Een goede grove negergrap kan ik smakelijk om lachen, maar dit zijn allemaal flauwe softe opmerkingen. Niet echt grappig imo. Al een paar keer gekeken, maar vind het allemaal een beetje flauwe humor op het niveau van 'oh hij zegt een vooroordeel over een Marokkaan hihi'quote:Op zondag 31 maart 2019 21:35 schreef golfer het volgende:
Heerlijke aflevering weer vol vooroordelen en net foute opmerkingen met als hoogtepunt die over de bomgordels.
Voor iemand aan wie je nog moet uitleggen waar harakiri vandaan komt is het natuurlijk best wel mogelijk dat er jou wat subtiele grappen ontgaan.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:39 schreef Hyaenidae het volgende:
Een goede grove negergrap kan ik smakelijk om lachen, maar dit zijn allemaal flauwe softe opmerkingen. Niet echt grappig imo. Al een paar keer gekeken, maar vind het allemaal een beetje flauwe humor op het niveau van 'oh hij zegt een vooroordeel over een Marokkaan hihi'
Hoef je niet meteen in de aanval te schieten als ik die politiek correcte garpjes die zogenaamd 'de grens opzoeken' geen zak aan vind.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor iemand aan wie je nog moet uitleggen waar harakiri vandaan komt is het natuurlijk best wel mogelijk dat er jou wat subtiele grappen ontgaan.
Hij eindigde nog met "bomgordels....".quote:Op zondag 31 maart 2019 21:01 schreef Felixa het volgende:
Wat een heerlijke teksten had Anton weer.
"Dit is de lekkerste harakiri die ik ooit heb gegeten."
"Harira."
"Oh ja, harakiri was natuurlijk met die Chinezen, met die zwaarden."
![]()
#metoo ... veruit!quote:
Of niet snapt.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoef je niet meteen in de aanval te schieten als ik die politiek correcte garpjes die zogenaamd 'de grens opzoeken' geen zak aan vind.
Dat jij je aangevallen voelt zegt ook wel iets.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoef je niet meteen in de aanval te schieten als ik die politiek correcte garpjes die zogenaamd 'de grens opzoeken' geen zak aan vind.
quote:Op maandag 1 april 2019 02:37 schreef Bonken het volgende:
Zo te lezen hoopten de meesten hier lekker te lachen om grove grappen omtrent dat islamitisch echtpaar, maar men koos ervoor de serieuze kant op te gaan. Door de enorme gevolgen van vermeend kindermisbruik aan te kaarten en hoe onvoorzichtig mensen daar mee omgaan.
Mooi dat men de schrijvers deze ruimte heeft gegeven. En ze pakten het met beide handen aan.
Het was eigenlijk ook niet leuk om naar te kijken ... Mel en Kim en vooral Nancy die heel vals bezig waren. De verkeerd voorgelichte directeur die het in wezen goed bedoelt ... maar in het gesprek met Folkert vertelde dat hij zich vooral niks moest aantrekken van het gerond bazuin van Hannah.![]()
Met alle gevolgen van dien ... Maar wat een goede aflevering! Voor geïnteresseerden over dit thema zou ik "Jagten" graag aanbevelen.
Waarom ziet ze er altijd uit alsof ze net een enorme huilbui heeft gehad?quote:Op zondag 31 maart 2019 20:33 schreef Zipportal het volgende:
Ik haat die blonde bolle trien.
Einde bericht.
Dat was vorig jaar nog een scène, waarin Hannah dat liedje ging zingenquote:Op maandag 1 april 2019 09:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Nu door jouw bericht pas door dat die Mel en Kim heten.
Volgende week is de laatste aflevering. Dus waarom is het gek als Helma daarna weg is? Er komt geen seizoen 3 is er gezegd.quote:Op maandag 1 april 2019 09:34 schreef la_perle_rouge het volgende:
Folkert weg, en als ik de voorstukjes goed begrijp in de volgende aflevering Helga weg... nou, als je de hele cast eruit schrijft, dan eindigen die heerlijke scenes op de Klimop vanzelf! Is dat hoe die briljante Ebbinge de serie voorgoed de nek om gaat draaien? (Hij heeft immers gezworen dat dit het laatste jaar was!)
Met het hoog opgieten met een waterkokerquote:Op zondag 31 maart 2019 21:07 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Inderdaad en aan het begin de marocco mint thee aanbieden aan die ouders....
Als Anton z'n bakje eten komt halen dan zegt ie het. (maar volgens mij zei hij dat het juist geen bomgordel was. Chinezen die zichzelf doodsteken. Geen bomgordel. Zoiets. Mafklapperquote:
Dat vond ik nog niet eens het meest ongemakkelijke aan zijn verhaal. Het meest pijnlijke vond ik hoe hij iets zei als : we zullen ervoor zorgen dat dit geen problemen gaat opleveren. Maw: niet : wij geloven dat het niet gebeurd is, maar : wij zullen zorgen dat mensen het nooit te weten zullen komen. En daarmee eigenlijk gewoon het in het midden laten en je medewerker in de steek laten.quote:Op maandag 1 april 2019 02:37 schreef Bonken het volgende:
De verkeerd voorgelichte directeur die het in wezen goed bedoelt ... maar in het gesprek met Folkert vertelde dat hij zich vooral niks moest aantrekken van het gerond bazuin van Hannah.![]()
Kortom : goed gedaan als serie.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
Wat is die Anton toch goed in het ongemakkelijk maken van welke situatie ook.
Zoals tegenwoordig veel onderwijspersoneel door de directies bij incidenten in de steek worden gelaten, pijnlijk actueel.quote:Op maandag 1 april 2019 10:14 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat vond ik nog niet eens het meest ongemakkelijke aan zijn verhaal. Het meest pijnlijke vond ik hoe hij iets zei als : we zullen ervoor zorgen dat dit geen problemen gaat opleveren. Maw: niet : wij geloven dat het niet gebeurd is, maar : wij zullen zorgen dat mensen het nooit te weten zullen komen. En daarmee eigenlijk gewoon het in het midden laten en je medewerker in de steek laten.
Dus dit :
[..]
Kortom : goed gedaan als serie.
Ja, precies.vind die steekincidenten nog wel iets anders liggen (want daar zijn dingen feitelijk gebeurd), heb dat verder niet zo meegekregen, maar het geldt voor nog zoveel meer situaties: niet voor je personeel durven staan omdat je bang bent dat er toch iets waar van kan zijn, en dus niet durven kiezen. Bang voor imagoschade.quote:Op maandag 1 april 2019 10:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zoals tegenwoordig veel onderwijspersoneel door de directies bij incidenten in de steek worden gelaten, pijnlijk actueel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |