Straks denkt de buurt dat jullie inbrekers zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:15 schreef FANN het volgende:
maar het was maar een klein wandelingetjes heur......![]()
3 km ofzo.......
Oceans 12 moet je zien.quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:15 schreef mario390 het volgende:
lopt nu op sky de Film Oceans 8,is en interessante film
Yep ik vind 'm een van de beste en de NL taal past perfect bij dancehall styleequote:Op dinsdag 2 april 2019 00:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jammer dat ie altijd zo oppervlakkig rapt want hij heeft wel talent
mwa...... zal wel meevallen denk ikquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Straks denkt de buurt dat jullie inbrekers zijn.
Mogen wij wel kijken?quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:19 schreef TillyB het volgende:
@:mario390
https://www.instagram.com/stephanietency/
Is dat zoquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Yep ik vind 'm een van de beste en de NL taal past perfect bij dancehall stylee
Nou, ik zou het niet vertrouwen als hier om 12 uur 's nachts mensen door de straat zouden wandelen.quote:
okequote:Op dinsdag 2 april 2019 00:19 schreef TillyB het volgende:
@:mario390
https://www.instagram.com/stephanietency/
nou we waren wel laat vanavond dat is wel waar... morgen eerder gaan, ik was in slaap gevallenquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, ik zou het niet vertrouwen als hier om 12 uur 's nachts mensen door de straat zouden wandelen.
quote:With a psychedelic brand of soul and a vocal style that drew comparisons to Otis Redding, the 400 pound Baby Huey was set to break nationally with his 1971 debut album. Unfortunately, a fatal heart attack prevented him from seeing the release of the disc. Baby Huey's lone album has become a sought-after collectible soul fanatics
Iedereen hier in de buurt kent me wel inmiddels.quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, ik zou het niet vertrouwen als hier om 12 uur 's nachts mensen door de straat zouden wandelen.
Is dat een voordeel of een nadeel?quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Iedereen hier in de buurt kent me wel inmiddels.
Ik vind een voordeel.quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is dat een voordeel of een nadeel?
man man... ik weet nooit wat je allemaal bazelt... en tegen wie?quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:29 schreef mario390 het volgende:
is de mond van stefanie gemakt? alles an haar is niet echt of?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Mario volgt elke BB.quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:31 schreef FANN het volgende:
[..]
man man... ik weet nooit wat je allemaal bazelt... en tegen wie?
Ik zie het ook wel als een voordeel eigenlijk....quote:
Woog. Hij is dood neergevallen voordat de plaat uitgebracht werd.quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:30 schreef FANN het volgende:
[..]
weegt die vent 200 kg?
hij klinkt een beetje als een vrouw trouwens
quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:32 schreef TillyB het volgende:
leuke vriendjes heeft dat hertIs die onderste Bjorn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:32 schreef TillyB het volgende:
leuke vriendjes heeft dat herteh... komt me vaag bekend voor maar ik weet niet wie het is, mooi meisje wel met foute vriendjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh........ da's balen......quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Woog. Hij is dood neergevallen voordat de plaat uitgebracht werd.
Ik intrigeer steeds met de nieuwste hier.quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zie het ook wel als een voordeel eigenlijk....
''denk ik''.......... nooit over nagedacht eigenlijk, maar ik denk het wel.......
yepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh en JayJay Boske ook nog, dan is het debielenfestijn helemaal compleet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Ze kwam net voorbij in een Videoclip/YT en mario wilde weten wie het is, vandaarquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... komt me vaag bekend voor maar ik weet niet wie het is, mooi meisje wel met foute vriendjes?
eh... het intrigeert je? Ja dat heb ik ook wel een beetjequote:Op dinsdag 2 april 2019 00:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik intrigeer steeds met de nieuwste hier.
oh.... misschien ben ik nog niet helemaal wakkerquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze kwam net voorbij in een Videoclip/YT en mario wilde weten wie het is, vandaar
quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
yep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh en JayJay Boske ook nog, dan is het debielenfestijn helemaal compleet
JayJay is een goede vriend van Huub, las ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik zag het ookquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
JayJay is een goede vriend van Huub, las ik.
de nieuwe Otisquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:30 schreef FANN het volgende:
[..]
weegt die vent 200 kg?
hij klinkt een beetje als een vrouw trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |