Nou ja, Otis was pas 26. Dat is wel kut, dat is zelfs lager dan het beroemde clubje.quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:45 schreef sig000 het volgende:
Alles gaat dood, je kunt er drama van maken.
Buddy Holly nog jonger toch?quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, Otis was pas 26. Dat is wel kut, dat is zelfs lager dan het beroemde clubje.
26quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, Otis was pas 26. Dat is wel kut, dat is zelfs lager dan het beroemde clubje.
Mooie gedachtequote:Op dinsdag 2 april 2019 00:48 schreef sacha het volgende:
[..]
toen gingen we niet?
dan wil ik weer wintertijd
Geen Etta te zien, laat staan te horenquote:
ik vroeg het mij net afquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen Etta te zien, laat staan te horen![]()
Of was ze daar al dood?
Twee dagen voor haar dood haar concert in Paradiso gezien. Daar kondigde ze haar dood eigenlijk al aanquote:
Hm, nog nooit eerder gezien, had altijd een enorm theatraal intens plaatje in m'n hoofd bij dit nummer, beetje tamme clip eigenlijk, country dansje hoebahoebahop vibequote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Twee dagen voor haar dood haar concert in Paradiso gezien. Daar kondigde ze haar dood eigenlijk al aan
Jaren 80quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hm, nog nooit eerder gezien, had altijd een enorm theatraal intens plaatje in m'n hoofd bij dit nummer, beetje tamme clip eigenlijk, country dansje hoebahoebahop vibe
Ja erg vaakquote:Op dinsdag 2 april 2019 01:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die heb je wel eens eerder gepost, toch?
dit ken ik van an American werewolf in Londonquote:
Nee joh is allemaal nepquote:Op dinsdag 2 april 2019 01:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik vraagte of an stefanie alles echt is?
Ik ken ze van deze.quote:
en die andere ookquote:
Ik ken ze ook via mn oudste bruur (bijna alles eigenlijk van voor de 90squote:Op dinsdag 2 april 2019 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ken ze van deze.
Die had m'n oudste broer als single.
ik dacht dat van jou geen antword meer komt deswgen vraagte ik nog en keer maar daar heb je dann erder geantwortetquote:
Achsoquote:Op dinsdag 2 april 2019 01:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik dacht dat van jou geen antword meer komt deswgen vraagte ik nog en keer maar daar heb je dann erder geantwortet
Nou nou, dat was wat. Was ze man of vrouw? Verwarrende tijden.quote:
ga eens naar de muziekkies luisteren Mariootje....quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik dacht dat van jou geen antword meer komt deswgen vraagte ik nog en keer maar daar heb je dann erder geantwortet
quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou nou, dat was wat. Was ze man of vrouw? Verwarrende tijden.
godver die was lekkerquote:
Verrast door haar eigen clipje dat ze al vaker gepost heeft.quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:20 schreef TillyB het volgende:
Als FANN zichzelf blijft quoten weet je dat ze lekker gaat
kann ik nu niet om dat ik en stream kijkquote:Op dinsdag 2 april 2019 01:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ga eens naar de muziekkies luisteren Mariootje....
quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:20 schreef TillyB het volgende:
Als FANN zichzelf blijft quoten weet je dat ze lekker gaat
Ik vergeet snelquote:Op dinsdag 2 april 2019 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Verrast door haar eigen clipje dat ze al vaker gepost heeft.
Truse Scrut!quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga wel slapen. Sacha, bedankt voor het modereren, geniet van je vrijheid.
Ik heb zin in morgen.
[ afbeelding ]
Trusten
dag meneer, dank u welquote:Op dinsdag 2 april 2019 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb zin in morgen.
[ afbeelding ]
Trusten
quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb zin in morgen.
[ afbeelding ]
Trusten
is ze al doot?quote:
is toch bijna goddomme bijna geen verschil!quote:
zou ze haar kleren wel wassen?quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:31 schreef FANN het volgende:
[..]
is toch bijna goddomme bijna geen verschil!
Inderdaad nog net zo saai.quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:31 schreef FANN het volgende:
[..]
is toch bijna goddomme bijna geen verschil!
Succes morgen met de wekkerquote:Op dinsdag 2 april 2019 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb zin in morgen.
[ afbeelding ]
Trusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |