Kan je niet koken?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:40 schreef naatje_1 het volgende:
Boerenkoolmagnetronmaaltijd, takkeveel groente, wel atypisch voor dit weer, maar agh
Op de VU kan men sowieso helemaal niksquote:
Waar is André Meganck?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:42 schreef TheArt het volgende:
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee meer hoeveel voorsprong Jungels heeft. Het verandert per seconde.
hoe verschilt dat van een magnetronmaaltijdquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:42 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon de dag ervoor koken voor 2x en dat dan meenemen.
Om kwart voor 5 boerenkool gaan eten met, 18 graden buiten, op de universiteit, vind ik, eh, bijzonder.quote:
Hoe verschilt dat?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoe verschilt dat van een magnetronmaaltijdbehalve dat het wellicht goedkoper is dauw je het uiteindelijk ook gewoon in de magnetron.
Taffesberg aan toegevoegd zout.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoe verschilt dat van een magnetronmaaltijdbehalve dat het wellicht goedkoper is dauw je het uiteindelijk ook gewoon in de magnetron.
Lekkerder en gezonder tenzij je niet totaal niet kan koken.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoe verschilt dat van een magnetronmaaltijd
Mwuah, ik heb ook weinig hé. (vorig jaar had ik nog Jungelsquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:45 schreef ijs_beer het volgende:
@:maxi-mus Sagan moet lossen, gefeliciteerd met deze ronde.
Het is een Belg.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoe kun je geen fan zijn van Wout?
Insinueer je hier primitief gedrag?quote:
Nick Nuyens is het niet met je eens.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bijzonder sympathieke en mooie jongen.
Mooi vind ik hem niet, koerst wel mooi.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bijzonder sympathieke en mooie jongen.
Sorry.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Insinueer je hier primitief gedrag?
Kun je Sagan geen bloeddoping geven als ploegbaas?, ik heb nog bets lopen voor winst in enkele voorjaarsklassiekersquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:45 schreef ijs_beer het volgende:
@:maxi-mus Sagan moet lossen, gefeliciteerd met deze ronde.
Nee, dit is een compliment.quote:
Stel je voor dat Bettiol hier wint.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bettiol is een bijzonder merkwaardige renner.
Nee, dat stel ik me niet voor.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Stel je voor dat Bettiol hier wint.
Het was ook wel van de zotte geweest wanneer Wuyts hem niet genoemd hadquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wuyts heeft toch nog een mogelijkheid gevonden om Evenepoel te noemen.
Zo meteen een patat erop et voila.quote:
Dat had ook G1 kunnen zijnquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:52 schreef VoMy het volgende:
Naesen zit ook in een groepje met klasbakken zeg.
LollerGPSquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even niet gekeken en opeens 10 seconden
Het groepje daar achter heeft veel grotere namen, maar die komen ook niet dichter.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:52 schreef VoMy het volgende:
Naesen zit ook in een groepje met klasbakken zeg.
Die doet hier niet mee, grgrquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
Ondertussen is Kelderman weer gevallen.
twitter:CafeRoubaix twitterde op vrijdag 29-03-2019 om 16:37:00World Champion Alejandro Valverde has announced that he will retire in 2021. reageer retweet
Trap er niet in.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:55 schreef Momo... het volgende:
twitter:CafeRoubaix twitterde op vrijdag 29-03-2019 om 16:37:00World Champion Alejandro Valverde has announced that he will retire in 2021. reageer retweet
Het is allicht beter om te vermelden wanneer ie een keer wel op z'n fiets is blijven zitten.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
Leek wel ernstig.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het is allicht beter om te vermelden wanneer ie een keer wel op z'n fiets is blijven zitten.
Die doet gewoon een Barneyquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:55 schreef Momo... het volgende:
4 etappes langquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het is allicht beter om te vermelden wanneer ie een keer wel op z'n fiets is blijven zitten.
Daar sta ik 4.00 achter.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:50 schreef wimderon het volgende:
Terugkomen en stilvallen, waarna Jungels en Stybar lossen en Sagan de sprint wint lijkt me een ideaal scenario, 150%
Ohw.quote:
Over vallen gesproken, fietst Wout Poels nog?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
Tirenno laatst gedaan ja, zal de Amstel wel rijden denk ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:56 schreef VoMy het volgende:
[..]
Over vallen gesproken, fietst Wout Poels nog?
Pat vindt dat normaal heel irritant, maar nu vast niet.quote:
Peter Schep.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:58 schreef Aguero het volgende:
Waarom is Bettiol eigenlijk zo goed dit jaar?
ze hebben geluisterdquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:01 schreef TheArt het volgende:
Waarom rijdt iedereen nog netjes mee? Laat Jungels maar op kop rijden.
Bettiol lijkt mij de beste sprinter van de 4.quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:04 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Als Greg de sprint niet wint kan die beter stoppen
Duidelijk jongensquote:
Die had altijd goede benen uiteindelijk, dan is het makkelijk koersen.quote:
Jungels danquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Duidelijk jongens
Als de koers 50 kilometer langer was, dan wel. Nu kan het alle kanten op..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:04 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Als Greg de sprint niet wint kan die beter stoppen
Ik noteer:quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:08 schreef VoMy het volgende:
Gelukkig zijn er nog 4 zulke identieke koersen komende weken zodat de rest nog eens kan proberen om Quickstep te kloppen.
Jij denkt dat er nog 2 Belgen iets gaan winnen?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik noteer:
1x Lampaert, 1x Jungels, 1x Gilbert, 1x Stybar.
Wellens gaat ook niets klaarspelen, alle ballen op Jelle V.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gezien het gekrassel van Benoot, wordt het voor Lotto ook weer niets dit Vlaams voorjaar. Het zal weer van Wellens moeten komen in de Ardennen.
Die gaat ook niks klaarspelen, alle ballen op Caleb in de Tour en Tomasz M. in de Voewelta.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wellens gaat ook niets klaarspelen, alle ballen op Jelle V.
Die gaan ook niks klaarspelen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die gaat ook niks klaarspelen, alle ballen op Caleb in de Tour en Tomasz M. in de Voewelta.
Het is nog geen contractjaar voor Marczynski inderdaad.quote:
Bjurk Lambrecht is de enige jongen met enig potentieel daar.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan zal het van Harm Vanhoucke en Brian van Goethem moeten komen.
Vanhoucke is toch wel een fascinerend verhaal. Die heeft blijkbaar nog steeds zijn bloedarmoede niet helemaal opgelost, want hij klimt samen met Tom Leezer.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan zal het van Harm Vanhoucke en Brian van Goethem moeten komen.
Misschien doet hij net als Puck veel kopwerk net op de momenten dat er niemand kijkt!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vanhoucke is toch wel een fascinerend verhaal. Die heeft blijkbaar nog steeds zijn bloedarmoede niet helemaal opgelost, want hij klimt samen met Tom Leezer.
Vanhoucke kreeg het twee maanden in zijn profcarriere al voor elkaar om zich net als Vervaeke zwaar te overtrainen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vanhoucke is toch wel een fascinerend verhaal. Die heeft blijkbaar nog steeds zijn bloedarmoede niet helemaal opgelost, want hij klimt samen met Tom Leezer.
Lars Boom ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
bijna wel ja, ik functioneer net wat beter 's avonds
Ik zei het tochquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Duidelijk jongens
Geen idee waar Valgren, Stuyven en Moscon dit jaar mee bezig zijn. SKA ook teleurstellend in Vlaanderen tot nu toe.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(lol)
Als ie volgende week zondag na afloop op 1 staat.....quote:
100% zeker.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:20 schreef TLC het volgende:
[..]
Als ie volgende week zondag na afloop op 1 staat.....
Moscon is/was gekwetst las ik ergens. Stuyven erg matig inderdaad. Boasson had ik ook wel wat beter verwacht na een sterk voorjaar.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:57 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Geen idee waar Valgren, Stuyven en Moscon dit jaar mee bezig zijn. SKA ook teleurstellend in Vlaanderen tot nu toe.
Hagen wel lek gereden vlak voor de finale, misschien iets te enthousiast terug willen keren.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moscon is/was gekwetst las ik ergens. Stuyven erg matig inderdaad. Boasson had ik ook wel wat beter verwacht na een sterk voorjaar.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet nu deze hele tekst gaan lezen om mijn poule te redden.
Dan hoop ik dat je het met veel plezier gelezen hebt want we doen de juniorenwedstrijd niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:49 schreef Mani89 het volgende:
Jij hebt slechts conditie voor één alinea.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:49 schreef Mani89 het volgende:
Haha, dan heb ik het helemáál voor niks gelezen haha.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je het met veel plezier gelezen hebt want we doen de juniorenwedstrijd niet.
Boasson Hagen is ook ziek geweest, net als Valgren. Trek als geheel (ook de klimmers en sprinters) is héél erg matig dit jaar.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moscon is/was gekwetst las ik ergens. Stuyven erg matig inderdaad. Boasson had ik ook wel wat beter verwacht na een sterk voorjaar.
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 30-03-2019 om 14:39:37We gaan iets nieuws doen! In Het Wiel is morgen live op https://t.co/Ygqmdy7ofG én op Eurosport, vóór en na Gent-Wevelgem. Met oa @thomasdekker, @MarcdeMaar, @HIDDEvWARMERDAM en @bobbietraksel https://t.co/uEtCJMqYcV reageer retweet
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:08 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ging dus over de Tiegemberg, waar Naesen er gisteren af werd gereden.
Wat een deb.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:08 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je dit boek van de altijd sympathieke Dominik Nerz ook lezen?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha, dan heb ik het helemáál voor niks gelezen haha.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:08 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Zou die gedenkwaardige avond in Gent ook nog ter sprake komen?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ga je dit boek van de altijd sympathieke Dominik Nerz ook lezen?
[ afbeelding ]
Maar wel windkracht 4. De wind is toch altijd de grootste factor in GW, niet of het regent of de zon schijnt.quote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 10:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar wel windkracht 4. De wind is toch altijd de grootste factor in GW, niet of het regent of de zon schijnt.
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 31-03-2019 om 10:25:05Ben over het parcours van Gent-Wevelgem aan het fietsen. Overal open stukken en een hoop wind.Ga er maar voor zitten vanmiddag. #waaiers reageer retweet
Oli en Krek maken elkaar het leven vaak zuur voor "vrienden" met hetzelfde belang. Zou Krek een beetje schrik hebben gehad?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:08 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral Krek heeft echt totale schijt aan mede-Parelvissers. Volgens mij beseft Naesen dat inmiddels ook wel.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Oli en Krek maken elkaar het leven vaak zuur voor "vrienden" met hetzelfde belang. Zou Krek een beetje schrik hebben gehad?
quote:01 Quinn Simmons 2001 USA
02 Lewis Askey 2001 Great Britain
03 Sam Watson 2001 Great Britain
04 Ben Tulett 2001 Great Britain -
05 Sakarias Koller Løland 2001 Norway -
06 Nicholas Marthe 2001 Belgium
07 Andrea Piccolo 2001 Italy -
08 Antonio Tiberi 2001 Italy -
09 Maurice Ballerstedt 2001 Germany -
10 Igor Arrieta Lizarraga Spain
Klopt, maar Greg doet zichzelf er ook mee te kort. Voor hetzelfde geld had hij Naesen nog nodig gehad om Bob terug te halen. Als je zelf een waardeloze ploeg hebt, moet je het anders oplossen.quote:Op zondag 31 maart 2019 12:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vooral Krek heeft echt totale schijt aan mede-Parelvissers. Volgens mij beseft Naesen dat inmiddels ook wel.
Krek doet niet zo aan langetermijnvisie denk ik.quote:Op zondag 31 maart 2019 12:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Klopt, maar Greg doet zichzelf er ook mee te kort. Voor hetzelfde geld had hij Naesen nog nodig gehad om Bob terug te halen. Als je zelf een waardeloze ploeg hebt, moet je het anders oplossen.
Waar zie je dat.quote:Op zondag 31 maart 2019 12:41 schreef showtimer het volgende:
Veel Jumbo in waaier 1.
Wolfpack alleen Declercq mee.![]()
![]()
Beter dan de ''muziek'' van Spinvis, maar lager kun je de lat ook niet leggen. Zeg het maar jongens.twitter:Bahrain_Merida twitterde op zondag 31-03-2019 om 10:55:23🇧🇪 #GWE #GWE19➡️ Twenty minutes to the start of @GentWevelgem. Good vibrations!🎥 Let's rock!!! 🎶🎸🎤#BAHRAINMERIDA🇧🇭 #ItsAboutUs https://t.co/mVXPa4aYw8 reageer retweet
Genottelijke groepquote:Op zondag 31 maart 2019 12:43 schreef showtimer het volgende:
Sagan, Ackermann, Selig, Declercq, Trentin, Van Aert, Wynants, Teunissen, Van Der Hoorn, Van Poppel, Rowe, Bol, Degenkolb, Stuyven, Pedersen, Theuns, Gaviria, Van der Poel, Van Schip, Terpstra.
Jammer dat er zo weinig Deceuninck mee zit...die gaan vol achtervolgen.quote:Op zondag 31 maart 2019 12:43 schreef showtimer het volgende:
Sagan, Ackermann, Selig, Declercq, Trentin, Van Aert, Wynants, Teunissen, Van Der Hoorn, Van Poppel, Rowe, Bol, Degenkolb, Stuyven, Pedersen, Theuns, Gaviria, Van der Poel, Van Schip, Terpstra.
Dat hoor je toch wel.quote:Op zondag 31 maart 2019 12:52 schreef Slobeend het volgende:
De vrouwenkoers op de PLAYER, maar hoor ik nou Jose Been in het Engels commentaar geven?
Heerlijke groepquote:Op zondag 31 maart 2019 12:43 schreef showtimer het volgende:
deze vraag wilde ik net stellenquote:Op zondag 31 maart 2019 12:56 schreef Faraday01 het volgende:
hoe laat begint de uitzending? #waaiergenot
13h30 op Sporza, maar we gaan eerst voorbeschouwen met Karl & Coquote:Op zondag 31 maart 2019 12:56 schreef Faraday01 het volgende:
hoe laat begint de uitzending? #waaiergenot
Zeker, wielerbond appquote:Op zondag 31 maart 2019 12:55 schreef Aguero het volgende:
[..]
Kan ik daar ook ergens naar luisteren?
14.00 beginnen ze met livebeelden.quote:Op zondag 31 maart 2019 12:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
13h30 op Sporza, maar we gaan eerst voorbeschouwen met Karl & Co
Volgens mij is het 35 seconden, niet 1:35.quote:Op zondag 31 maart 2019 12:58 schreef TheArt het volgende:
Peloton zit bij de mannen al op 1.35. Er zit wel nog een groep tussen.
Die stomme dubbele punt daar ook.quote:Op zondag 31 maart 2019 12:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Volgens mij is het 35 seconden, niet 1:35.
Staat er een beetje raar in de liveticker op Sporza.
Prachtige plaat.quote:Op zondag 31 maart 2019 13:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jumbo-Visma goed mee, Tjeu ook mee
#droomplan
[ afbeelding ]
Zal wel verplicht zijn volgens de contracten?quote:Op zondag 31 maart 2019 13:37 schreef The_Undertone het volgende:
Vrouwenkoers uitzenden terwijl er een waaierpektakel aan de gang is
Zonder vrouwenkoers hadden ze het waarschijnlijk ook niet uitgezonden.quote:Op zondag 31 maart 2019 13:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Zal wel verplicht zijn volgens de contracten?
Beelden beginnen toch pas om 14:00 of zoquote:Op zondag 31 maart 2019 13:37 schreef The_Undertone het volgende:
Vrouwenkoers uitzenden terwijl er een waaierspektakel aan de gang is
Wint die ook eens een koers.quote:Op zondag 31 maart 2019 13:42 schreef The_Undertone het volgende:
OK, dan wordt het dus Tim Declercq voor Quick-Step
Al genoeg gewonnen en GW is niet meteen de meest aansprekende Vlaamse koersquote:Op zondag 31 maart 2019 13:46 schreef TheArt het volgende:
Wat wil Deceuninck hier eigenlijk? Alle ballen op Declercq
Dit missen we dus allemaal door die klote vrouwen.quote:
Wat zou Marijn de Vries van deze opmerking vinden?quote:Op zondag 31 maart 2019 13:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit missen we dus allemaal door die klote vrouwen.
Inderdaad. De Teeeering.quote:Op zondag 31 maart 2019 13:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit missen we dus allemaal door die klote vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |