jaquote:Op maandag 1 april 2019 23:34 schreef TillyB het volgende:
Sas ben je al een beetje emoosjeneel? Je laatste nacht met ons
Goorlel tagje terug jaaaaquote:Op maandag 1 april 2019 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kan je nu ook al dingen veranderen en zo?
Ik heb wel de knopjes maar ze zijn nog niet actief.quote:Op maandag 1 april 2019 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kan je nu ook al dingen veranderen en zo?
Dan lieg jequote:Op maandag 1 april 2019 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb wel de knopjes maar ze zijn nog niet actief.
Jappert is een schatquote:Op maandag 1 april 2019 23:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jooh Sas. Hola.
Las laatst dat je het over Jappie had hierow. Leuke vogel! Kwam ook met dgk-sc regelmatig meeposten en later nog op een ander forumpie aangemaakt door Ian Nick-usert.
Vriendelijke gozerd en scherp.
De eend heeft nog wel wat tips mbt knopjesquote:Op maandag 1 april 2019 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb wel de knopjes maar ze zijn nog niet actief.
Ja maar er zijn meer van die blauwe lui eh?quote:Op maandag 1 april 2019 23:39 schreef mario390 het volgende:
ik kan sowiezo niet mod zijn om dat ik soms 3 uuren einschlafwanneer hier veel aktie is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die inactieve knopjes hebben ze een paar maanden geleden al ontwikkeld.quote:Op maandag 1 april 2019 23:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan lieg jeals pre mod zou je dat al kunnen
man manquote:Op maandag 1 april 2019 23:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar er zijn meer van die blauwe lui eh?
Ja, dat kunnen we niet hebben.quote:Op maandag 1 april 2019 23:39 schreef mario390 het volgende:
ik kan sowiezo niet mod zijn om dat ik soms 3 uuren einschlafwanneer hier veel aktie is
Ze draaien altijd proef een paar weken zonder blauw kleurtjequote:Op maandag 1 april 2019 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die inactieve knopjes hebben ze een paar maanden geleden al ontwikkeld.
Dat is waar jullie van gaan kronkelen?quote:Op maandag 1 april 2019 23:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
De eend heeft nog wel wat tips mbt knopjes
quote:Op maandag 1 april 2019 23:41 schreef chufi het volgende:
Over dood gaan gesproken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat heeft die gedaan?
![]()
quote:Op maandag 1 april 2019 23:41 schreef chufi het volgende:
Over dood gaan gesproken...Dat zou je talent maar zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, gewone usersquote:Op maandag 1 april 2019 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze draaien altijd proef een paar weken zonder blauw kleurtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |