De nummers van Cabaret Nocturne zelf zijn stukken beter dan die remixen van ze.quote:
Hoe laat is de machtsoverdracht precies? 00:00 neem ik aan?quote:Op maandag 1 april 2019 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, het is meer een beetje bijschaven.
8 uur morgenochtend.quote:Op maandag 1 april 2019 23:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoe laat is de machtsoverdracht precies? 00:00 neem ik aan?
Ja, dat was wel even een puntje. Maar ik moet er toch wel zijn want ze komen in Limburg morgenochtend het raam opnieuw monteren.quote:
Poeh je krijgt wel meteen de vuurdoopquote:Op maandag 1 april 2019 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat was wel even een puntje. Maar ik moet er toch wel zijn want ze komen in Limburg morgenochtend het raam opnieuw monteren.
Sachas Song, a song by Big Bud on Spotifyquote:Op maandag 1 april 2019 23:28 schreef sacha het volgende:
YouTube heeft sachas song van Big Bud verwijderd
ik weet, ik mis het fillempiequote:Op maandag 1 april 2019 23:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Sachas Song, a song by Big Bud on Spotify
quote:Op maandag 1 april 2019 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was één van hen en geloof dat dat wel terecht is.
Jooh Sas. Hola.quote:
Kan je nu ook al dingen veranderen en zo?quote:Op maandag 1 april 2019 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies. Tilly doet überdramatisch.
Het is toch een hele verandering, the end of an eraquote:Op maandag 1 april 2019 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies. Tilly doet überdramatisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |