Gvd nicequote:Op dinsdag 2 april 2019 21:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb ik ff niet maar hij is ongeveer zo groot
[ afbeelding ]
okee mss is hij niet zo groot maar heb wel 1 grotequote:Op dinsdag 2 april 2019 21:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh je zuigt het weer uit je grote duim
Beetje blinde haat net als dat je Arsenal haatte om haar Fransen, zo kan je niet zijn McGrathquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
al die Portugezen, en toch een soort van derby met Villa
Fijnquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
okee mss is hij niet zo groot maar heb wel 1 grote![]()
Fransen hebben het douchen en het lachen niet uitgevonden, just sayin'quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje blinde haat net als dat je Arsenal haatte om haar Fransen, zo kan je niet zijn McGrath
Wel geweldige voetballers voortgebracht en daar gaat het overquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fransen hebben het douchen en het lachen niet uitgevonden, just sayin'
jouw nederlands is """schamelijk"""quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:16 schreef Vollenhoven het volgende:
Onbekenden op een internetforum die praten over seks.
En ik maar denken dat mijn chatroulette tijden toen ik 16 was schamelijk waren.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:16 schreef HPLC het volgende:
waren toch juist briljante voetballers, Vierra, Henry, Pires
Bepaal ik zelf wel possetje.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
doe normaal :S
thnx chloro dat je voor me opkomt <3
Zo koekoekquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jouw Nederlands is "schamelijk".
Vroeger wel, nu is het een samengeraapte roedel "balletje breed spelers" die vergeten zijn hoe het publiek te vermaken.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel geweldige voetballers voortgebracht en daar gaat het over
Kom Habboquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je vergeet zelf een punt skkl -.-
Rustig maar braddiequote:
speel ff niet meer omdat ik ben gehekt al mijn meubi weg, ga binnenkort 30 credits met creditcard van mijn oma kopen als ze slaapt dan dm ik welquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger wel, nu is het een samengeraapte roedel "balletje breed spelers" die vergeten zijn hoe het publiek te vermaken.
Laat mij gewoon mezelf zijnquote:
Dude neequote:Op dinsdag 2 april 2019 21:27 schreef Trollscience het volgende:
We hebben hier op Fok het mooie "naturele kutjes" topic, er zijn fijne sites met naturele dames, maar waar ik benieuwd naar ben: weten jullie ook sites/film/foto/gifjes van heren die niet elke dag het scheermes hanteren? Een pik met een bos(je) schaamhaar is voor mij bijna kunst. En ook net zo zeldzaam als kunst. Iemand suggesties?
En ik bedoel dan niet 3 haartjes of nog erger stoppels. Nee gewoon puur natuur. Hoef jij niet van te houden, maar dat doe ik wel :-)
Dit topic leek mij het meest passen, mocht het ergens anders beter tot z'n recht komen, ook goed uiteraard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |