Proef je niks van hoorquote:
ik ook,.. denk de meeste mensen wel,... zou maar een saaie wereld zijn als iedereen dezelfde mening had toch?... luisterden we allemaal dezelfde muziek keken we allemaaal dezelfde films,... werden we verliefd op dezelfde mensen,... ma goedquote:
Niet allemaalquote:
denk niet dat iemand alle vrouwen geil vindt tochquote:
Echt hequote:Op dinsdag 2 april 2019 19:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ook,.. denk de meeste mensen wel,... zou maar een saaie wereld zijn als iedereen dezelfde mening had toch?... luisterden we allemaal dezelfde muziek keken we allemaaal dezelfde films,... werden we verliefd op dezelfde mensen,... ma goed
jij zou hier toch niet meer komenquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:46 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik vind de vrouw in de OP maar niks, vind vrouwen zoals Mia Khalifa of Jessica Alba veel mooier
wiens kloon ben jijquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:46 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik vind de vrouw in de OP maar niks, vind vrouwen zoals Mia Khalifa of Jessica Alba veel mooier
Wij hechten precies nul waarde aan jouw meningquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:46 schreef Vollenhoven het volgende:
Wie is wij?quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wij hechten precies nul waarde aan jouw mening
twitter:meowlibrary twitterde op maandag 01-04-2019 om 06:47:07wait is that a train https://t.co/zxPSiKHPnv reageer retweet
Wat is er zo schattig?quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:53 schreef Trollscience het volgende:
twitter:meowlibrary twitterde op maandag 01-04-2019 om 06:47:07wait is that a train https://t.co/zxPSiKHPnv reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
Lolquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:53 schreef Trollscience het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker hequote:Op dinsdag 2 april 2019 20:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
deze mevrouw heeft hele grote borsten
iddquote:
Niets, heb een te kleine penis daarvoorquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
hey zosk, hoeveel weet jij van anaal af?
quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
idd![]()
grote Borsten zijntoch echt de fijnste speeltjes nog steeds
![]()
![]()
![]()
![]()
enige wat een MAn nodig heeft samen met een dikke pot Bier
ja nee, dit kan ik niet meer serieus nemenquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
idd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja nee, dit kan ik niet meer serieus nemen
[..]
idd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het spuit alle kanten op hequote:Op dinsdag 2 april 2019 20:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja nee, dit kan ik niet meer serieus nemen
[..]
idd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja je pikt die figuren er zo uit hierquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
zo zie je maar dat drugs niet goed voor je zijn
oei, ze hebben daar wel opzetstukjes voorquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niets, heb een te kleine penis daarvoor
Jij?
Ik wil daar niets mee te maken hebbenquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
oei, ze hebben daar wel opzetstukjes voor
Ja preciesquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij hebt ook alleen een pot bier nodig toch?
Wat ;s ik stop geen bier in mn kutquote:
Pik wel ahahahquote:
gaat natuurlijk om de flesjes, oenquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat ;s ik stop geen bier in mn kut
Oh nee, daar heb ik gewoon een vibrator voorquote:
Ben heel netjes hoorquote:
kan me daar nix bij voorstellen maak eens pics?quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh nee, daar heb ik gewoon een vibrator voor
Denk het, weet wel dat CK bijna altijd in Fortnite zitquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is dat het nieuwe spel voor 12 jarigen
Maar jij bent minderjarigquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:35 schreef Trollscience het volgende:
gaf chloroform maar aan mij les![]()
Sex les
![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kan me daar nix bij voorstellen maak eens pics?
Ook al zo'n kansloos figuurquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk het, weet wel dat CK bijna altijd in Fortnite zit
Niet gelachenquote:
waardeloze analogie, ga nu maar weer wegquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:35 schreef UitStraling het volgende:
Waarom kijken mannen altijd naar plaatjes van mooie vrouwen die ze toch nooit kunnen krijgen, dat is hetzelfde als je hele leven naar Renesse op vakantie gaan terwijl je eigenlijk naar Hawaï wil.
quote:
Hahaquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oudste omdat we al zo lang samen zijn he
Zit je weer naar je eigen dickpics te kijkenquote:
Ouchquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit je weer naar je eigen dickpics te kijken
quote:
Wat heb je op, je lijkt een beetje tegen jezelf te pratenquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:40 schreef UitStraling het volgende:
Lig je daar met fikse tegenzin op zondagochtend Sjaan van de friettent op de hoek met haar smetliezen aan te duwen
Dit noemen ze geniale hersenspinsels.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat heb je op, je lijkt een beetje tegen jezelf te praten
Klopt possetjequote:Op dinsdag 2 april 2019 19:52 schreef Trollscience het volgende:
altijd spannend als je niet weet wie de kloon is
Serieus, dat dit nog mogelijk is anno 2019quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja wilde Middlesbrough kijken, belangrijke pot voor Villa, maar wordt niet uitgezonden
echt vreemd hèquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja wilde Middlesbrough kijken, belangrijke pot voor Villa, maar wordt niet uitgezonden
De lijn tussen gek en geniaal is vaak erg dun ja, maar bij jou neig ik toch naar koekoek hahaquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit noemen ze geniale hersenspinsels.
Hjb tegen trollquote:
Hjb tegen mijquote:
Dat is de Premier League dit jaarquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, genoeg illegale streams, maar niks van de leukste competitie van de wereld
het is beter, niet per se leukerquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is de Premier League dit jaar
Hquote:
ga je het nog vierenquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:51 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb al bijna een maand geen note gehad #trots
Ja, met een Snickers en een glaasje colaquote:
Heyquote:
Ja, wij snappen ook niet wat je hier doetquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:53 schreef UitStraling het volgende:
Die hoge mate van achterstallige zwakzinnigheid hier
Zosk is homoquote:
Gelukkig ben jij erquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:53 schreef UitStraling het volgende:
Die hoge mate van achterstallige zwakzinnigheid hier
Waarom denk je dat ik zo'n grote vibrator hebquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:56 schreef HPLC het volgende:
hoewel, Chloro ook niet door je kleine penis
Dat heeft hij al heel langquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik wel en nu heeft WCH weer een ban haha
ja was wel echt groot hè jeemieneequote:Op dinsdag 2 april 2019 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo'n grote vibrator heb
genietenquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, met een Snickers en een glaasje cola
Nu
wolves is sowieso een kutploegquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:58 schreef Le_Professeur het volgende:
Kom op Wolves, dit lijkt nergens op
Heb je ooit zo'n grote gehad?quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja was wel echt groot hè jeemienee
Omg pics :$$quote:
Frommel je m weleens half slap in je eigen kontjequote:Op dinsdag 2 april 2019 21:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb ik ff niet maar hij is ongeveer zo groot
[ afbeelding ]
nee heb grower, slap is hij 4cmquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Frommel je m weleens half slap in je eigen kontje
Gvd nicequote:Op dinsdag 2 april 2019 21:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb ik ff niet maar hij is ongeveer zo groot
[ afbeelding ]
okee mss is hij niet zo groot maar heb wel 1 grotequote:Op dinsdag 2 april 2019 21:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh je zuigt het weer uit je grote duim
Beetje blinde haat net als dat je Arsenal haatte om haar Fransen, zo kan je niet zijn McGrathquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
al die Portugezen, en toch een soort van derby met Villa
Fijnquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
okee mss is hij niet zo groot maar heb wel 1 grote![]()
Fransen hebben het douchen en het lachen niet uitgevonden, just sayin'quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje blinde haat net als dat je Arsenal haatte om haar Fransen, zo kan je niet zijn McGrath
Wel geweldige voetballers voortgebracht en daar gaat het overquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fransen hebben het douchen en het lachen niet uitgevonden, just sayin'
jouw nederlands is """schamelijk"""quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:16 schreef Vollenhoven het volgende:
Onbekenden op een internetforum die praten over seks.
En ik maar denken dat mijn chatroulette tijden toen ik 16 was schamelijk waren.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:16 schreef HPLC het volgende:
waren toch juist briljante voetballers, Vierra, Henry, Pires
Bepaal ik zelf wel possetje.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
doe normaal :S
thnx chloro dat je voor me opkomt <3
Zo koekoekquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jouw Nederlands is "schamelijk".
Vroeger wel, nu is het een samengeraapte roedel "balletje breed spelers" die vergeten zijn hoe het publiek te vermaken.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel geweldige voetballers voortgebracht en daar gaat het over
Kom Habboquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je vergeet zelf een punt skkl -.-
Rustig maar braddiequote:
speel ff niet meer omdat ik ben gehekt al mijn meubi weg, ga binnenkort 30 credits met creditcard van mijn oma kopen als ze slaapt dan dm ik welquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger wel, nu is het een samengeraapte roedel "balletje breed spelers" die vergeten zijn hoe het publiek te vermaken.
Laat mij gewoon mezelf zijnquote:
Dude neequote:Op dinsdag 2 april 2019 21:27 schreef Trollscience het volgende:
We hebben hier op Fok het mooie "naturele kutjes" topic, er zijn fijne sites met naturele dames, maar waar ik benieuwd naar ben: weten jullie ook sites/film/foto/gifjes van heren die niet elke dag het scheermes hanteren? Een pik met een bos(je) schaamhaar is voor mij bijna kunst. En ook net zo zeldzaam als kunst. Iemand suggesties?
En ik bedoel dan niet 3 haartjes of nog erger stoppels. Nee gewoon puur natuur. Hoef jij niet van te houden, maar dat doe ik wel :-)
Dit topic leek mij het meest passen, mocht het ergens anders beter tot z'n recht komen, ook goed uiteraard!
Je bent niet de baas over mijquote:
Lach nietquote:
Wat is ditquote:
Alsof voetbal ineens leuk is omdat er drie keer per wedstrijd een hakbal wordt gegevenquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger wel, nu is het een samengeraapte roedel "balletje breed spelers" die vergeten zijn hoe het publiek te vermaken.
Zou je een harige poes likken?quote:
Ja dat telt dus niet hequote:Op dinsdag 2 april 2019 21:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De kut zelf moet wel gewoon kaal zijn, maar gewoon een driehoekje erboven vind ik wel geil.
Wat nouquote:
Hij vindt een vachtje blijkbaar lekkerquote:
Ik nietquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij vindt een vachtje blijkbaar lekker
puur natuur tochquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Likken gaat wat ver maar ik vind het wel geil bij vrouwen met wat donkerdere huid zoals Italiaanse.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij was geen onderdeel van het gesprekquote:
Oké oké, maar een grote bos vind je wel onaantrekkelijk?quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Likken gaat wat ver maar ik vind het wel geil bij vrouwen met wat donkerdere huid zoals Italiaanse.
Ja het moet wel gewoon netjes zijn geen slonzigheid.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké oké, maar een grote bos vind je wel onaantrekkelijk?
is toch juist dedicated als ze echt helemaal kaal isquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:53 schreef UitStraling het volgende:
Compleet kaal is vaak simpelweg luiheid bij de meisjes, niets meer, niks minder.
Trim of scheer jij je schaamhaar?quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja het moet wel gewoon netjes zijn geen slonzigheid.
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij was geen onderdeel van het gesprek
Op verzoek van wiequote:
quote:
Gelukkig, waar lag iequote:
ja of heel jong ;pquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is toch juist dedicated als ze echt helemaal kaal is
Fransen scheren nooit, nooit.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Van voetbal naar schaamhaar scheren
Wat een gentleman ben jequote:Op dinsdag 2 april 2019 22:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als mijn sekspartner liever geschoren heeft ben ik niet de moeilijkste
Gaquote:
rammstein is laibach voor nerdjesquote:
Doe niet stoer ik luister dat al jaren neefquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
rammstein is laibach voor nerdjes
wat laibach of rammsteinquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe niet stoer ik luister dat al jaren neef
Hmm, jammer. Maar betekent dit dat ze die andere gast wel leuk vindt dan of watquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
afgelopen donderdag was een van de internationals in gesprek met vriendin van haar (tevens studiegenootje) over zijn ?hookup? van dat afgelopen weekend met die fwb. Ik zat erbij en die vriendin bemerkte dat ik ook een dingetje had met haar. (ik voelde totaal geen jaloezie, dat was wel typisch) Anyway, na die info heb ik toch maar ff appcontact gezocht met dr en gevraagd hoe we nu staan en toen zei ze dat ze in het vervolg toch echt niet meer bezig wilt zijn met mannen waar ze geen verliefdheid voor voelt.
Mja, ik denk als we weer afspreken dat het dan toch weer zelfde dynamiek is en als ze een jointje rookt wordt ze echt geil als de neten volgens mij
Is goed houdoequote:
Ziet er ook uit als een man die kanaries fokt in zijn vrije tijd en danst op Abba, weinig boef aan.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:15 schreef JimmyDean het volgende:
Rammstein is betere muziek though, Laibach is meer camp
Jaquote:
Deutschland Deutschland uberallenquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:16 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zelfs logo is gejatkutband
Dat weten we vriendquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:20 schreef JimmyDean het volgende:
Heb liever iets oudere Duitse muziek though
All diese Heuchler, wir werfen sie hinaus,quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:20 schreef JimmyDean het volgende:
Heb liever iets oudere Duitse muziek though
epic XDquote:1. Deutschland erwache aus deinem bösen Traum!
Gib fremden Juden in deinem Reich nicht Raum!
|: Wir wollen kämpfen für dein Auferstehn!
Arisches Blut soll nicht untergehn! :|
Eigen schuldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |