Frommel je m weleens half slap in je eigen kontjequote:Op dinsdag 2 april 2019 21:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb ik ff niet maar hij is ongeveer zo groot
[ afbeelding ]
nee heb grower, slap is hij 4cmquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Frommel je m weleens half slap in je eigen kontje
Gvd nicequote:Op dinsdag 2 april 2019 21:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb ik ff niet maar hij is ongeveer zo groot
[ afbeelding ]
okee mss is hij niet zo groot maar heb wel 1 grotequote:Op dinsdag 2 april 2019 21:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh je zuigt het weer uit je grote duim
Beetje blinde haat net als dat je Arsenal haatte om haar Fransen, zo kan je niet zijn McGrathquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
al die Portugezen, en toch een soort van derby met Villa
Fijnquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
okee mss is hij niet zo groot maar heb wel 1 grote![]()
Fransen hebben het douchen en het lachen niet uitgevonden, just sayin'quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje blinde haat net als dat je Arsenal haatte om haar Fransen, zo kan je niet zijn McGrath
Wel geweldige voetballers voortgebracht en daar gaat het overquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fransen hebben het douchen en het lachen niet uitgevonden, just sayin'
jouw nederlands is """schamelijk"""quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:16 schreef Vollenhoven het volgende:
Onbekenden op een internetforum die praten over seks.
En ik maar denken dat mijn chatroulette tijden toen ik 16 was schamelijk waren.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:16 schreef HPLC het volgende:
waren toch juist briljante voetballers, Vierra, Henry, Pires
Bepaal ik zelf wel possetje.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
doe normaal :S
thnx chloro dat je voor me opkomt <3
Zo koekoekquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jouw Nederlands is "schamelijk".
Vroeger wel, nu is het een samengeraapte roedel "balletje breed spelers" die vergeten zijn hoe het publiek te vermaken.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel geweldige voetballers voortgebracht en daar gaat het over
Kom Habboquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je vergeet zelf een punt skkl -.-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |