'het is donderdag'quote:Op donderdag 4 april 2019 15:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nu ben ik in de war
Als De Likt tussen 9-16 april valt, kan ik niet, anders wil ik wel mee.
Wil je nou alleen naar De Likt of nietquote:Op donderdag 4 april 2019 15:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'het is donderdag'
'ohnee toch niet het is over twee weken'
Heeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuh?!?!?!![]()
![]()
Nee, maar ga wel liever alleen dan samen met jouquote:Op donderdag 4 april 2019 15:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wil je nou alleen naar De Likt of niet
waarom nietquote:Op donderdag 4 april 2019 15:40 schreef McGrath het volgende:
waarom staat er een rijstwafel in de OP?
en met mij?quote:Op donderdag 4 april 2019 15:39 schreef Crack_ het volgende:
Wow dat klinkt lulligmaar ik wil naar De Likt, ik wil niet meeten en daar mn energie in stoppen en leuk moeten doen en dan minder tijd en aandacht hebben voor De Likt
![]()
Of ik koop een kaartje, en jij koopt een kaartje, gaan we allebei alleen en als je dan een idioot ziet dansen kan je daarop afstappen en zeggen: hé, ben jij toevallig naatje?quote:Op donderdag 4 april 2019 15:39 schreef Crack_ het volgende:
Wow dat klinkt lulligmaar ik wil naar De Likt, ik wil niet meeten en daar mn energie in stoppen en leuk moeten doen en dan minder tijd en aandacht hebben voor De Likt
![]()
Hahahaha hatseeequote:Op donderdag 4 april 2019 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar ga wel liever alleen dan samen met jou
mag ik mee?quote:Op donderdag 4 april 2019 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar ga wel liever alleen dan samen met jou
waarom focus je op de rijstwafel ipv de dikke tietenquote:Op donderdag 4 april 2019 15:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom van alle willekeurige dingen, een rijstwafel
samequote:
ja of ik heb daar absoluut geen zin in en dacht dat ik dat zo best duidelijk zeiquote:Op donderdag 4 april 2019 15:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Of ik koop een kaartje, en jij koopt een kaartje, gaan we allebei alleen en als je dan een idioot ziet dansen kan je daarop afstappen en zeggen: hé, ben jij toevallig naatje?
de dikke tieten heb ik allang in me opgenomen, die rijstwafel blijft een beetje aan het oppervlakte hangenquote:Op donderdag 4 april 2019 15:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom focus je op de rijstwafel ipv de dikke tieten
Haha hahhq ga door ga doorquote:Op donderdag 4 april 2019 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
same
[..]
ja of ik heb daar absoluut geen zin in en dacht dat ik dat zo best duidelijk zei
Jeetje crackquote:Op donderdag 4 april 2019 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
same
[..]
ja of ik heb daar absoluut geen zin in en dacht dat ik dat zo best duidelijk zei
vind je de bruine boterham wel in het totaalplaatje passenquote:Op donderdag 4 april 2019 15:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
de dikke tieten heb ik allang in me opgenomen, die rijstwafel blijft een beetje aan het oppervlakte hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |