Je bent niet de baas over mijquote:

Lach nietquote:

Wat is ditquote:

Alsof voetbal ineens leuk is omdat er drie keer per wedstrijd een hakbal wordt gegevenquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger wel, nu is het een samengeraapte roedel "balletje breed spelers" die vergeten zijn hoe het publiek te vermaken.

Zou je een harige poes likken?quote:

Ja dat telt dus niet hequote:Op dinsdag 2 april 2019 21:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De kut zelf moet wel gewoon kaal zijn, maar gewoon een driehoekje erboven vind ik wel geil.

Wat nouquote:

Hij vindt een vachtje blijkbaar lekkerquote:

Ik nietquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij vindt een vachtje blijkbaar lekker

puur natuur tochquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]

Likken gaat wat ver maar ik vind het wel geil bij vrouwen met wat donkerdere huid zoals Italiaanse.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]

Jij was geen onderdeel van het gesprekquote:

Oké oké, maar een grote bos vind je wel onaantrekkelijk?quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Likken gaat wat ver maar ik vind het wel geil bij vrouwen met wat donkerdere huid zoals Italiaanse.

Ja het moet wel gewoon netjes zijn geen slonzigheid.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké oké, maar een grote bos vind je wel onaantrekkelijk?

is toch juist dedicated als ze echt helemaal kaal isquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:53 schreef UitStraling het volgende:
Compleet kaal is vaak simpelweg luiheid bij de meisjes, niets meer, niks minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |