quote:
Gelukkig, waar lag iequote:
ja of heel jong ;pquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is toch juist dedicated als ze echt helemaal kaal is
Fransen scheren nooit, nooit.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Van voetbal naar schaamhaar scheren
Wat een gentleman ben jequote:Op dinsdag 2 april 2019 22:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als mijn sekspartner liever geschoren heeft ben ik niet de moeilijkste
Gaquote:
rammstein is laibach voor nerdjesquote:
Doe niet stoer ik luister dat al jaren neefquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
rammstein is laibach voor nerdjes
wat laibach of rammsteinquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe niet stoer ik luister dat al jaren neef
Hmm, jammer. Maar betekent dit dat ze die andere gast wel leuk vindt dan of watquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
afgelopen donderdag was een van de internationals in gesprek met vriendin van haar (tevens studiegenootje) over zijn ?hookup? van dat afgelopen weekend met die fwb. Ik zat erbij en die vriendin bemerkte dat ik ook een dingetje had met haar. (ik voelde totaal geen jaloezie, dat was wel typisch) Anyway, na die info heb ik toch maar ff appcontact gezocht met dr en gevraagd hoe we nu staan en toen zei ze dat ze in het vervolg toch echt niet meer bezig wilt zijn met mannen waar ze geen verliefdheid voor voelt.
Mja, ik denk als we weer afspreken dat het dan toch weer zelfde dynamiek is en als ze een jointje rookt wordt ze echt geil als de neten volgens mij
Is goed houdoequote:
Ziet er ook uit als een man die kanaries fokt in zijn vrije tijd en danst op Abba, weinig boef aan.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:15 schreef JimmyDean het volgende:
Rammstein is betere muziek though, Laibach is meer camp
Jaquote:
Deutschland Deutschland uberallenquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:16 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zelfs logo is gejatkutband
Dat weten we vriendquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:20 schreef JimmyDean het volgende:
Heb liever iets oudere Duitse muziek though
All diese Heuchler, wir werfen sie hinaus,quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:20 schreef JimmyDean het volgende:
Heb liever iets oudere Duitse muziek though
epic XDquote:1. Deutschland erwache aus deinem bösen Traum!
Gib fremden Juden in deinem Reich nicht Raum!
|: Wir wollen kämpfen für dein Auferstehn!
Arisches Blut soll nicht untergehn! :|
Eigen schuldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |