Rustig maar braddiequote:
speel ff niet meer omdat ik ben gehekt al mijn meubi weg, ga binnenkort 30 credits met creditcard van mijn oma kopen als ze slaapt dan dm ik welquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger wel, nu is het een samengeraapte roedel "balletje breed spelers" die vergeten zijn hoe het publiek te vermaken.
Laat mij gewoon mezelf zijnquote:
Dude neequote:Op dinsdag 2 april 2019 21:27 schreef Trollscience het volgende:
We hebben hier op Fok het mooie "naturele kutjes" topic, er zijn fijne sites met naturele dames, maar waar ik benieuwd naar ben: weten jullie ook sites/film/foto/gifjes van heren die niet elke dag het scheermes hanteren? Een pik met een bos(je) schaamhaar is voor mij bijna kunst. En ook net zo zeldzaam als kunst. Iemand suggesties?
En ik bedoel dan niet 3 haartjes of nog erger stoppels. Nee gewoon puur natuur. Hoef jij niet van te houden, maar dat doe ik wel :-)
Dit topic leek mij het meest passen, mocht het ergens anders beter tot z'n recht komen, ook goed uiteraard!
Je bent niet de baas over mijquote:
Lach nietquote:
Wat is ditquote:
Alsof voetbal ineens leuk is omdat er drie keer per wedstrijd een hakbal wordt gegevenquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger wel, nu is het een samengeraapte roedel "balletje breed spelers" die vergeten zijn hoe het publiek te vermaken.
Zou je een harige poes likken?quote:
Ja dat telt dus niet hequote:Op dinsdag 2 april 2019 21:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De kut zelf moet wel gewoon kaal zijn, maar gewoon een driehoekje erboven vind ik wel geil.
Wat nouquote:
Hij vindt een vachtje blijkbaar lekkerquote:
Ik nietquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij vindt een vachtje blijkbaar lekker
puur natuur tochquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Likken gaat wat ver maar ik vind het wel geil bij vrouwen met wat donkerdere huid zoals Italiaanse.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij was geen onderdeel van het gesprekquote:
Oké oké, maar een grote bos vind je wel onaantrekkelijk?quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Likken gaat wat ver maar ik vind het wel geil bij vrouwen met wat donkerdere huid zoals Italiaanse.
Ja het moet wel gewoon netjes zijn geen slonzigheid.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké oké, maar een grote bos vind je wel onaantrekkelijk?
is toch juist dedicated als ze echt helemaal kaal isquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:53 schreef UitStraling het volgende:
Compleet kaal is vaak simpelweg luiheid bij de meisjes, niets meer, niks minder.
Trim of scheer jij je schaamhaar?quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja het moet wel gewoon netjes zijn geen slonzigheid.
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij was geen onderdeel van het gesprek
Op verzoek van wiequote:
quote:
Gelukkig, waar lag iequote:
ja of heel jong ;pquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is toch juist dedicated als ze echt helemaal kaal is
Fransen scheren nooit, nooit.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Van voetbal naar schaamhaar scheren
Wat een gentleman ben jequote:Op dinsdag 2 april 2019 22:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als mijn sekspartner liever geschoren heeft ben ik niet de moeilijkste
Gaquote:
rammstein is laibach voor nerdjesquote:
Doe niet stoer ik luister dat al jaren neefquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
rammstein is laibach voor nerdjes
wat laibach of rammsteinquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe niet stoer ik luister dat al jaren neef
Hmm, jammer. Maar betekent dit dat ze die andere gast wel leuk vindt dan of watquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
afgelopen donderdag was een van de internationals in gesprek met vriendin van haar (tevens studiegenootje) over zijn ?hookup? van dat afgelopen weekend met die fwb. Ik zat erbij en die vriendin bemerkte dat ik ook een dingetje had met haar. (ik voelde totaal geen jaloezie, dat was wel typisch) Anyway, na die info heb ik toch maar ff appcontact gezocht met dr en gevraagd hoe we nu staan en toen zei ze dat ze in het vervolg toch echt niet meer bezig wilt zijn met mannen waar ze geen verliefdheid voor voelt.
Mja, ik denk als we weer afspreken dat het dan toch weer zelfde dynamiek is en als ze een jointje rookt wordt ze echt geil als de neten volgens mij
Is goed houdoequote:
Ziet er ook uit als een man die kanaries fokt in zijn vrije tijd en danst op Abba, weinig boef aan.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:15 schreef JimmyDean het volgende:
Rammstein is betere muziek though, Laibach is meer camp
Jaquote:
Deutschland Deutschland uberallenquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:16 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zelfs logo is gejatkutband
Dat weten we vriendquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:20 schreef JimmyDean het volgende:
Heb liever iets oudere Duitse muziek though
All diese Heuchler, wir werfen sie hinaus,quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:20 schreef JimmyDean het volgende:
Heb liever iets oudere Duitse muziek though
epic XDquote:1. Deutschland erwache aus deinem bösen Traum!
Gib fremden Juden in deinem Reich nicht Raum!
|: Wir wollen kämpfen für dein Auferstehn!
Arisches Blut soll nicht untergehn! :|
Eigen schuldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |