Hahaquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oudste omdat we al zo lang samen zijn he
Zit je weer naar je eigen dickpics te kijkenquote:
Ouchquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit je weer naar je eigen dickpics te kijken
quote:
Wat heb je op, je lijkt een beetje tegen jezelf te pratenquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:40 schreef UitStraling het volgende:
Lig je daar met fikse tegenzin op zondagochtend Sjaan van de friettent op de hoek met haar smetliezen aan te duwen
Dit noemen ze geniale hersenspinsels.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat heb je op, je lijkt een beetje tegen jezelf te praten
Klopt possetjequote:Op dinsdag 2 april 2019 19:52 schreef Trollscience het volgende:
altijd spannend als je niet weet wie de kloon is
Serieus, dat dit nog mogelijk is anno 2019quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja wilde Middlesbrough kijken, belangrijke pot voor Villa, maar wordt niet uitgezonden
echt vreemd hèquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja wilde Middlesbrough kijken, belangrijke pot voor Villa, maar wordt niet uitgezonden
De lijn tussen gek en geniaal is vaak erg dun ja, maar bij jou neig ik toch naar koekoek hahaquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit noemen ze geniale hersenspinsels.
Hjb tegen trollquote:
Hjb tegen mijquote:
Dat is de Premier League dit jaarquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, genoeg illegale streams, maar niks van de leukste competitie van de wereld
het is beter, niet per se leukerquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is de Premier League dit jaar
Hquote:
ga je het nog vierenquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:51 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb al bijna een maand geen note gehad #trots
Ja, met een Snickers en een glaasje colaquote:
Heyquote:
Ja, wij snappen ook niet wat je hier doetquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:53 schreef UitStraling het volgende:
Die hoge mate van achterstallige zwakzinnigheid hier
Zosk is homoquote:
Gelukkig ben jij erquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:53 schreef UitStraling het volgende:
Die hoge mate van achterstallige zwakzinnigheid hier
Waarom denk je dat ik zo'n grote vibrator hebquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:56 schreef HPLC het volgende:
hoewel, Chloro ook niet door je kleine penis
Dat heeft hij al heel langquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik wel en nu heeft WCH weer een ban haha
ja was wel echt groot hè jeemieneequote:Op dinsdag 2 april 2019 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo'n grote vibrator heb
genietenquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, met een Snickers en een glaasje cola
Nu
wolves is sowieso een kutploegquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:58 schreef Le_Professeur het volgende:
Kom op Wolves, dit lijkt nergens op
Heb je ooit zo'n grote gehad?quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja was wel echt groot hè jeemienee
Omg pics :$$quote:
Frommel je m weleens half slap in je eigen kontjequote:Op dinsdag 2 april 2019 21:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb ik ff niet maar hij is ongeveer zo groot
[ afbeelding ]
nee heb grower, slap is hij 4cmquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Frommel je m weleens half slap in je eigen kontje
Gvd nicequote:Op dinsdag 2 april 2019 21:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb ik ff niet maar hij is ongeveer zo groot
[ afbeelding ]
okee mss is hij niet zo groot maar heb wel 1 grotequote:Op dinsdag 2 april 2019 21:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh je zuigt het weer uit je grote duim
Beetje blinde haat net als dat je Arsenal haatte om haar Fransen, zo kan je niet zijn McGrathquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
al die Portugezen, en toch een soort van derby met Villa
Fijnquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
okee mss is hij niet zo groot maar heb wel 1 grote![]()
Fransen hebben het douchen en het lachen niet uitgevonden, just sayin'quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje blinde haat net als dat je Arsenal haatte om haar Fransen, zo kan je niet zijn McGrath
Wel geweldige voetballers voortgebracht en daar gaat het overquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fransen hebben het douchen en het lachen niet uitgevonden, just sayin'
jouw nederlands is """schamelijk"""quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:16 schreef Vollenhoven het volgende:
Onbekenden op een internetforum die praten over seks.
En ik maar denken dat mijn chatroulette tijden toen ik 16 was schamelijk waren.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:16 schreef HPLC het volgende:
waren toch juist briljante voetballers, Vierra, Henry, Pires
Bepaal ik zelf wel possetje.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
doe normaal :S
thnx chloro dat je voor me opkomt <3
Zo koekoekquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jouw Nederlands is "schamelijk".
Vroeger wel, nu is het een samengeraapte roedel "balletje breed spelers" die vergeten zijn hoe het publiek te vermaken.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel geweldige voetballers voortgebracht en daar gaat het over
Kom Habboquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je vergeet zelf een punt skkl -.-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |