Pik wel ahahahquote:
gaat natuurlijk om de flesjes, oenquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat ;s ik stop geen bier in mn kut
Oh nee, daar heb ik gewoon een vibrator voorquote:
Ben heel netjes hoorquote:
kan me daar nix bij voorstellen maak eens pics?quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh nee, daar heb ik gewoon een vibrator voor
Denk het, weet wel dat CK bijna altijd in Fortnite zitquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is dat het nieuwe spel voor 12 jarigen
Maar jij bent minderjarigquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:35 schreef Trollscience het volgende:
gaf chloroform maar aan mij les![]()
Sex les
![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kan me daar nix bij voorstellen maak eens pics?
Ook al zo'n kansloos figuurquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk het, weet wel dat CK bijna altijd in Fortnite zit
Niet gelachenquote:
waardeloze analogie, ga nu maar weer wegquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:35 schreef UitStraling het volgende:
Waarom kijken mannen altijd naar plaatjes van mooie vrouwen die ze toch nooit kunnen krijgen, dat is hetzelfde als je hele leven naar Renesse op vakantie gaan terwijl je eigenlijk naar Hawaï wil.
quote:
Hahaquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oudste omdat we al zo lang samen zijn he
Zit je weer naar je eigen dickpics te kijkenquote:
Ouchquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit je weer naar je eigen dickpics te kijken
quote:
Wat heb je op, je lijkt een beetje tegen jezelf te pratenquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:40 schreef UitStraling het volgende:
Lig je daar met fikse tegenzin op zondagochtend Sjaan van de friettent op de hoek met haar smetliezen aan te duwen
Dit noemen ze geniale hersenspinsels.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat heb je op, je lijkt een beetje tegen jezelf te praten
Klopt possetjequote:Op dinsdag 2 april 2019 19:52 schreef Trollscience het volgende:
altijd spannend als je niet weet wie de kloon is
Serieus, dat dit nog mogelijk is anno 2019quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja wilde Middlesbrough kijken, belangrijke pot voor Villa, maar wordt niet uitgezonden
echt vreemd hèquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja wilde Middlesbrough kijken, belangrijke pot voor Villa, maar wordt niet uitgezonden
De lijn tussen gek en geniaal is vaak erg dun ja, maar bij jou neig ik toch naar koekoek hahaquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit noemen ze geniale hersenspinsels.
Hjb tegen trollquote:
Hjb tegen mijquote:
Dat is de Premier League dit jaarquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, genoeg illegale streams, maar niks van de leukste competitie van de wereld
het is beter, niet per se leukerquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is de Premier League dit jaar
Hquote:
ga je het nog vierenquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:51 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb al bijna een maand geen note gehad #trots
Ja, met een Snickers en een glaasje colaquote:
Heyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |