waarom crackie?quote:Op donderdag 4 april 2019 14:38 schreef Crack_ het volgende:
Echt record aantal tr's dat ik aan het plaatsen ben
braddie puzzlestukjesquote:Op donderdag 4 april 2019 14:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ook, maar ik zie niet heel veel wat dat verstoort
de #1 van de nietsnutten, goed bezigquote:Op donderdag 4 april 2019 14:42 schreef Driepink het volgende:
Valt me nu net pas op dat mijn naam als 1e vermeld staat bij de mods van KLB
Wat vinden jullie hier nou van?
Een feit.quote:Op donderdag 4 april 2019 14:42 schreef Driepink het volgende:
Valt me nu net pas op dat mijn naam als 1e vermeld staat bij de mods van KLB
Wat vinden jullie hier nou van?
Bedankt.quote:Op donderdag 4 april 2019 14:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de #1 van de nietsnutten, goed bezig
haha ik eet altijd de ochtendquote:Op donderdag 4 april 2019 14:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb echt een hekel aan mensen die met een lepel hun avond eten
ik heb me emotioneel volledig afgesloten, weet niet of jij daar aan toe bentquote:Op donderdag 4 april 2019 14:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
misschien heb je je ervoor afgesloten, leer mij
van braddie?quote:Op donderdag 4 april 2019 14:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb me emotioneel volledig afgesloten, weet niet of jij daar aan toe bent
nog nooit geweestquote:Op donderdag 4 april 2019 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ben je ook nog nooit geweest of wil je gewoon nog keer
watquote:Op donderdag 4 april 2019 15:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wist niet dat het zo'n vechtrobot was
Dit dusquote:Op donderdag 4 april 2019 15:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
battlebots was machtig mooi vroeger
wat baldadigquote:Op donderdag 4 april 2019 15:06 schreef Der_Mann het volgende:
die met de hamer was mijn favoriet
[ afbeelding ]
bestaat dit niet meer danquote:Op donderdag 4 april 2019 15:06 schreef Der_Mann het volgende:
die met de hamer was mijn favoriet
[ afbeelding ]
HAHAAAAAAA L-nul-zet-e-erquote:Op donderdag 4 april 2019 15:08 schreef Crack_ het volgende:
heb ik daar echt oude meuk zitten te kijken WHAT THE FUUUUUUUUUUAWAAAAAAAAAAK
kwam laatst weer een nieuw seizoen vanquote:Op donderdag 4 april 2019 15:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bestaat dit niet meer dan
want heb dit laatst ergens gekeken
oh, dan was het denk ik dat. Wel leuk om te kijken maar beetje zelfde idee als tellsellquote:Op donderdag 4 april 2019 15:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kwam laatst weer een nieuw seizoen van
nooit echt de drang gehad om een hamervechtrobot te kopenquote:Op donderdag 4 april 2019 15:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, dan was het denk ik dat. Wel leuk om te kijken maar beetje zelfde idee als tellsell
Soort robotstofzuiger die meteen de kat wegmept als ie lastig is, ik zie een markt.quote:Op donderdag 4 april 2019 15:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nooit echt de drang gehad om een hamervechtrobot te kopen
handig welquote:Op donderdag 4 april 2019 15:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Soort robotstofzuiger die meteen de kat wegmept als ie lastig is, ik zie een markt.
alle katten die ik heb gehad liepen zelf al weg als ze een stofzuiger zagenquote:Op donderdag 4 april 2019 15:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Soort robotstofzuiger die meteen de kat wegmept als ie lastig is, ik zie een markt.
haha wat een pussy'squote:Op donderdag 4 april 2019 15:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alle katten die ik heb gehad liepen zelf al weg als ze een stofzuiger zagen
? klopt toch danquote:Op donderdag 4 april 2019 15:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nooit echt de drang gehad om een hamervechtrobot te kopen
haha ja ik snap hem omdat je crush je likt en nu moeten wij dat doenquote:Op donderdag 4 april 2019 15:28 schreef Crack_ het volgende:
Gaat er iemand mee naar DE LIKT niemand wil
huhquote:Op donderdag 4 april 2019 15:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
haha ja ik snap hem omdat je crush je likt en nu moeten wij dat doen
Ik dacht even dat @Der_Mann mij een complimentje had toebedeeld, mijn hart maakte al een sprongetje, maar jullie UI's lijken gewoon op elkaar. Niettemin bedankt vrind.quote:Op donderdag 4 april 2019 14:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan je alsnog TR voor zetten. Nu naatje mod is hebben we iemand met intelligentie aan boord
ben je labielquote:Op donderdag 4 april 2019 15:30 schreef naatje_1 het volgende:
maar jullie UI's lijken gewoon op elkaar
volgende week donderdag ben ik in Slovenië, anders had ik wel mee gewildquote:Op donderdag 4 april 2019 15:28 schreef Crack_ het volgende:
Gaat er iemand mee naar DE LIKT niemand wil
jammur, maar slovenie, tofquote:Op donderdag 4 april 2019 15:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
volgende week donderdag ben ik in Slovenië, anders had ik wel mee gewild
jaquote:Op donderdag 4 april 2019 15:32 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
yess, studiereis (lees: zuipreis), paar dagen in de buurt van meer van bohinj en paar dagen Ljubljana (als ik het zo goed spel)...quote:Op donderdag 4 april 2019 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jammur, maar slovenie, tofdat is die reis van je toch
het is wel donderdagquote:Op donderdag 4 april 2019 15:33 schreef Crack_ het volgende:
het is helemaal niet donderdag maar over twee weken
quote:Op donderdag 4 april 2019 15:33 schreef Crack_ het volgende:
het is helemaal niet donderdag maar over twee weken
heh?quote:
Nu ben ik in de warquote:Op donderdag 4 april 2019 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]het is over twee weken, lastig hoor
je bent gewoon jaloersquote:Op donderdag 4 april 2019 15:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga jij lekker ballen met je vriendjes homo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |