SBE de kronkelkoningquote:Op maandag 1 april 2019 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is waar jullie van gaan kronkelen?
moet dat dan?quote:Op maandag 1 april 2019 23:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Indeed. Maar heb hem niet over de heer horen praten.Dat schreef je toch?
Klein aandachtspuntje, moet kunnenquote:Op maandag 1 april 2019 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Behalve als je je voeten niet gewassen hebt, dan wil-ie niet rollen bollen.
Eend en ik zitten op compleet op één lijnquote:Op maandag 1 april 2019 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat jij je daar in zou kunnen vinden.
Ja ik kijk het niet ... Matthijs heeft al weer vakantiequote:Op maandag 1 april 2019 23:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh krijgen we dat M weer ik weet niet of ik haar leuk of verschrikkelijk vind nog steeds
ik mag graag overdrijvenquote:Op maandag 1 april 2019 23:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha.. Je bracht het alsof hij daar steeds over prevelde.
quote:Op maandag 1 april 2019 23:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Eend en ik zitten op compleet op één lijn
Ik vind haar wel een goede interviewer maar wel wat luidruchtig.quote:Op maandag 1 april 2019 23:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh krijgen we dat M weer ik weet niet of ik haar leuk of verschrikkelijk vind nog steeds
Ja maar dat is ook wel een pittig baantje een dagelijkse showquote:Op maandag 1 april 2019 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik kijk het niet ... Matthijs heeft al weer vakantie
Jullie wonen ook niet heel ver van elkaarquote:Op maandag 1 april 2019 23:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Eend en ik zitten op compleet op één lijn
Ja dat idd beetje schreeuwerigquote:Op maandag 1 april 2019 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind haar wel een goede interviewer maar wel wat luidruchtig.
Je volgt dat met zomertijd?quote:Op maandag 1 april 2019 23:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Zou bijna zeggen.. voorbestemdquote:Op maandag 1 april 2019 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jullie wonen ook niet heel ver van elkaar
dat ook nog vanaafquote:Op maandag 1 april 2019 23:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zou bijna zeggen.. voorbestemdmaar goed hij zat alweer met andere hertjes te flirten vandaag zag ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |