kwam laatst weer een nieuw seizoen vanquote:Op donderdag 4 april 2019 15:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bestaat dit niet meer dan
want heb dit laatst ergens gekeken
oh, dan was het denk ik dat. Wel leuk om te kijken maar beetje zelfde idee als tellsellquote:Op donderdag 4 april 2019 15:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kwam laatst weer een nieuw seizoen van
nooit echt de drang gehad om een hamervechtrobot te kopenquote:Op donderdag 4 april 2019 15:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, dan was het denk ik dat. Wel leuk om te kijken maar beetje zelfde idee als tellsell
Soort robotstofzuiger die meteen de kat wegmept als ie lastig is, ik zie een markt.quote:Op donderdag 4 april 2019 15:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nooit echt de drang gehad om een hamervechtrobot te kopen
handig welquote:Op donderdag 4 april 2019 15:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Soort robotstofzuiger die meteen de kat wegmept als ie lastig is, ik zie een markt.
alle katten die ik heb gehad liepen zelf al weg als ze een stofzuiger zagenquote:Op donderdag 4 april 2019 15:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Soort robotstofzuiger die meteen de kat wegmept als ie lastig is, ik zie een markt.
haha wat een pussy'squote:Op donderdag 4 april 2019 15:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alle katten die ik heb gehad liepen zelf al weg als ze een stofzuiger zagen
? klopt toch danquote:Op donderdag 4 april 2019 15:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nooit echt de drang gehad om een hamervechtrobot te kopen
haha ja ik snap hem omdat je crush je likt en nu moeten wij dat doenquote:Op donderdag 4 april 2019 15:28 schreef Crack_ het volgende:
Gaat er iemand mee naar DE LIKT niemand wil
huhquote:Op donderdag 4 april 2019 15:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
haha ja ik snap hem omdat je crush je likt en nu moeten wij dat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |