Piet kan dat heel goedquote:Op maandag 1 april 2019 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Fijne opbeurende TT voor het afscheid van sacha als moderator.
Ik denk dat Recce in zijn favoriete genre wel wat met dit thema kan.quote:Op maandag 1 april 2019 23:10 schreef TillyB het volgende:
Ik hoop niet dat iemand nu een Freek de Jonge liedje voelt opkomen
quote:Op maandag 1 april 2019 23:10 schreef TillyB het volgende:
Ik hoop niet dat iemand nu een Freek de Jonge liedje voelt opkomen
quote:Op maandag 1 april 2019 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat Recce in zijn favoriete genre wel wat met dit thema kan.
18 miljoen weergavenquote:
quote:Op maandag 1 april 2019 23:14 schreef sly-nl het volgende:
@:Tilstra Mooi. Moi aussi.
Kwallen zijn in theorie onsterfelijk, Sig. Dus kut tt
Ik dacht nog: Dus Ghostbustert heeft nog wel evenquote:
Trouwplannen%^@? Doe nou maar rustig eerst ff een maandje of 4..quote:Op maandag 1 april 2019 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zal mijn plannen weldra ontvouwen.
quote:Op maandag 1 april 2019 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De scrut pollesiequote:Op maandag 1 april 2019 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De nummers van Cabaret Nocturne zelf zijn stukken beter dan die remixen van ze.quote:
Hoe laat is de machtsoverdracht precies? 00:00 neem ik aan?quote:Op maandag 1 april 2019 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, het is meer een beetje bijschaven.
8 uur morgenochtend.quote:Op maandag 1 april 2019 23:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoe laat is de machtsoverdracht precies? 00:00 neem ik aan?
Ja, dat was wel even een puntje. Maar ik moet er toch wel zijn want ze komen in Limburg morgenochtend het raam opnieuw monteren.quote:
Poeh je krijgt wel meteen de vuurdoopquote:Op maandag 1 april 2019 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat was wel even een puntje. Maar ik moet er toch wel zijn want ze komen in Limburg morgenochtend het raam opnieuw monteren.
Sachas Song, a song by Big Bud on Spotifyquote:Op maandag 1 april 2019 23:28 schreef sacha het volgende:
YouTube heeft sachas song van Big Bud verwijderd
ik weet, ik mis het fillempiequote:Op maandag 1 april 2019 23:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Sachas Song, a song by Big Bud on Spotify
quote:Op maandag 1 april 2019 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was één van hen en geloof dat dat wel terecht is.
Jooh Sas. Hola.quote:
Kan je nu ook al dingen veranderen en zo?quote:Op maandag 1 april 2019 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies. Tilly doet überdramatisch.
Het is toch een hele verandering, the end of an eraquote:Op maandag 1 april 2019 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies. Tilly doet überdramatisch.
jaquote:Op maandag 1 april 2019 23:34 schreef TillyB het volgende:
Sas ben je al een beetje emoosjeneel? Je laatste nacht met ons
Goorlel tagje terug jaaaaquote:Op maandag 1 april 2019 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kan je nu ook al dingen veranderen en zo?
Ik heb wel de knopjes maar ze zijn nog niet actief.quote:Op maandag 1 april 2019 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kan je nu ook al dingen veranderen en zo?
Dan lieg jequote:Op maandag 1 april 2019 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb wel de knopjes maar ze zijn nog niet actief.
Jappert is een schatquote:Op maandag 1 april 2019 23:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jooh Sas. Hola.
Las laatst dat je het over Jappie had hierow. Leuke vogel! Kwam ook met dgk-sc regelmatig meeposten en later nog op een ander forumpie aangemaakt door Ian Nick-usert.
Vriendelijke gozerd en scherp.
De eend heeft nog wel wat tips mbt knopjesquote:Op maandag 1 april 2019 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb wel de knopjes maar ze zijn nog niet actief.
Ja maar er zijn meer van die blauwe lui eh?quote:Op maandag 1 april 2019 23:39 schreef mario390 het volgende:
ik kan sowiezo niet mod zijn om dat ik soms 3 uuren einschlafwanneer hier veel aktie is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die inactieve knopjes hebben ze een paar maanden geleden al ontwikkeld.quote:Op maandag 1 april 2019 23:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan lieg jeals pre mod zou je dat al kunnen
man manquote:Op maandag 1 april 2019 23:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar er zijn meer van die blauwe lui eh?
Ja, dat kunnen we niet hebben.quote:Op maandag 1 april 2019 23:39 schreef mario390 het volgende:
ik kan sowiezo niet mod zijn om dat ik soms 3 uuren einschlafwanneer hier veel aktie is
Ze draaien altijd proef een paar weken zonder blauw kleurtjequote:Op maandag 1 april 2019 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die inactieve knopjes hebben ze een paar maanden geleden al ontwikkeld.
Dat is waar jullie van gaan kronkelen?quote:Op maandag 1 april 2019 23:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
De eend heeft nog wel wat tips mbt knopjes
quote:Op maandag 1 april 2019 23:41 schreef chufi het volgende:
Over dood gaan gesproken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat heeft die gedaan?
![]()
quote:Op maandag 1 april 2019 23:41 schreef chufi het volgende:
Over dood gaan gesproken...Dat zou je talent maar zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, gewone usersquote:Op maandag 1 april 2019 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze draaien altijd proef een paar weken zonder blauw kleurtje
SBE de kronkelkoningquote:Op maandag 1 april 2019 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is waar jullie van gaan kronkelen?
moet dat dan?quote:Op maandag 1 april 2019 23:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Indeed. Maar heb hem niet over de heer horen praten.Dat schreef je toch?
Klein aandachtspuntje, moet kunnenquote:Op maandag 1 april 2019 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Behalve als je je voeten niet gewassen hebt, dan wil-ie niet rollen bollen.
Eend en ik zitten op compleet op één lijnquote:Op maandag 1 april 2019 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat jij je daar in zou kunnen vinden.
Ja ik kijk het niet ... Matthijs heeft al weer vakantiequote:Op maandag 1 april 2019 23:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh krijgen we dat M weer ik weet niet of ik haar leuk of verschrikkelijk vind nog steeds
ik mag graag overdrijvenquote:Op maandag 1 april 2019 23:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha.. Je bracht het alsof hij daar steeds over prevelde.
quote:Op maandag 1 april 2019 23:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Eend en ik zitten op compleet op één lijn
Ik vind haar wel een goede interviewer maar wel wat luidruchtig.quote:Op maandag 1 april 2019 23:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh krijgen we dat M weer ik weet niet of ik haar leuk of verschrikkelijk vind nog steeds
Ja maar dat is ook wel een pittig baantje een dagelijkse showquote:Op maandag 1 april 2019 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik kijk het niet ... Matthijs heeft al weer vakantie
Jullie wonen ook niet heel ver van elkaarquote:Op maandag 1 april 2019 23:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Eend en ik zitten op compleet op één lijn
Ja dat idd beetje schreeuwerigquote:Op maandag 1 april 2019 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind haar wel een goede interviewer maar wel wat luidruchtig.
Je volgt dat met zomertijd?quote:Op maandag 1 april 2019 23:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Zou bijna zeggen.. voorbestemdquote:Op maandag 1 april 2019 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jullie wonen ook niet heel ver van elkaar
dat ook nog vanaafquote:Op maandag 1 april 2019 23:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zou bijna zeggen.. voorbestemdmaar goed hij zat alweer met andere hertjes te flirten vandaag zag ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |