Ik dacht even dat @Der_Mann mij een complimentje had toebedeeld, mijn hart maakte al een sprongetje, maar jullie UI's lijken gewoon op elkaar. Niettemin bedankt vrind.quote:Op donderdag 4 april 2019 14:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan je alsnog TR voor zetten. Nu naatje mod is hebben we iemand met intelligentie aan boord
ben je labielquote:Op donderdag 4 april 2019 15:30 schreef naatje_1 het volgende:
maar jullie UI's lijken gewoon op elkaar
volgende week donderdag ben ik in Slovenië, anders had ik wel mee gewildquote:Op donderdag 4 april 2019 15:28 schreef Crack_ het volgende:
Gaat er iemand mee naar DE LIKT niemand wil
jammur, maar slovenie, tofquote:Op donderdag 4 april 2019 15:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
volgende week donderdag ben ik in Slovenië, anders had ik wel mee gewild
jaquote:Op donderdag 4 april 2019 15:32 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
yess, studiereis (lees: zuipreis), paar dagen in de buurt van meer van bohinj en paar dagen Ljubljana (als ik het zo goed spel)...quote:Op donderdag 4 april 2019 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jammur, maar slovenie, tofdat is die reis van je toch
het is wel donderdagquote:Op donderdag 4 april 2019 15:33 schreef Crack_ het volgende:
het is helemaal niet donderdag maar over twee weken
quote:Op donderdag 4 april 2019 15:33 schreef Crack_ het volgende:
het is helemaal niet donderdag maar over twee weken
heh?quote:
Nu ben ik in de warquote:Op donderdag 4 april 2019 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]het is over twee weken, lastig hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |