Piet kan dat heel goedquote:Op maandag 1 april 2019 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Fijne opbeurende TT voor het afscheid van sacha als moderator.
Ik denk dat Recce in zijn favoriete genre wel wat met dit thema kan.quote:Op maandag 1 april 2019 23:10 schreef TillyB het volgende:
Ik hoop niet dat iemand nu een Freek de Jonge liedje voelt opkomen
quote:Op maandag 1 april 2019 23:10 schreef TillyB het volgende:
Ik hoop niet dat iemand nu een Freek de Jonge liedje voelt opkomen
quote:Op maandag 1 april 2019 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat Recce in zijn favoriete genre wel wat met dit thema kan.
18 miljoen weergavenquote:
quote:Op maandag 1 april 2019 23:14 schreef sly-nl het volgende:
@:Tilstra Mooi. Moi aussi.
Kwallen zijn in theorie onsterfelijk, Sig. Dus kut tt
Ik dacht nog: Dus Ghostbustert heeft nog wel evenquote:
Trouwplannen%^@? Doe nou maar rustig eerst ff een maandje of 4..quote:Op maandag 1 april 2019 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zal mijn plannen weldra ontvouwen.
quote:Op maandag 1 april 2019 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De scrut pollesiequote:Op maandag 1 april 2019 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De nummers van Cabaret Nocturne zelf zijn stukken beter dan die remixen van ze.quote:
Hoe laat is de machtsoverdracht precies? 00:00 neem ik aan?quote:Op maandag 1 april 2019 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, het is meer een beetje bijschaven.
8 uur morgenochtend.quote:Op maandag 1 april 2019 23:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoe laat is de machtsoverdracht precies? 00:00 neem ik aan?
Ja, dat was wel even een puntje. Maar ik moet er toch wel zijn want ze komen in Limburg morgenochtend het raam opnieuw monteren.quote:
Poeh je krijgt wel meteen de vuurdoopquote:Op maandag 1 april 2019 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat was wel even een puntje. Maar ik moet er toch wel zijn want ze komen in Limburg morgenochtend het raam opnieuw monteren.
Sachas Song, a song by Big Bud on Spotifyquote:Op maandag 1 april 2019 23:28 schreef sacha het volgende:
YouTube heeft sachas song van Big Bud verwijderd
ik weet, ik mis het fillempiequote:Op maandag 1 april 2019 23:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Sachas Song, a song by Big Bud on Spotify
quote:Op maandag 1 april 2019 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was één van hen en geloof dat dat wel terecht is.
Jooh Sas. Hola.quote:
Kan je nu ook al dingen veranderen en zo?quote:Op maandag 1 april 2019 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies. Tilly doet überdramatisch.
Het is toch een hele verandering, the end of an eraquote:Op maandag 1 april 2019 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies. Tilly doet überdramatisch.
jaquote:Op maandag 1 april 2019 23:34 schreef TillyB het volgende:
Sas ben je al een beetje emoosjeneel? Je laatste nacht met ons
Goorlel tagje terug jaaaaquote:Op maandag 1 april 2019 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kan je nu ook al dingen veranderen en zo?
Ik heb wel de knopjes maar ze zijn nog niet actief.quote:Op maandag 1 april 2019 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kan je nu ook al dingen veranderen en zo?
Dan lieg jequote:Op maandag 1 april 2019 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb wel de knopjes maar ze zijn nog niet actief.
Jappert is een schatquote:Op maandag 1 april 2019 23:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jooh Sas. Hola.
Las laatst dat je het over Jappie had hierow. Leuke vogel! Kwam ook met dgk-sc regelmatig meeposten en later nog op een ander forumpie aangemaakt door Ian Nick-usert.
Vriendelijke gozerd en scherp.
De eend heeft nog wel wat tips mbt knopjesquote:Op maandag 1 april 2019 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb wel de knopjes maar ze zijn nog niet actief.
Ja maar er zijn meer van die blauwe lui eh?quote:Op maandag 1 april 2019 23:39 schreef mario390 het volgende:
ik kan sowiezo niet mod zijn om dat ik soms 3 uuren einschlafwanneer hier veel aktie is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die inactieve knopjes hebben ze een paar maanden geleden al ontwikkeld.quote:Op maandag 1 april 2019 23:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan lieg jeals pre mod zou je dat al kunnen
man manquote:Op maandag 1 april 2019 23:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar er zijn meer van die blauwe lui eh?
Ja, dat kunnen we niet hebben.quote:Op maandag 1 april 2019 23:39 schreef mario390 het volgende:
ik kan sowiezo niet mod zijn om dat ik soms 3 uuren einschlafwanneer hier veel aktie is
Ze draaien altijd proef een paar weken zonder blauw kleurtjequote:Op maandag 1 april 2019 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die inactieve knopjes hebben ze een paar maanden geleden al ontwikkeld.
Dat is waar jullie van gaan kronkelen?quote:Op maandag 1 april 2019 23:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
De eend heeft nog wel wat tips mbt knopjes
quote:Op maandag 1 april 2019 23:41 schreef chufi het volgende:
Over dood gaan gesproken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat heeft die gedaan?
![]()
quote:Op maandag 1 april 2019 23:41 schreef chufi het volgende:
Over dood gaan gesproken...Dat zou je talent maar zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, gewone usersquote:Op maandag 1 april 2019 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze draaien altijd proef een paar weken zonder blauw kleurtje
SBE de kronkelkoningquote:Op maandag 1 april 2019 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is waar jullie van gaan kronkelen?
moet dat dan?quote:Op maandag 1 april 2019 23:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Indeed. Maar heb hem niet over de heer horen praten.Dat schreef je toch?
Klein aandachtspuntje, moet kunnenquote:Op maandag 1 april 2019 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Behalve als je je voeten niet gewassen hebt, dan wil-ie niet rollen bollen.
Eend en ik zitten op compleet op één lijnquote:Op maandag 1 april 2019 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat jij je daar in zou kunnen vinden.
Ja ik kijk het niet ... Matthijs heeft al weer vakantiequote:Op maandag 1 april 2019 23:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh krijgen we dat M weer ik weet niet of ik haar leuk of verschrikkelijk vind nog steeds
ik mag graag overdrijvenquote:Op maandag 1 april 2019 23:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha.. Je bracht het alsof hij daar steeds over prevelde.
quote:Op maandag 1 april 2019 23:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Eend en ik zitten op compleet op één lijn
Ik vind haar wel een goede interviewer maar wel wat luidruchtig.quote:Op maandag 1 april 2019 23:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh krijgen we dat M weer ik weet niet of ik haar leuk of verschrikkelijk vind nog steeds
Ja maar dat is ook wel een pittig baantje een dagelijkse showquote:Op maandag 1 april 2019 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik kijk het niet ... Matthijs heeft al weer vakantie
Jullie wonen ook niet heel ver van elkaarquote:Op maandag 1 april 2019 23:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Eend en ik zitten op compleet op één lijn
Ja dat idd beetje schreeuwerigquote:Op maandag 1 april 2019 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind haar wel een goede interviewer maar wel wat luidruchtig.
Je volgt dat met zomertijd?quote:Op maandag 1 april 2019 23:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Zou bijna zeggen.. voorbestemdquote:Op maandag 1 april 2019 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jullie wonen ook niet heel ver van elkaar
dat ook nog vanaafquote:Op maandag 1 april 2019 23:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zou bijna zeggen.. voorbestemdmaar goed hij zat alweer met andere hertjes te flirten vandaag zag ik
Dat kun je toch wel door de vingers zien?quote:Op maandag 1 april 2019 23:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zou bijna zeggen.. voorbestemdmaar goed hij zat alweer met andere hertjes te flirten vandaag zag ik
sterke manquote:Op maandag 1 april 2019 23:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat wanneer niet? wat is zijn talent?
Nee, nu is het te laat, jammer hoor, het had zo mooi kunnen zijnquote:Op maandag 1 april 2019 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat kun je toch wel door de vingers zien?
nou dattequote:Op maandag 1 april 2019 23:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee, nu is het te laat, jammer hoor, het had zo mooi kunnen zijn
Die jongen heeft een bijzonder talent om zijn eigen glazen in te gooien.quote:Op maandag 1 april 2019 23:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee, nu is het te laat, jammer hoor, het had zo mooi kunnen zijn
samen rijden met het treintjequote:Op maandag 1 april 2019 23:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
jazag het al helemaal voor me, elke week een bos bloemen van de eend
quote:Op maandag 1 april 2019 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die jongen heeft een bijzonder talent om zijn eigen glazen in te gooien.
quote:Op maandag 1 april 2019 23:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
jazag het al helemaal voor me, elke week een bos bloemen van de eend
Er zit nog maar 1 ding op, knaken maken en Porschequote:Op maandag 1 april 2019 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die jongen heeft een bijzonder talent om zijn eigen glazen in te gooien.
quote:Op maandag 1 april 2019 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja dat Till dan de transformator hoger mag zetten
Nou dat kan een downie nogquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:00 schreef TillyB het volgende:
[..]gelijk heel dat systeem naar de klote
Porsche wel op naam van iemand anders om inbeslagneming te voorkomen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er zit nog maar 1 ding op, knaken maken en Porsche
Ja da's wel een dingetje.quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Porsche wel op naam van iemand anders om inbeslagneming te voorkomen.
dann gaat deze show en betje te verquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Morgen rijden ze over hem heen. Misschien gaat-ie dan dood.
Ja misschien wel.. maar er was wel medische hulp.. Vriend van me is vroeger ooit een arm afgerukt door een skilift . voor hem was de trauma helicopter te laatquote:
Die hebben Silvie toch alquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo erge dingen zijn in duitse supertalent niet
Straks denkt de buurt dat jullie inbrekers zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:15 schreef FANN het volgende:
maar het was maar een klein wandelingetjes heur......![]()
3 km ofzo.......
Oceans 12 moet je zien.quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:15 schreef mario390 het volgende:
lopt nu op sky de Film Oceans 8,is en interessante film
Yep ik vind 'm een van de beste en de NL taal past perfect bij dancehall styleequote:Op dinsdag 2 april 2019 00:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jammer dat ie altijd zo oppervlakkig rapt want hij heeft wel talent
mwa...... zal wel meevallen denk ikquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Straks denkt de buurt dat jullie inbrekers zijn.
Mogen wij wel kijken?quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:19 schreef TillyB het volgende:
@:mario390
https://www.instagram.com/stephanietency/
Is dat zoquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Yep ik vind 'm een van de beste en de NL taal past perfect bij dancehall stylee
Nou, ik zou het niet vertrouwen als hier om 12 uur 's nachts mensen door de straat zouden wandelen.quote:
okequote:Op dinsdag 2 april 2019 00:19 schreef TillyB het volgende:
@:mario390
https://www.instagram.com/stephanietency/
nou we waren wel laat vanavond dat is wel waar... morgen eerder gaan, ik was in slaap gevallenquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, ik zou het niet vertrouwen als hier om 12 uur 's nachts mensen door de straat zouden wandelen.
quote:With a psychedelic brand of soul and a vocal style that drew comparisons to Otis Redding, the 400 pound Baby Huey was set to break nationally with his 1971 debut album. Unfortunately, a fatal heart attack prevented him from seeing the release of the disc. Baby Huey's lone album has become a sought-after collectible soul fanatics
Iedereen hier in de buurt kent me wel inmiddels.quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, ik zou het niet vertrouwen als hier om 12 uur 's nachts mensen door de straat zouden wandelen.
Is dat een voordeel of een nadeel?quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Iedereen hier in de buurt kent me wel inmiddels.
Ik vind een voordeel.quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is dat een voordeel of een nadeel?
man man... ik weet nooit wat je allemaal bazelt... en tegen wie?quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:29 schreef mario390 het volgende:
is de mond van stefanie gemakt? alles an haar is niet echt of?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Mario volgt elke BB.quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:31 schreef FANN het volgende:
[..]
man man... ik weet nooit wat je allemaal bazelt... en tegen wie?
Ik zie het ook wel als een voordeel eigenlijk....quote:
Woog. Hij is dood neergevallen voordat de plaat uitgebracht werd.quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:30 schreef FANN het volgende:
[..]
weegt die vent 200 kg?
hij klinkt een beetje als een vrouw trouwens
quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:32 schreef TillyB het volgende:
leuke vriendjes heeft dat hertIs die onderste Bjorn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:32 schreef TillyB het volgende:
leuke vriendjes heeft dat herteh... komt me vaag bekend voor maar ik weet niet wie het is, mooi meisje wel met foute vriendjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh........ da's balen......quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Woog. Hij is dood neergevallen voordat de plaat uitgebracht werd.
Ik intrigeer steeds met de nieuwste hier.quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zie het ook wel als een voordeel eigenlijk....
''denk ik''.......... nooit over nagedacht eigenlijk, maar ik denk het wel.......
yepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh en JayJay Boske ook nog, dan is het debielenfestijn helemaal compleet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Ze kwam net voorbij in een Videoclip/YT en mario wilde weten wie het is, vandaarquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... komt me vaag bekend voor maar ik weet niet wie het is, mooi meisje wel met foute vriendjes?
eh... het intrigeert je? Ja dat heb ik ook wel een beetjequote:Op dinsdag 2 april 2019 00:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik intrigeer steeds met de nieuwste hier.
oh.... misschien ben ik nog niet helemaal wakkerquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze kwam net voorbij in een Videoclip/YT en mario wilde weten wie het is, vandaar
quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
yep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh en JayJay Boske ook nog, dan is het debielenfestijn helemaal compleet
JayJay is een goede vriend van Huub, las ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik zag het ookquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
JayJay is een goede vriend van Huub, las ik.
de nieuwe Otisquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:30 schreef FANN het volgende:
[..]
weegt die vent 200 kg?
hij klinkt een beetje als een vrouw trouwens
Nou ja, Otis was pas 26. Dat is wel kut, dat is zelfs lager dan het beroemde clubje.quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:45 schreef sig000 het volgende:
Alles gaat dood, je kunt er drama van maken.
Buddy Holly nog jonger toch?quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, Otis was pas 26. Dat is wel kut, dat is zelfs lager dan het beroemde clubje.
26quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, Otis was pas 26. Dat is wel kut, dat is zelfs lager dan het beroemde clubje.
Mooie gedachtequote:Op dinsdag 2 april 2019 00:48 schreef sacha het volgende:
[..]
toen gingen we niet?
dan wil ik weer wintertijd
Geen Etta te zien, laat staan te horenquote:
ik vroeg het mij net afquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen Etta te zien, laat staan te horen![]()
Of was ze daar al dood?
Twee dagen voor haar dood haar concert in Paradiso gezien. Daar kondigde ze haar dood eigenlijk al aanquote:
Hm, nog nooit eerder gezien, had altijd een enorm theatraal intens plaatje in m'n hoofd bij dit nummer, beetje tamme clip eigenlijk, country dansje hoebahoebahop vibequote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Twee dagen voor haar dood haar concert in Paradiso gezien. Daar kondigde ze haar dood eigenlijk al aan
Jaren 80quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hm, nog nooit eerder gezien, had altijd een enorm theatraal intens plaatje in m'n hoofd bij dit nummer, beetje tamme clip eigenlijk, country dansje hoebahoebahop vibe
Ja erg vaakquote:Op dinsdag 2 april 2019 01:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die heb je wel eens eerder gepost, toch?
dit ken ik van an American werewolf in Londonquote:
Nee joh is allemaal nepquote:Op dinsdag 2 april 2019 01:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik vraagte of an stefanie alles echt is?
Ik ken ze van deze.quote:
en die andere ookquote:
Ik ken ze ook via mn oudste bruur (bijna alles eigenlijk van voor de 90squote:Op dinsdag 2 april 2019 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ken ze van deze.
Die had m'n oudste broer als single.
ik dacht dat van jou geen antword meer komt deswgen vraagte ik nog en keer maar daar heb je dann erder geantwortetquote:
Achsoquote:Op dinsdag 2 april 2019 01:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik dacht dat van jou geen antword meer komt deswgen vraagte ik nog en keer maar daar heb je dann erder geantwortet
Nou nou, dat was wat. Was ze man of vrouw? Verwarrende tijden.quote:
ga eens naar de muziekkies luisteren Mariootje....quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik dacht dat van jou geen antword meer komt deswgen vraagte ik nog en keer maar daar heb je dann erder geantwortet
quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou nou, dat was wat. Was ze man of vrouw? Verwarrende tijden.
godver die was lekkerquote:
Verrast door haar eigen clipje dat ze al vaker gepost heeft.quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:20 schreef TillyB het volgende:
Als FANN zichzelf blijft quoten weet je dat ze lekker gaat
kann ik nu niet om dat ik en stream kijkquote:Op dinsdag 2 april 2019 01:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ga eens naar de muziekkies luisteren Mariootje....
quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:20 schreef TillyB het volgende:
Als FANN zichzelf blijft quoten weet je dat ze lekker gaat
Ik vergeet snelquote:Op dinsdag 2 april 2019 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Verrast door haar eigen clipje dat ze al vaker gepost heeft.
Truse Scrut!quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga wel slapen. Sacha, bedankt voor het modereren, geniet van je vrijheid.
Ik heb zin in morgen.
[ afbeelding ]
Trusten
dag meneer, dank u welquote:Op dinsdag 2 april 2019 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb zin in morgen.
[ afbeelding ]
Trusten
quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb zin in morgen.
[ afbeelding ]
Trusten
is ze al doot?quote:
is toch bijna goddomme bijna geen verschil!quote:
zou ze haar kleren wel wassen?quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:31 schreef FANN het volgende:
[..]
is toch bijna goddomme bijna geen verschil!
Inderdaad nog net zo saai.quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:31 schreef FANN het volgende:
[..]
is toch bijna goddomme bijna geen verschil!
Succes morgen met de wekkerquote:Op dinsdag 2 april 2019 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb zin in morgen.
[ afbeelding ]
Trusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |