werk
quote:Op donderdag 4 april 2019 15:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hoe voelt het nou? om blauw te zijn?
godverdomme, ben je ineens niet meer de grootste blauwe debielquote:Op donderdag 4 april 2019 15:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
hahaquote:Op donderdag 4 april 2019 15:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja en hopelijk vaker dronken dan nuchter
beide?quote:Op donderdag 4 april 2019 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
al bezet, kan wel uithalen en opnieuw doen
afknapper ditquote:Op donderdag 4 april 2019 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
al bezet, kan wel uithalen en opnieuw doen
net gekeken en behalve de paar kinderachtige HAHA NIEUWE MOD LATEN WE TERINGTOPICS OPENEN HEUUJJJ sluiten heeft hij nog geen ene flikker uitgevoerdquote:Op donderdag 4 april 2019 15:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zie dit als complimentquote:Op donderdag 4 april 2019 15:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
godverdomme, ben je ineens niet meer de grootste blauwe debiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |