abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166621110
Een simpele, maar toch moeilijke vraag om te beantwoorden: "Hoe gaat het met je?"

Waarom, zul je misschien denken. Deze vraag beantwoorden we vaak met 'goed'. Natuurlijk kan het ook daadwerkelijk goed met je gaan op dat moment, maar vaak gebruiken we dit woord ook om onze ware gevoelens en emoties te verbergen. Kortom: we zijn niet eerlijk tegenover onze familie, vrienden en een ieder die deze vraag stelt aan ons.

DUS: Durf jij altijd eerlijk te vertellen hoe het op dat moment met je gaat? Of zeg jij eigenlijk altijd standaard 'goed', ook al voel je jezelf rot, depressief of verdrietig?

Én natuurlijk, niet te vergeten, ... Hoe gaat het nu met jou? :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2016 10:42:35 ]
pi_166624662
Ik voel me vooral erg verveeld op dit moment. Hoe is het met TS?
(she/her)
pi_166626092
Het hangt van de persoon af of ik dat zeg. Bij goede vrienden ben ik eerlijk, bij vreemden zal ik het niet snel zeggen, maar hangt er vanaf wat de reden is.

Maar met mij gaat het oke, ben alleen maar bang dat ik mijn tentamens van december niet haal :')
  Boks-Chick zondag 13 november 2016 @ 16:55:53 #4
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_166628037
Zo waar wat je zegt in je OP, Unites! Dit oudje begint nu pas te leren om - wel afhankelijk van de persoon, wat DoubleDip zegt - echt te zeggen hoe ik me voel.

En voor nu: op zich wel goed, maar af en toe een depressief sweempje waardoor er al een poosje veel te weinig uit mijn handen komt.
lolwut
pi_166638168
quote:
19s.gif Op zondag 13 november 2016 16:55 schreef BrandX het volgende:
Zo waar wat je zegt in je OP, Unites! Dit oudje begint nu pas te leren om - wel afhankelijk van de persoon, wat DoubleDip zegt - echt te zeggen hoe ik me voel.

En voor nu: op zich wel goed, maar af en toe een depressief sweempje waardoor er al een poosje veel te weinig uit mijn handen komt.
;( hopelijk worden die af en toe sweempjes steeds minder. :*
(she/her)
  Boks-Chick zondag 13 november 2016 @ 22:02:21 #6
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_166639734
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 21:08 schreef Fylax het volgende:

[..]

;( hopelijk worden die af en toe sweempjes steeds minder. :*
:Y dat worden ze ook. vier jaar geleden was het een continue status _O-. Nu zijn het alleen nog sweempjes :P
lolwut
pi_166654072
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 10:42 schreef Unites het volgende:
Waarom, zul je misschien denken. Deze vraag beantwoorden we vaak met 'goed'. Natuurlijk kan het ook daadwerkelijk goed met je gaan op dat moment, maar vaak gebruiken we dit woord ook om onze ware gevoelens en emoties te verbergen. Kortom: we zijn niet eerlijk tegenover onze familie, vrienden en een ieder die deze vraag stelt aan ons.
Uh, wat?
  woensdag 16 november 2016 @ 18:24:51 #8
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_166697263
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 15:39 schreef DoubleDip het volgende:
Het hangt van de persoon af of ik dat zeg. Bij goede vrienden ben ik eerlijk, bij vreemden zal ik het niet snel zeggen, maar hangt er vanaf wat de reden is.

Maar met mij gaat het oke, ben alleen maar bang dat ik mijn tentamens van december niet haal :')
Ja dit dus. Tegenover mijn vrienden ben ik eerlijk daarin, tegenover mijn familie iets minder omdat ik ze niet ongerust wil maken/ anders drama enzo. Vreemden stellen meestal niet eens de vraag ervaar ik.
  woensdag 16 november 2016 @ 18:25:54 #9
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_166697284
Ik vraag echter wel alleen 'hoe gaat het' als ik ook echt wil weten hoe het met iemand gaat, en niet omdat het een sociale regel is ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')